1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heheh die opmerking van Arsène Wenger over het contract van Domenech en het vergelijken met een scheiding tussen een vrouw en een man. _O_

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0

Fans moeten er natuurlijk gewoon achter blijven staan, ben het wel met hem eens. Al leek het echt nergens op vandaag met Engeland. 8)

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dikke pret op RTL7 om dit lijstje.

Blijft toch de grootste onzin dat VI, maar het kijkt wel lekker luchtig weg.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Engeland valt zeer slecht tegen. Had ik niet verwacht en had ze zelfs als één van de favorieten betiteld. Maar ik begin zeer te twijfelen. Vandaag was de kans om zichzelf goed te laten zien, maar dat hebben ze nagelaten. Er zit veel irritatie in de ploeg nu, en ik betwijfel of ze überhaupt nog kunnen winnen tegen Slovenië. Ze zijn natuurlijk klassen beter, maar het zit er niet. Hun inzinking is op een beroerd moment gekomen. Als ze falen, dan ligt Capello eruit. In zo'n matige groep zo slecht presteren? De messen zijn geslepen.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Veel plezier straks met Nederland, ik zelf zal er @@!$!*^&$!(&!&%^!@$^@# niets van meemaken. Ik moet lekker werken in de supermarkt waar geen voetbal radio/TV aanwezig is.

Echt jammer ik wil Nederland dol graag zien.

6. Ashavan

Ashavan Guest

je mist niks

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :):

Hij mist genoeg en ik snap waarom je baalt! Eén groot feest en daarna lekker verder feesten tot diep in de nacht, heerlijk!

8. Ashavan

Ashavan Guest

er is niks bijzonders aan Italie. Die spelen altijd zo en hebben de media weten te gebruiken om zichzelf een soort van underdog positie aan te lullen. Ze hebben gelijk gespeeld tegen paraguay zoals verwacht (nummer twee van de groep eind van de fase) en de rest van de groep pakt italie gewoon genoeg punten om door te gaan als nipte groepswinnaar. Ze doen precies zoals ze altijd hebben gedaan op grote toernooien. Ze zijn nog nooit wereldkampioen geworden met geweldig mooi en inspirerend spel. Ze spelen altijd saai en zakelijk en pakken gewoon de winst daar waar nodig als een team.

Engeland is al een aantal toernooien niks meer. En dan nog een incompetente capello met slechte opstellingen, een land zonder fatsoenlijke keepers, helft van het team zijn matige spelers. Engeland is geen groot voetbal land meer. Ze hebben een sterke competitie met veel buitenlanders en een handjevol eigen goede spelers die ze niet eens tot een team kunnen smeden. Soort omgekeerde van Nederland met een kut competitie en een handjevol goede spelers verspreid over europa die wel als een team samen kunnen spelen.

Frankrijk is gewoon kut. 1-2 goede spelers en de rest hoort niet eens in het landen team. De andere paar die "goed" zijn horen al met pensioen te gaan. Het is logisch dat ze crap presteren en dat komt niet alleen door de verneukte sfeer in het team en de rampzalige coach.

Spanje heeft gewoon pech gehad net zoals Mexico in hun wedstrijd tegen zuid afrika. Als ze de kansen die er gemaakt worden inschieten is er niks aan de hand. Mexico deed tegen Frankrijk precies wat er van verwacht werd...winnen. En zo gaat Spanje dat ook gewoon doen.

Argentinie doet het dusver lekker. Iedereen doet alsof Argentinie slecht hoort te presteren met een slechte coach als Maradonna. Maar wordt er vergeten dat hij qua training weinig in brengt en dat de veld trainers en personeel om maradonna heen merendeels van het werk verzet zoals bijna bij alle coaches? Er zijn maar een enkele coach zoals van gaal die zelf het veld op loopt. Tegenwoordig zijn de coaches gewoon managers die trainers onder zich hebben die het echte werk doen. De manager moet alleen de mensen managen, opstelling maken en voor een acceptabele sfeer te zorgen. Dat doet Maradonna dusver prima ook al heeft hij 1-2 goede spelers thuis gelaten. In de meest gunstige situatie zie ik Argentinie wel in de troost finale spelen.

Brazilie speelt geen mooi voetbal zoals gewend. Maar hun spel was in de eerste wedstrijd wel veel soepeler dan de andere teams. Bij hun had ik tenminste niet het idee te hebben naar een amateur elftal te zitten kijken. En dan gewoon de ballen in het net prikken. Ze kregen genoeg kansen om met een nog grotere uitslag van het veld te lopen. Zeker een grote titel favoriet voor mij op moment.

Duitsland speelde de eerste wedstrijd te goed voor hun doen. Had het niet verwacht. Had wel een overwinning verwacht, maar niet zo dominant. Geweldig spel. Helaas lieten ze het daarna afweten in de tweede wedstrijd, wat deels te verwachten was. Duitsland is normaliter zoals Italie een land die niet geweldig speelt, maar wel de resultaten pakt. Vervolgens in een toernooi groeien en zakelijke overwinningen pakken. Duitsland is als team enorm gegroeid afgelopen 6-8 jaar. Alle grote spelers gingen met pensioen en ze hebben in 1x een nieuwe generatie spelers moeten zien te regelen in korte tijd. Zie ze wel tot de kwart finale komen.

Dan Nederland als outsider. Meesten mensen roepen meteen dat ze landskampioen worden omdat ze zelf nederlands zijn. Lekker kortzichtig en opportunistisch as usual. Door de groepsfase komen zou niet een al te groot probleem moeten zijn. In de 8e finale tegen een Italie of Paraguay kan er om gaan spannen, maar zou mogelijk moeten zijn. Maar je weet hoe Nederland is. Als ze hun dag zogenaamd weer eens niet hebben verliezen ze net zo makkelijk. Op den duur komen ze Brazilie tegen en dan is het gewoon einde toernooi voor Nederland in de kwart of halve finale. In het meest gunstige geval mogen we blij zijn met een 4e plaats, want de troost finale verliezen we ook as usual.

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ook werken in een supermarkt om 1 uur. Bij ons staat wel een tv in de winkel, nou nog hopen dat ik in de buurt daarvan mag werken. Tis iig iets.

10. Ashavan

Ashavan Guest

ik ben gewoon thuis aan het schoonmaken en doen en kijk met half oog naar de wedstrijden op de achtergrond. Als nederland net zo speelt als tegen Denemarken mis je geen reet en kan de tv net zo goed uit staan.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha optiminst. Zometeen de trein naar R'dam en weer de volste kroeg opzoeken! Sowieso knallen vandaag \o/

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Fan stormt Engelse kleedkamer binnen
    Na afloop van het WK-duel tussen Engeland en Algerije is een Engelse fan erin geslaagd alle bewaking te omzeilen en de kleedkamer van Engeland binnen te stormen. De man kwam woedend zijn beklag doen over de matige prestatie van 'zijn' team dat tegen Algerije niet verder dan 0-0 kwam.

De woordvoerder van de Engelse bond, Mark Whittle, bevestigde het incident. Hij meldde dat de man - die verbaal de confrontatie zocht met de geblesseerde sterspeler David Beckham - werd overmeesterd en overdragen is aan het bewakingspersoneel.

:{

13. Ashavan

Ashavan Guest

ik ben realist. en dusver heb ik op 3 wedstrijden na geen 1 keer het eind resultaat fout ingeschat qua winst/verliest/gelijk. Uitslagen zover vooruit voorspellen is gewoon lastig dus doe er geen moeite voor. Op de dag van de wedstrijden zelf zei ik als voorbeeld 0-2 mexico en dat werd het ook om maar een voorbeeld te geven. Schijnbaar heb ik toch meer verstand van voetbal dan gedacht... ;)

Al moet ik eerlijk bekennen. Club teams in competities en europese competities boeien me totaal niet en volg dat ook meer niet dan wel. Ik volg alleen de grote toernooien.

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Bah, het regent. Weet niet of ik nu wel zin heb om naar de stad te gaan :+

15. Ashavan

Ashavan Guest

Zon scheen, ben toen boodschappen gaan doen. Bij thuiskomst kwam het opeens met bakken uit de lucht. Maar nu schijnt de zon zeer irritant fel. Woon omgeving Rotterdam-Dordrecht overigens.

16. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar geloof ik geen drol van tenzij je een poultje of toto heb ingevuld

17. Ashavan

Ashavan Guest

ik doe de pool/toto op het werk en sta ver bovenaan op moment.
    hopelijk blijft dat zo, want kan er een 1500-2000 euro mee verdienen als ik eerste blijf :D

ff lijstje er bij gepakt. je hebt gelijk. ik had er 5 fout dusver en geen 3.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2010
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Pics or gtfo.

Ik zie het elk jaar weer...

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nvm, hopen op een leuke wedstrijd straks. En Ashavan, als je nu niet gaat kijken doe dat dan ook niet als Nederland straks in de halve finale ofzo staat. Anders ben je gewoon een successupportertje..

Laatst bewerkt: 19 jun 2010
  20. Ashavan

Ashavan Guest

ik ben niet eens voor het nederlands elftal...ben dus helemaal geen oranje supporter ;)

wel trieste reacties van sommigen hier. wat een huilies zeg. ik heb gewoon gelijk dusver en wat jullie uitkramen zal er niks aan afdoen :)

Welk knap triest ventje Tyrant dat je het elk jaar weer ziet. De grote toernooien zijn om de 4 jaar. Tussen EK/WK zit 2 jaar. Geen onzin uitkramen om interessant te lopen doen ventje ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina