1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Totaal irrelevant in mijn ogen, Inter doet amper onder voor Barcelona qua selectie. Zwitserland daarentegen is vijf klassen minder dan Spanje en dan is het juist logisch dat je het niet al te voetballend op probeert te lossen en op de verdediging speelt.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gelukkig staat Spanje (en iedereen die Spanje hier zo de hemel in lult) met beide benen op de grond. Wat is vanmiddag zag was totaal geen ploeg. Zijn gewoon 3 tops clubs uit Spanje bij elkaar geraapt meer niet. Van alle favorieten speelde ze gewoon het slechtste voetbal tot nu toe. Zwisterland had gewoon zelfs verdient gewonnen.

Nu nog van Chili verliezen en dan lekker naar huis :)

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hahahaha. Wat een gelul. Barça is veel beter dan Inter. Als Inter aan was gaan vallen waren ze geslacht, en bovendien speelde Inter 70 minuten met tien man. Of was je dat alweer vergeten? Inter was in die tweestrijd keihard de underdog en er was geen levende ziel die Inter een schijn van kans gaf, en terecht!

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij trekt de verhoudingen tussen Zwitserland en Spanje gelijk aan de verhoudingen tussen Inter en Barcelona. Wel grappig, vooral dat Nerazurrikidiki dat ook nog eens beaamd.

Edit: Roepen dat Barca zoveel sterker is dan Inter is onzin, dan zou je Inter eigenlijk geen topclub mogen noemen. Daarnaast was het beide wedstrijden het geval, en niet eentje.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Tenzij jij met favorieten alleen Brazilië en Duitsland bedoelt, is dit echt onzin.
    Daarbij onderschat je Zwitserland gewoon, is echt taaie ploeg.

@Orange..
    Zwitserland is ongeveer gelijk aan Inter met 10 man ja!

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Volkomen logisch dat Zwitserland zo speelt. Anders zouden ze deze wedstrijd niet eens kunnen spelen. Alle kleine team moeten zo spelen.

7. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor die rode kaart begon Inter al met verdedigen. Ik was overigens voor Inter en ik vind de selectie van Barcelona niet 'veel' beter dan die van Inter. Inter heeft het in de verdedigende linie beter staan en heel veel minder is de aanval echt niet, een stuk minder vloeiend en creatief dan die van Barcelona wellicht. Ik gaf Inter wel degelijk een kans, je bent je eigen ploeg wel overdreven hard aan het neerhalen...

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee gast, ik ben realistisch. Ik weet dat Inter het juist tegen goed voetballende ploegen lastig heeft. Zo ook tegen Villarreal en Valencia jaren eerder. We hebben een ijzersterke selectie maar in de praktijk was het tot Chelsea-Inter erg slecht. Het seizoen was gewoon bedroevend tot de eindfase, en dat heb ik echt heel vaak geroepen in de voetbalthread hier.

Er zit een heel groot verschil tussen het niveau waar Barça normaal gesproken op voetbalt en dat van Inter.

Maar dan nog, het typeert mensen dat ze de ene keer juichen voor catenaccio en het de andere keer verafschuwen. Lachwekkend gewoon. Dat is komisch om te zien, daar ging het om.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Naja IMO blijft het feit hetzelfde.. Inter verdedigde omdat ze dan in de finale van de fucking Champions League zouden staan, Zwitserland verdedigde omdat ze dan van Spanje wonnen en met 1 been in de 2e ronde van een WK staan..
    Echter is het van Inter laf en van Zwitserland heldhaftig, dat bedoelde Rampage denk te zeggen.

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, snap echt niet dat jullie dit kunnen vergelijken. Dit was meer een Barcelona - Twente, dan een Barcelona - Inter..

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    We gaan toch niet clubs vergelijken met landen teams he? En dan daarbovenop fanboyism en je kunt uren door blijven lullen maar niks wijzer worden..

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik vergelijk geen teams, ik vergelijk speelwijze. En die is precies hetzelfde, met precies hetzelfde doel.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voorspellingen voor vanavond?

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik hou het sinds kort maar bij kleine uitslagen.
    0-1 Uruguay (Forlan '69)

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Er was voor beide ploegen (Zwitserland en Inter) geen andere mogelijkheid om het resultaat te behalen wat ze wilde.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik hou het op 0-0 denk ik.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lijkt me sterk, daar hebben beide ploegen helemaal niks aan.. Als het tegenzit gaan ze beide niet door!

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Slecht voetbal? Ik vond het juist uitstekend positiespel, als je ook ziet hoeveel balbezit ze hadden. Goed de bal rond laten gaan wat vrij moeilijk was aangezien de ruimtes minimaal waren door het defensieve Zwitserland. Het miste alleen aan aanvallende stootkracht of iets dergelijks, schoten gingen ver over en de spitsen maakten verkeerde keuzes.

20. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 voor Zuid-Afrika_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina