1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nah dat bewaar ik wel voor op het werk.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat heb jij toch met geld continu? :+

Lekker belangrijk. Doe zoiets voor de lol, dan krijg je er geen gezeik mee.

Nederland is op dit moment gewoon goed in vorm en NIET afhankelijk van Robben. Tuurlijk, meer dreiging ... maar je hebt ook Stofzuiger-Kuyt. De 1-1 kwam van het doorzettingsvermogen van Kuyt, vergeet dat niet.

Ik zou het VEEEEEEL erger gevonden hebben als Van Persie geblesseerd raakt. Gelukkig is Robin geen mannetje van glas alá Robben. Babel eruit, v. Nistelrooy mee. Huntelaar deed de laatste 20 minuten toch nog wel mee hé? Heb geloof ik één keer zijn naam gehoord.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Waarom niet?
    Heb je wat te verbergen Simone?

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    'Jeeh' Robben toch mee :).. Hopen dat het een klein scheurtjeblijft en dat de man van glas geen barsten meer oploopt..

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nederland ging ook ineens met de lange bal spelen toen Huntelaar er in kwam. Moeten ze sowieso niet doen. Meteen al het gevaar weg terwijl je juist goede opbouwende spelers hebt...

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    FIFA toernooi, jij wou eerst ook geld inzetten d.m.v FIFA spelletjes.
    Toendertijd was je van plan nog wat te organiseren, nu weer dit? :+

Vind het wel grappig. Overal je slaatje uit slaan ...

Maargoed, ontopic maar weer.

Nederland KAN ver komen. Ik word liever uitgeschakeld door Brazilië dan door Rusland met 3-1 :+

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Oneens,
    Met het EK vond ik het niveau helemaal niet zo hoog, Spanje won in de achtste finales na strafschoppen van Italie, terwijl Italie totaal niet aan bod kwam tegen Nederland, Frankrijk maakte het Nederland nog wel lastig (we kwamen in de eerste helft goed weg).
    We verloren toen van Rusland, dat heeft meer te maken met het feit dat Nederland één kutwedstrijd moet spelen dan met de kwaliteit van Rusland, en Hiddink kende Nederland natuurlijk door en door, dat Spanje van Rusland won was in mijn ogen dus geen geweldige prestatie. In de finale speelden ze tegen Duitsland, Duitsland werd 2de in een poule met Kroatie,Polen en Oostenrijk en won toen 2x op z'n duits van Portugal en Turkije. Spanje stond tegen Griekenland achter maar won 1-2, ze wonnen in blessuretijd van Zweden maar speelden in de groepsfase wel goed tegen Rusland.
    Als je dan de confederations cup ziet waar ze hard verliezen van de Verenigde Staten kan je ook niet zeggen dat ze de favoriet zijn.

Alleen de kwalificatie is in mijn ogen nog een houvast voor een goed tournooi maar als je dan de oefeninterlands erna bekijkt.

Nederland gaat van Spanje winnen.

Slowakije heeft Stoch, Hamsik en Vittek als smaakmakers
    Slovenie heeft Matavz en Seliga (2de keeper) als eredivisiespelers

Dat is voor als je in de prijzen valt in de nationale ranglijst, een site als VI zal deze gegevens echt niet met anderen delen.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Echt niet,.. niet WEER Brazilie. Als ik er alleen maar aan denk dan zie ik de beelden zo weer voor me, De Goey die als een zoutzak naar de hoek gaat op de vrije trap van Branco en De boer en Cocu die aanleggen voor een strafschop :x

Juist van Brazilie moeten we een keer winnen op een WK!

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Wouters niet bang voor die bal geweest was had Branco die vrije trap nooit gemaakt.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wiens fout het was interesseert me niet, ik wil alleen aangeven dat er al 2 "gouden" generaties tegen Brazilie gesneuveld zijn en dat niet nog een keer moet gebeuren.

12. Munnie

Munnie Guest

Gelukkig :):):)

13. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ?

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    En of, ze heeft gesmokkeld met haar leeftijd op XBW :+

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, altijd standaard 1990 invullen omdat sommige websites 16+ of 18+ zijn. Of soms moet je voor video reviews ook je leeftijd invullen. Had hier, op xbw, ook gewoon 1990 ingevuld aha.

Ben binnenkort jarig \o/

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Nu Robben toch mee gaat is de hoop weer terug bij me. laat hem die groepsfase maar skyppen. In de knock-out gaat hij wel even flink huis houden!

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat hele gesprek met Arjen stelt me dan toch weer gerust. Als ze de klus kunnen klaren ( wat de beste dokter dus kan ) dan heb ik er alle vertrouwen in.

Niet tegen Denemarken, laat hem dan even rusten. Want tussen de 1ste en 2e wedstrijd zit gelukkig 5 dagen...

EDIT
    Hier het hele gebeuren wat op StudioVoetbal is geweest, staat nu op Voetbalzone.nl
    http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=108249

Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Geweldig nieuws natuurlijk dat Robben meegaat. Hopen dat Van Marwijk nu wel met de grote 4 gaat spelen, dan kunnen er grootse dingen gebeuren. Alleen de verdediging is niet van wereldklasse maar als we veel balbezit hebben en als iedereen druk zet heb je dat ook niet nodig om wereldkampioen te worden.

Toch denk ik dat we van Spanje en Brazilië niet kunnen winnen. Argentinië gaat er nog om spannen maar met die pannekoek van een Maradonna aan het stuur hebben we nog wel kansen.

Kan iemand mij trowuens vertellen tegen wie wij kunnen spelen in de kwart/halve/hele finale? Er is toch gewoon zo'n ladder systeem, dat bij wijze van Winnaar Poule A tegen 2e van Poule B moet etc.?

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Drie pagina's terug werd het gepost. (Directe link: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3803568#post3803568)

Zal jij denk ik niet blij mee zijn, aha.

20. UnExpected

UnExpected Guest

Iedereen kan van iedereen winnen. Als het al een uitgemaakte zaak zou zijn dan zou Brazillië constant wereldkampioen worden en zou Spanje wel vaker Europees kampioen zou zijn geworden.

Zo goed speelde Brazillië namelijk niet in hun kwalificatie-reeks ;)

Ik zeg niet hiermee dat we wel even kunnen winnen als Nederland zijne. Maar ben niet van mening dat we bij voorbaat al kansloos zouden moeten wezen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina