Ik blijf erbij, Nederland stelt niks voor zonder Snijder. Echt ontzettend jammer, had liever Brazilie gezien. Het begon gewoon toen Bastos eruit ging want die had Robben gewoon in z'n broekzak. En ik begrijp niet waarom iedereen Robben ophemelt aangezien hij gewoon ALTIJD dezelfde actie doet. Sprint via rechts, naar binnen toe draaien, schieten met af en toe nog een kapbeweging ertussen. De Braziliaanse verdediging had Robben gewoon in hun broekzak, hij was nergens. Eerste goal was echt pech dat de bal werd geraakt door Felipe Melo want Julio Cesar zou hem hebben. En daarna kopt notabene Snijder hem erin. Hij was de enige speler die nog redelijk speelde, Ooier en Heijtinga waren twee bange mietjes, zo snel mogelijk de bal de tribune inrossen. En na de 2-1 ging het gewoon bergafwaarts, en sowieso begrijp ik niet waarom je een rode kaart riskeert met een minimale actie. Als je toch rood gaat krijgen schakel je tegenstander dan gewoon volledig uit. En van Bommel blijft gewoon zo'n vieze smiecht. Heb echt een hekel aan hem xD
Achja, gelukkig zag ik Duitsland als favoriet voor de titel dus heb nog hoop
Laatst bewerkt: 2 jul 2010