1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laserlampje?! Fucking oversized-laserlamp haha.

UCHE?! Lekkere actie, maar die moet er wel in zeg!
    Hopelijk maakt Argentinie nog 2 goals, voor mij poule. Kleine kans..

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ze doen helemaal niets meer, erg saai. Ze hadden van mij mogen uitbouwen naar meer.

Messi viel me ook tegen; paar acties maar voor de rest speelde hij ook saai. Hij moet vaker acties doen, dit zijn de enige momenten waarmee Argentinie gevaarlijk is..

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wat een eindbaas die Enyeama, aardige pot. :)

Fuvuzela vond ik wel meevallen trouwens nu, hoorde toch veel trommels, mensen en andere zooi. Al erger ik me toch niet aan die dingen, dus maakt me geen reet uit. :+

Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  4. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Zo dik is hij toch niet? :+

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    wat flater van een wedstrijd.
    had beter voor mijn tentamen kunnen gaan leren!

6. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe nog wat makke wedstrijden, maar je moet dan ook niet al te veel verwachten van poulewedstrijden, alhoewel ik op een sprankelend begin van Nederland reken. Jammer dat iedereen zo tegen die vuvuzela is, er wordt echt een te groot probleem van gemaakt in mijn ogen, laat die Afrikanen hun lolletje ook nou eens hebben... maar goed, ik kan op zich ook wel snappen dat je het strontvervelend vindt. Zuid Korea heeft mij tot nu toe het meest verrast, speelt zo nu en dan best leuk voetbal en Frankrijk was weer eens ouderwets kut, opbokken met die ploeg, waarvan ik wel vind dat ze er bij horen te zijn... maar hoe krijg je het voor elkaar om met zo'n selectie zulk ongeïnspireerd voetbal te spelen. Slecht was het niet, maar ik zou het ook niet goed willen noemen, zoals Domenech onlangs deed.

Engeland gaat leuk voetballen denk ik... en veel goals scoren, maar zullen er uiteindelijk toch uitvliegen door een land als Portugal, dat ligt ze net als Nederland totaal niet. Nou, nu nog even geschiedenis leren en over twee uurtjes alweer de volgende wedstrijd, ik heb er zin in.

7. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    LOL @ NOS nieuws over de vuvuzela. :lol:

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Had al een vermoeden dat dit een bagger wedstrijd ging worden :p.
    Vanavond verwacht ik zeker meer. Ben in de 70e minuut in slaap gevallen.

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond de laatste 30 minuten die ik heb gekeken best spannend/leuk eigenlijk.

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach, ik gooi de NOS stream gewoon aan op de pc en ga vervolgens xboxen ofzo. Dan worden die 90 min iig niet volledig verpest :9

@Hierboven

Dat laatste gedeelte vond ik het idd ook wel waard om even op de TV te kijken :+

Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ach je wilt de supporters van de landen horen meeleven en niet van die zuid-afrikanen die bij zuid-korea - Griekenland de hele wedstrijd staan te toeteren. Alle wedstrijden worden qua sfeer hetzelfde zo en er is niets mooiers dan supporters die intensief hun club aanmoedigen en meeleven.

Hopelijk brengen de Engelse supporters veel sfeer in het stadion.

Edit: De wedstrijd net was, op een aantal vlagen na, redelijk naadje.

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat deed ik dus ook tijdens Korea - Griekenland

13. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Eigenlijk ben ik onderhand al gewend aan het geluid van de vuvuzelas. Stoor mij er niet zo erg aan als de eerste wedstrijd. Heb wel medelijden met de mensen in dat stadion. Denk dat die het geluid nog dagen gaan horen na hun bezoek aan Z-Afrika. :+

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Matig Argentinië. Logisch ook met momentenvoetballers als Di maria en Tevez, en een Higauín die totaal de effectiviteit ontbeert van een topspits. Waarom speel je in godsnaam niet met Agüero als je die in de gelederen hebt?

Ik zou gewoon voor de effectiviteit kiezen en Messi in een vrije rol achter Agüero en Milito zetten.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Higuain is een geweldige spits, kijk alle wedstrijden van Real Madrid van dit seizoen nog maar eens. Ik vind hem zeker niet onderdoen aan een Aguero.

Eigenlijk heeft alleen Messi voor gevaar gezorgt. Higuain, Di Mari, Tevez, Milito enzo hebben niet veel gedaan eigenlijk.

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die alles op messi tactiek gaat denk ik niet een heel wk lang werken.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Milito past ook beter in een systeem met 1 echte spits dan Higuain. Gewoon Milito met Aguero en Messi lijkt me het beste. Maar dat zal niet gebeuren omdat Maradona hem niet lijkt te mogen.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Wie niet? Aguero? Dat is z'n schoonzoon toch?
    Of bedoel je Milito.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Milito inderdaad ja. Overigens zal-ie Aguero ook wel niet mogen, vaders hebben meestal wel een hekel aan hun schoonzoon. :+

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij Milito bedoeld, Milito was ook pas op het allerlaatste moment opgeroepen om mee te gaan met het WK.8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina