1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dan geloof je het niet. Zal mij een worst wezen.

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    De FIFA opent geen disciplinair onderzoek naar David Villa. De spits van Spanje sloeg tijdens de wedstrijd tegen Honduras (2-0) Emilio Izaguirre in z’n gezicht. De scheidsrechter ontging het voorval.

“De tuchtcommissie ziet onvoldoende grond om Villa te vervolgen”, zegt een woordvoerder van de FIFA tegen Reuters.

heel de wereld ziet Villa iemand een klap geven maar de Fifa doet wat ze het beste uitkomt :9
    In Nederland wordt je al geschorst voor veel minder, op basis van videobeelden

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    En terecht dat Villa geen schorsing kreeg. Hij gaf een tikkie nadat die kneus expres op z'n voet ging staan. Of geeft ze allebei geel, of doe niks.

Van mij mogen ze de malloten die toneel spelen eerder schorsen want daar word ik helemaal schijtziek van. Zoals die gast tegen Kaká, of gister Capdevilla.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.youtube.com/watch?v=LJPiyKbR_ew#t=0m18s

Duidelijk een rode kaart...

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lol, er gaat iemand op je voet staan, dan mag je nog niemand in z'n gezicht tikken.. Maakt niet uit wat je doet.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    President Nigeria schorst nationaal team voor twee jaar
    Woensdag, 30 juni 2010 om 16:39

Het nationaal voetbalelftal van Nigeria mag de komende twee jaar niet in actie komen van president Goodluck Jonathan. De politicus is dermate teleurgesteld in de prestaties van de Nigerianen op het WK in Zuid-Afrika, waar ze in de eerste ronde werden uitgeschakeld, dat hij de ploeg voor twee jaar wil schorsen, meldt persbureau Reuters woensdag.

“Mijnheer de president heeft besloten dat Nigeria teruggetrokken zal worden uit alle internationale voetbalcompetities voor de komende twee jaar, zodat Nigeria de tijd krijgt om het voetbal te reorganiseren”, heeft Ima Niboro, een speciale adviseur van Jonathan, laten weten.

“De beslissing was noodzakelijk naar aanleiding van de slechte prestaties van Nigeria in het toernooi om de wereldtitel dat momenteel gespeeld wordt”, luidde de verklaring verder. The Super Eagles werden, in een groep met Argentinië, Zuid-Korea en Griekenland, roemloos uitgeschakeld. De president had de spelers eerder nog opgedragen om wereldkampioen te worden. “Dat is jullie nationale plicht”, vond Jonathan.

En terecht!

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ben je serieus of sarcastisch, want hier was volgens mij weer helemaal niets aan de hand. Zag het later in slowmotion op youtube (lage kwaliteit) en het leek op een vieze, duitse schwalbe.

Vind het allemaal wel meevallen wat Villa deed. Die tegenstander ging expres hard op Villa's voet staan en hij reageerde gewoon met een reflex. Dat zag je ook aan zijn reactie, het was geen vuistslag ofzo. Meer een reflex.

Beide geel, maar sowieso niet rood in mijn ogen.

9. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
  10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, ben het hier wel mee eens. Maar toch, ondanks dat ik het team niet mag, vond ik dat er een aantal leuk speelde. Fábio Coentrão speelde echt geweldig voetbal, die word zeker nog een grote (22-jarige links-vleugel-back van Benfica). Maar spelers als Danny speelde ook goed.

Ronaldo is alleen zo'n egocentrische 'man'. Zou hem niet graag in m'n team willen.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wtf is dat echt?

13. Remco

Remco Guest

Hij had ze nog zo gewaarschuwd 8)

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Voor zover ik weet wel.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    I'm the coolest guy on the planet :

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Behalve die handtas kan ik met die outfit nog wel leven.

17. Remco

Remco Guest

Vette toilettas. :cool:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Damn wat een wijf zeg :'-(

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lijkt me niet dat hij dat echt is :eek:

Verder heeft die gast echt een mislukt lichaam, totaal niet gebalanceerd. Dunne armpies, gigantische buikspieren maar geen rugspieren , wel weer aardige trapezes/nek.. Showmannetje=( Ziet er toch niet uit.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou wel zo'n lichaam willen hoor:9..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina