1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Die reactie had ik van jouw wel verwacht. Iedereen die bij Ac Milan voetbalt of heeft gevoetbald is gewoon standaard een debiel...

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, Kaká was niet slim bezig. Maar ik weet niet of het echt rood waard was, geel zeker ja. Mja, hij had al een geel te pakken.. Maar moet je hem dan nog geven als je weet dat het dan toch nog rood is (2x gele)?

Ivoorkust had wel zo'n 2 a 3 flinke overtredingen ja.

3. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens. Scheids floot goed. Tweede doelpunt had afgekeurd moeten worden (hoe mooi je die ook was) weliswaar maar wellicht lastig te zien als je in het veld staat.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch heel duidelijk een elleboog? Hij steekt ze elleboog overduidelijk uit. Dat de speler zich daarna aanstelt maakt niks uit.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wie heeft bij AC Milan gevoetbalt?! Hebben we hier een (wannabe-)prof?

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    WTF 8) 2x verkeerd voor buitenspel gefloten, onterechte goal wat 2x(!) hands was, vage gele kaarten, discutabele rode kaart wat hij niet eens had gezien en hij trok de kaarten niet op de momenten waarop het nodig was waardoor de wedstrijd zo uit de hand liep. Zo'n beetje al zijn beslissingen waren verkeerd en die actie met die handsbal na de goal vond ik héél vreemd.

Hopelijk wordt hij op het eerste vliegtuig terug gezet, ondanks zijn afkomst i.c.m. de FIFA. Misschien kan hij meeliften met het Franse team :)

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Hmmm.. Dat gaat wel héél ver hoor, Tyrant :+

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een bullshit. Jij bent juist degene die bevooroordeeld is door zoiets van mij te denken. Ik heb een schijthekel aan Milan, maar niet iedere negatieve mening over iemand die bij Milan heeft gespeeld komt voort uit het feit dat ie bij Milan heeft gespeeld.

Ja tuurlijk. Alsof je ineens een andere beoordelingsschaal moet gaan gebruiken omdat iemand al geel heeft.

Laatst bewerkt: 20 jun 2010
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol zeggen mensen nu echt dat het een elleboog was? :D

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    ... Kaká natuurlijk he.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Die vraag is niks vergeleken met die over de rode kaart van Kaka. :+

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Kaka heeft in ieder geval een kutwedstrijd gehad. Continue hadden de Ivorianen het op hem gemunt en in het einde liet hij zich verleiden tot 2 gele kaarten, allebei onterecht in mijn ogen. Keita loopt op hem af en hij houdt hem tegen, de scheids had de wedstrijd totaal niet in zijn hand. Gelukkig voor Kaka maakt het niets uit aangezien de Brazilianen toch door zijn.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh dacht dat ze *NERAZZURRI* bedoelden..

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nop, dat zeg ik niet. Wat Kaka doet gebeurt veel vaker in een wedstrijd - neem dus alleen maar de corners. Moet je je voorstellen dat iedereen dit voortaan gaat doen in het strafschopgebied...

Een opzettelijke elleboog in je borst doet aardig pijn - het feit dat Keita naar zijn hoofd grijpt ipv zijn borst, laat dus al zien dat hij Kaka bewust opzocht.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar dat ie 'm bewust opzoekt wil niet zeggen dat Kaká niks doet. Als zo'n reactie voortkomt uit een provocatie maakt dat de reactie nog niet goed.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach Brazilie wint, kaka geschorst voor de volgende wedstrijd, maar who cares want ze zijn toch wel door
    en Kaka kunnen ze echt wel missen daar
    vond die eerste kaart wel terecht, vraag me af of de scheids het wel heeft gezien bij de 2e of dat hij hoorde dat Kaka de speler blokte/opving van z'n assistent. Een elleboog is volgens mij rood .. geen geel :)

maarja wel typerend dat een Barcafan en een Interfan zo reageren, zelfde verhaal dat alle ajax haters Suarez zo uitkotsten na fra-uru :)_0/

17. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hij vangt hem op ja, aangezien het hem anders pijn doet als die Ivoriaan tegen hem aan loopt. Dat mensen dit een elleboog vinden kan ik niet begrijpen. De gele kaart kan ik me enigszins in vinden aangezien je ziet dat hij blijft staan en zich schrap zet.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, vaak genoeg heeft de mening altijd wel te maken met de club waar de speler speelt (of speelde)..

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer vang je iemand op met je elleboog? Dat je een hand uitsteekt oke, maar je steekt niet je elleboog uit om iemand op te vangen. Het is gewoon duidelijk een elleboog. Dat het op het lichaam is maakt het ook niet goed.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een onzin man. Blijkbaar ben je automatisch bevooroordeeld als je een rivaliserende club support. Wat een dom geleuter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina