1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Natuurlijk doet Kaka iets - hij maakt zich breed. Iedereen zou dit doen als er een speler op je af komt. Als hij niks zou doen zou hij omvallen en, zeker met deze scheids, geel krijgen voor een schwalbe. Kaka doet gewoon wat iedereen zou doen.
    Als Kaka opzettelijk een elleboog(wat iedereen beweert) geeft, dan grijpt Keita wel naar iets anders dan zijn hoofd, want een opzettelijke elleboog in je borstkas is geen pretje.

Ik kan ook niet ontkennen dat Kaka niks doet, want hij doet wel degelijk iets. Maar als je voor dit geel geeft, kun je straks voor alles wel geel geven.

Kijk naar het eerste balcontact van Fabiano bij zijn eerste goal - daar kun je dan ook wel geel voor geven bij wijze van spreken.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als iemand op me in komt lopen gaat gewoon me arm omhoog hoor.
    Tot rond de borst.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, horizontaal maar je steekt niet je elleboog uit, want daar schiet je niks mee op, lijkt me.

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    En doe je ondertussen ook nog de rode loper uitrollen?

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat dit over joh. 8)

Eerste gele kaart was terecht, Kaka had gewoon niet moeten duwen, maar de 2e was gewoon onterecht. ;)

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Als jij hem in je ooghoeken ziet dan reageer je echt niet zo snel dat je je arm en hand er voor houdt. Bovendien loop je dat zelf meer kans op een blessure, dus echt verstandig is het ook niet.

7. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

is verkeerd buitenspel fluiten de schuld van de scheidsrechter?? volgens mij is de grens degene die zijn vlag omhoog steekt. en het is gewoon gelul als je zegt dat al zijn beslissingen verkeerd waren. Wat hij juist goed deed is dat hij er steeds bovenop zat. handsbal had hij mischien voor kunnen fluiten maar de speler stond gedraait naar de scheids toen dat gebeurde. plus het feit dat wij het 5x in slomotion zien en close up en zo'n man moet in 1 seconde beslissen. En dat de wedstrijd uit de hand liep was meer de schuld dat kaka liep te zuigen en dat ivoorkust heel veel heethoofden in het team hebben zitten die moeilijk met frustratie's om kunnen gaan. Hij gaf een paar keer aan allebei de teams terechte gele kaarten.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja met zulke opmerkingen zet je jezelf ook neer als volkomen objectief >>
    "Zeer bewuste actie van die vieze schijnheil"

:D

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat doet die toch ook?
    Als je je arm omhoog houdt steekt je elleboog altijd een stukje uit.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En dat kan iemand die objectief is niet zeggen? ;)

Tuurlijk bén ik niet objectief in dit geval, maar dat wil nog niet zeggen dat ik de situatie niet neutraal kan beoordelen.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja tuurlijk, geel is geel, dan moet je niet kijken of het dan eventueel rood is.
    Deze overtreding was blijkbaar geen rood waard, wat je zelf zegt, maar geel.

Je spreekt jezelf lekker tegen! :D
    Scheids was gewoon niet het niveau wat dit WK overheerst, tot nu toe allemaal goede refs (Rosetti vond ik ook niet sterk btw).
    En die overtreding van Keita op Bastos en die van Tiote op Elano werden totaal niet op waarde geschat (bij Elano werd er geen eens gefloten..).
    Die handsballen waren duidelijk te zien, het mag geen argument zijn dat de speler gedraaid stond.

Laatst bewerkt: 20 jun 2010
  12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Oja, even Kaka de schuld geven :emo: Die tackel op Elano was zeker ook zijn fout? Je zag het uit de hand lopen, de overtredingen werden steeds harder en de scheids keek er alleen naar. Als het er dan wel op aan komt dan neemt hij nog een verkeerde beslissing ook. De complete arbitrage heeft vandaag gefaald. Voor de eerste keer dit WK waren de beslissingen stuk voor stuk discutabel en diverse keren zelfs één grote miskleun.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja dat zit ik net te zeggen Cookie.
    :+

Morgen echt 3 leuke wedstrijden! Sowieso, Chili ga ik weer lekker voor zitten, fantastisch team.
    Portugal - Noord Korea kan leuk worden als N-Korea leuke dingen laat zien.
    En Spanje - Honduras wordt een schiettent verwacht ik.
    Spanje gaat eens alle schroom van zich afspelen.

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Wel zonder Iniesta. :'-(

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    En dus met Fabregas! :D

(hoop ik)

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad een groot gemis tegen Honduras :+ Ik zie Honduras nog altijd als de enige outsider die echt niets klaar kan maken.

Noord-Korea kan inderdaad een hele aardige wedstrijd worden en laten we hopen dat het in het voordeel van Korea wordt beslist :)

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Heeft Del Bosque niet steeds voor Pedro gekozen?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lol de bookies zijn eruit, het wordt een salonremise:

Mexico - Uruguay
    1=3.75 x=1.70 2=4.40

4.40 voor Uruguay haha. :lol:

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha8)

Zwitserland heeft nu 5 wedstrijden op rij geen doelpunt tegen gekregen op het WK. Who would have thought that?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik heb niet voor niets Benaglio gekozen bij Wktrainer.nl he :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina