Ik niet. Bondscoach van Ghana is een Serviër, laten we hopen dat ie Servië ff laten winnen. Ben ik weer 20 euro rijker
teams die niets op het wk te zoeken hebben: algerije slovenie servie slowakije om maar een paar te noemen. Kan niet begrijpen dat zulke landen zich hebben weten te plaatsen. Lagen de echte landen te slapen ofzo?
Viel de keeper van Ghana in slaap bij het volkslied Bah, Stojkovic *vuisten balt en terugdenkt aan de kampioenswedstrijd tegen PSV *
Goede spelers met individuele klasse. Spelers als Vidic, Ivanovic, Zigic speelt allemaal in de Europese top en veel jongens uit de selectie van Servië wonnen enkele jaren terug EK <21
lol mijn voorspelling bij Servie - Ghana is 3-3 Hopen dat het iig een gelijkspel wordt zodat ik nog wat punten krijg
Opening is al beter dan de gehele wedstrijd van Algerije - Slovenië Nog geen noemenswaardige uitspraken van Evert...
Waarom blijft iedereen het proberen met die lange ballen, ze weten ondertussen toch wel dat dat niet werkt?
Ghana doet het best goed hoor, iedereen zeikte mij af toen ik zei dat Ghana een best leuk team had mja. Googlen..? Dit is wat ze net in de studio zeiden hoor.. Ja weet ik, dus een vedette sowieso al minder. Nu stelt hij de andere drie ook niet op.
Servie hoort er zeker thuis, zoals hierboven ook al gezegd. Slowakije ook, hebben een zeer goede kwalificatiereeks neergezet en hebben echt wel een leuk team, verwacht eigenlijk dat Slowakije de verassing van t toernooi gaat worden, maar dat zullen we vanzelf merken.
Grapje, doe ff niet zo serieus joh. Trouwens, kan me niet voorstellen dat ze in de studio zeiden dat Essien zou spelen, want hij is allang geblesseerd
Servie wel, veel kwaliteit. Noord-Korea, Nieuw-Zeeland enzo niet. Als je dan ziet dat Zweden, Tsjechie enzo thuisblijven.. is toch jammer.
Inderdaad, is al vanaf mei bekend ofzo Scheids voelt de wedstrijd nog niet echt goed aan... sigh..... Maar Zweden heeft ook niet veel behalve Ibra, Isaksson en Toivonnen