1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Duitsers en Spanjaarden kunnen we beide niet hebben :emo: Das jammer. Maar als ik Gahna - Uruguay nu kijk, voorzie ik geen enkel probleem om naar de finale te komen :)

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben best wel bang voor Duitsland in de finale, ik heb veel liever Argentinië.

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Helaas wordt het Spanje.. ;)

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Wordt Spanje of Duitsland obv.

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    =( jammer dit dan weer, lijken wel die vrienden van me in de 1ste helft

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    We winnen gewoon!
    Luister naar mij, ik kan de toekomst voorspellen.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Argentinië best sterk spelen hoor. Stiekem heb ik ook wel een beetje een zwak voor Argentinië, geen idee waarom. :+

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Lol, sorry :9
    Ik vind Duitsland en Spanje echt meest kansrijke positie voor de winst van het WK. Echter, omdat omdat het om een knock-out duel gaat, liggen de de kansen open (helemaal omdat de 2 favorieten elkaar moeten uitschakelen).

Ga Nederland supporten tot het laatst moment (dat is minimaal 90e minuut finale imo)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel apart dat Nederland maar een keer wisselde. Dacht ik net aan.
    Hoop dat Uruguay - Ghana verlenging wordt. Alleen maar goed voor NL.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Duitsland doet het gewoon altijd goed op een toernooi, punt. Ik hoop dat we ze verslaan in de finale, dan ben ik 3 weken dronken.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Halve finale wordt ook spannend en we zullen zeker wel een kans maken op de titel. Voetbal is niet voorspelbaar vriend, het is niet voor niets Sport #1.

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Maar in (vaardigheid)sport heb je altijd een favoriet. Ik denk dat Nederland over Brazielie een 60/40% favoriet is. Kortom, van de 100 duels wint Nederland er 60 (tegen dit Brazilie).

Als ik Gahna en Uruguay nu zie, denk ik dat de Nederland groter favoriet is dan tegen Brazilie.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat zeker, maar dat wilt nog niet zeggen dat het makkelijk wordt 8)

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat hoor je mij ook niet zeggen. Echter, omdat de odds tegen Brazilie slechter waren (imo), denk ik dat we de volgende tegenstander zeker kunnen hebben.

Daarbij moet ik even mij euforische stem laten horen natuurlijk ;)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zijn jullie al aan het collecteren geweest voor een standbeeld voor Ooijer?

hoe kan het dat iemand die een seizoen niet voetbalt en toch echt wel over de hill is zo koud het team in komt en een vrijwel foutloze wedstrijd voetbalt?

(even voor de duidelijkheid, ik vond het eigenlijk altijd een overschatte flapdrol maar moet zeggen dat ik na vandaag wel respect heb voor de manier waarop hij ineens meedoet op het hoogste niveau. Moed zakte me echt in de schoenen toen matthijsen uitviel)

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat speelde Ooijer inderdaad verdomd goed. Bij PSV vind ik hem drie keer niks, maar hij viel echt geweldig in voor de bgeblesseerde Mathijssen. Hij had een aantal goede ballen afgepakt hoor, heb Luis Fabiano helemaal niet gezien (Goed werk van Heitinga en Ooijer).

De wedstrijd was zo spannend he, heb heel de wedstrijd op het puntje van de bank gezeten en zitten billenknijpen ;) . Voor mij zeker de beste wedstrijd tot nu toe, maar voor buitenlanders zal dat vast wel minder geweest zijn haha.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Verdomd goed gaat mij toch iets te ver. In die bewoordingen zou je toch denken aan een 7,5-8, maar dat gaat, vind ik, te ver.

Moed zonk me ook in de schoenen, maar hij heeft het verrassend goed gedaan. Ik heb die gozer nooit gemogen en doe dat nog steeds niet, maar respect voor deze prestatie heb ik wel. Je kijkt er echter naar met een roze bril en bekijkt het t.o.v. wat je zou verwachten daarom vind ik dat hij gewoon een degelijke pot heeft gespeeld, maar niet hoger dan een 7 heeft gescoord.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    HIER HOLLAND! lEKKER voor alle pussy cat dolls die dachten dat NL zou verliezen!
    Melo men of the match!

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb het liefst dat Ghana wint, voor Oranje en omdat het team gewoon vet is.
    Maar Uruguay zou ook wel leuk zijn, dan heb ik drie wedstrijden achter elkaar goed in m'n poule.

Maarja, als het penalties wordt.. dan liefst Ghana :)

20. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zit net een stukje over de wedstrijd van vanmiddag te lezen op msn.nl, staat er de volgende alinea:

Een hoekschop, in minuut 35, stond symbool voor het spel in de eerste 45 minuten. Arjen Robben leek de bal te gaan nemen, maar gaf een heel licht tikje. De bedoeling was dat een medespeler dan zou komen inlopen om de bal mee te nemen, zonder dat de tegenstander het doorhad. Dat plannetje mislukte volledig. De Brazilianen doorzagen het trucje, lachten zich kapot en pikten de bal doodleuk op vlakbij de cornervlag.

Toch even een brede glimlach op mn gezicht toen ik dit las!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina