1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Met vrienden heb ik inderdaad een subleague op VI-wkpoule.nl. Echter heb ik nu als stage opdracht (ja, leuk, MBO-niveau) de opdracht een WK poule te verzinnen voor het bedrijf :p.

    Het excelsheet heb ik even gedownload!
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Hahahahaha wat een stage opdracht :lol:
    Waar zit je?
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Japanse 'aanslag' kost Drogba WK in Zuid-Afrika
    04/06/2010 14:38

    Didier Drogba moet waarschijnlijk het WK missen. In de oefenwedstrijd tegen Japan liep de aanvaller een blessure op. Naar alle waarschijnlijkheid heeft de spits van Chelsea en aanvoerder van Ivoorkust zijn arm gebroken.

    Na zestien minuten spelen moest Drogba het veld verlaten na een botsing met de Japanse verdediger Tulio. De aanvaller verliet met een pijnlijke grimas en werd direct naar een ziekenhuis in de buurt vervoerd. Tegen L'equipe zou Drogba bevestigd hebben dat zijn arm gebroken is en dat hij het WK zal missen.



    Engeland houdt hart vast na blessure Ferdinand
    04/06/2010 14:24

    De Engelse natie leeft tussen hoop en vrees. Centrale verdediger en aanvoerder Rio Ferdinand heeft tijdens een trainingspartijtje een knieblessure opgelopen.

    Ferdinand is inmiddels afgevoerd richting een ziekenhuis. Daar zal een scan de ernst van de blessure moeten uitwijzen.

    Rio Ferdinand wordt al het gehele seizoen geplaagd door blessureleed. Hierdoor kwam de verdediger tot slechts dertien competitieoptredens in de hoofdmacht van zijn club Manchester United.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is mooi kut voor Ivoorkust :confused:

    Engeland heeft nog wel aardige alternatieven voor Ferdinand maar een Drogba vervang je niet zomaar
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nou Ivoorkust had al niet zoveel kans in mijn ogen.
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is even een zijdelingse opdracht ;p. Net als dat ik een vervolgers voor mezelf op moet zoeken :b:.

    Ik loop stage bij www.CompuTrain.nl als systeembeheerder. Het serverpark vernieuwen.

    Wat een aderlating voor Ivoorkust overigens! Dat gehele team krijgt een enorme boost van Drogba!
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze door laten gaan ten koste van Portugal. Nu begin ik wel erg te twijfelen. Ben ook nog steeds niet uit Poule A, zo moeilijk.. Mexico en Uruguay zijn beide landen die echt de verrassing kunnen worden. En Frankrijk zie ik ook wel goed presteren, zeker nu iedereen tegen ze is. Altijd goed voor de sfeer in de ploeg als je een gemeenschappelijke vijand hebt :+
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2010
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    True maar ze hebben zeker een leuk team met oa Drogba, Kalou, Yaya en Kole Toure. Erg jammer dat Drogba het WK moet missen, wat een beest is die man.=(
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Poule A is idd lastig. Uruguay gaat het wel redden, beetje zitten twijfelen tussen Megico en France.
    Toch maar voor die stokbroden gegaan.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Mexico een gevaarlijk team, zeker zoals ze de 2e helft tegen NL speelde met al die jonkies! Frankrijk presteerd eigenlijk al jaren niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2010
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik hoop dat ik ongelijk krijg en die 2 Zuid Amerikaanse landen doorgaan.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Einde verhaal Ivoorkust, hele elftal draait zowat om Drogba..
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    O trouwens, openingspost is fantastisch, maar ik mis een speelpiramide.
    Zoals vandaag in de Pers stond :+
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Gary Lineker speelde in '86 met gebroken arm (of in ieder geval in mitella). Werd topscorer dat WK.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Echt jammer dat Drogba niet meegaat.. normaal vind ik het stiekem wel een voordeel voor Nederland, al is het kut voor het land en de speler in kwestie, maar Drogba had ik echt graag op het WK gezien.. en nu hebben de Portugezen zomaar kans om de 2de ronde te bereiken :mad:
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Engeland kan tijdens het WK niet beschikken over Rio Ferdinand. De centrale verdediger liep vrijdag een knieblessure op en wordt tijdens het toernooi in Zuid-Afrika vervangen door Michael Dawson.

    vi
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is een wonder dat bij Nederland helemaal niemand verhindert is door een blessure, de beste 40 Nederlandse spelers op het moment zullen allemaal wel wedstrijdfit zijn 8)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Zul je zien, eerste wedstrijd tegen Denemarken.
    Dan staat Sneijder bij de mongool van een poulsen.
    Dat was die kerel die zonder enige reden bij Zweden iemand in z'm maag stompte.
    En die bij Italiƫ iemand knock out beukte.

    Of morgen al tegen Hongarije :p.
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Pirlo is allang over z'n momentum heen. Misschien dat die nog een vrije trap erin zou kunnen schieten, maar niet echt een sterkhouder voor Italiƫ. Die hebben al veel nieuwe talenten in opkomst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina