1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar je mist wel een echt wapen als hij niet mee kan doen. Kuyt en Van der Vaart zijun op hun eigen manier ook heel gevaarlijk maar ze zijn niet zo continue driegend als Robben. Daarnaast mis je dan ook wat diepgang en dat is extra jammer omdat je je dan kan afvragen of je aan de linkerkant dan wel met VdV moet spelen. Omdat dat iemand is die zelden de achterlijn zal halen moet je dan misschien wel voor een Elia kiezen.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je Robben wel is de achterlijn halen dan?
    vandaag volgens mij 1 keer, met een waardeloze voorzet met z'n rechts

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Erg grappig, maar er is nog altijd een verschil tussen niveau en tactiek ;)

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

Fanvideo's Ftw :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja, toen ik het schreef bedacht ik me eigenlijk al dat Robben vanaf rechts eigenlijk ook altijd naar binnen komt dus daar heb je wel een punt. Ik vind het denk ik gewoon jammer dat de gedroomde aanval nu toch minder waarschijnlijk word.

Ik zit trouwens naar Servie- Kameroen te kijken en die keeper van Kameroen is ook echt een grabbelaar. Niet zo slecht als die van Ghana maar het scheelt niet heel veel.

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Staat Kameni op doel ?
    Normaal altijd wel een redelijke doelman geweest.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Durf het niet te zeggen, het is nogal een slechte stream met arabisch commentaar :+

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    What the FUCK!? :+

Hebben jullie die Rexona Reclame voor mannen deo al gezien? ... ik zie hem vandaag voor het eerst namelijk. Kan de link niet vinden.

Je ziet dus van Nistelrooy als een speer zijn spullen pakken om naar Zuid-Afrika te vertrekken. Toepasselijk?

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad zag 'm echt nét. Lijkt me verder niet toepasselijk, je gaat toch niet v.Nistelrooy als vervanger van Robben selecteren 8)

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Deze blijft meesterlijk :lol:. Was?

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ja, daar kwam Kraay Junior ook mee vanmiddag tijdens het gesprek met Bert. Laten we er gewoon op hopen dat Bert in ieder geval geen vervanger hoeft te zoeken en Robben gewoon mee kan.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ruud gaat toch als supporter mee in die reclame ? je ziet hem aan het eind meehossen in een '88 shirt

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wie dan? :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb in principe nog wel genoeg vakantiedagen...

maar ik denk inderdaad niet dat Ruud dan meegaat. Die neem je alleen mee voor de spits positie en die is al dubbel bezet. Denk dat het dan Lens word?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Las ergens (dacht in een van de laatste VI's) dat ze die reclame met 2 eindes gemaakt hebben. Een voor als hij wel was geselecteerd dan zou hij als speler in het vliegtuig stappen. En nu hij niet geselecteerd is stapt hij als fan in het vliegtuih

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Lens Armstrong? Kan die ook al voetballen dan.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Daar stond een stukje in de VI over.
    Ze hadden de reclame 2 weken voordat de voorselectie bekend werd opgenomen met 2 scenario's. In beide scenario's komt hij te laat op het vliegveld en probeert hij het vliegtuig te redden, bij de ene redde hij het vliegtuig en zag je hem opgelucht in het vliegtuig naar Zuid-Afrika zitten (o.i.d). Maar omdat hij het niet werd, werd het tweede scenario gebruikt waar hij het vliegtuig mist maar alsnog naar Zuid-Afrika gaat maar dan als supporter. Ik heb hem alleen nog niet gezien:+

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Was al duidelijk.;)

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Robin van Persie kan ook op rechts uit de voeten. Om Huntelaar & van Nistelrooy dan voor de spits positie te hebben, is niet geheel onrealistisch. Ik zou alleen zelf van Persie nooooit uit de spits halen!

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    D-day voor Robben (en voor heel NL) vandaag.
    Hopen dat het meevalt=(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina