WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze weigeren te spelen worden ze sowieso uitgesloten voor het volgende EK had ik ergens gelezen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Damn ik moet écht directeur van de FIFA worden :+.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kill Blatter and go for it:+

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Lees jij je eigen posts nog maar eens goed door dan. Ik heb je nog zelfs nog een PM hierover gestuurd. Ik ga hier verder niet in over discussie in dit topic.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Omgekeerde bewijslast?

Quote maar een post waarin ik iemand beledig.

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik hoop dat Noord-Korea schijt heeft en Ivoorkust met 9-0 laat winnen :+
    Dan wordt het nog spannend.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik weet niet wie ik liever door heb, Portugal of Ivoorkust. Ivoorkust heeft het in mijn ogen nog niet waargemaakt, Portugal ook niet.. maar wel meer. En spelers als Cristiano Ronaldo wil je denk ik toch wel in de finales hebben?

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Absoluut juist niet dus.. dat is, naast dat Portugal heel vies kan spelen, een van de redenen waarom ze er van mij wel uit mogen.
    Denk niet dat er een grotere ego rondloopt op t moment. Hij speelt hele wedstrijden puur voor zichzelf. Kan nog geen grijnsje af als een teamgenoot speelt.. je ziet hem gewoon denken: 'He kut.. weer een minder die ik had kunnen maken'. Hij kan leuk dribbelen en rushes maken langs de zijkant, maar ik geniet veeel meer van spel van Mereiles en Tiago om maar wat te noemen.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Togo werd uitgesloten voor de volgende Africa Cup omdat ze weigerden te spelen na de aanslag op hun spelersbus. Het zou dus idioot zijn als Frankrijk niet op deze manier gestraft wordt mochten ze niet spelen.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja klopt, ik ergerde me helemaal kapot aan hem in de eerste wedstrijd maar vond hem de tweede wedstrijd wel minder. Nog steeds vreselijk egoistisch hoor.

Maar toch, sommige momenten zijn toch echt geweldig. En dmv zijn passjes (die hij ooooit geeft) scoren anderen in het team ook wel hoor. Aantal geniale passjes had hij. Jammer genoeg is het zo'n arrogante, egocentrische klootzak. :emo:

Dit slaat helemaal nergens op, IMO. Het is toch kei logisch dat je niet wil spelen nadat er zoiets gebeurd is. Niet dat Togo nog veel is nu Adebayor niet meer wil spelen, maar toch.. :)

Laatst bewerkt: 21 jun 2010
  11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Togo mag gewoon meedoen na bemoeienis van de Fifa.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tijd om er maar weer eens een update van de startpost in te gooien:)

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Wat speelt Spanje toch met vlagen leuk voetbal. Mag ook wel, met zo'n elftal. Nu zie je wat er dus gebeurd als je een groot land de ruimte geeft om te combineren. Ze mogen wat mij betreft wel wat scherper spelen ... want af en toe is het echt te lachwekkend hoe "makkelijk" een Villa, Torres of andere speler denkt om een kans af te ronden.

Villa en die penalty, jezus ... die krijgt m'n oma er nog wel in. Zo SLAP geschoten.

Spanje is nog niet getest, dus mochten ze doorgaan word het een prachtige 8ste finale tussen Brazilië en Spanje ... kan nog heel leuk gaan worden en ik DENK ( lees, hoop ) dat Brazilië dan het onderspit delft.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, sowieso niet!
    Arrogante fransen.
    Ze kunnen best één wedstrijdje spelen en dan massaal bedanken voor het huidige equipe. Je benadeeld er 3 teams mee. De Zuid-Afrikanen willen toch ook voor hun eer spelen? En wat moet de FIFA dan binnen een paar dagen regelen als compromis? Kutfransen.
    Of heb je mijn post vekeerd gelezen en denk je dat ik het stom vind dat Togo zich heeft teruggetrokken..?

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De Fransen worden serieus gelyncht als ze terugkomen in eigen land.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Is alleen maar erger nu dat Ierland er niet bij is ipv Frankrijk

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Ze hadden zowiezo op dit WK geen ruk te zoeken. Handsbal? Heel de wereld zag het maar de scheids niet. Lekker voor ze dat ze nu steeds dieper in de shit komen. Gun het ze echt niet en hoop dat ze geschorst of opgerold worden.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, ik krijg hier het idee dat het gehele Franse team zich wil terugtrekken. Ik dacht dat het om maar een paar spelers ging, of loop ik alweer achter?

19. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Evra, Ribery, Henry, Gourcuff, de keeper en nog een stel geloof ik ... Waarom terug trekken? Je benadeeld echt alleen jezelf ermee ...

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Neem toch aan als ze de laatste wedstrijd niet spelen ze sowieso voor de komende EK/WK's worden uitgesloten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina