1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad, gaar toernooi.
    Achtste finale: Slowakije - Japan :emo:
    Misschien rust er een vloek op blauwe shirtjes :+

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder verrassingen was de halve finale dit geweest: Mexico, Servie/Australie, Engeland, Griekenland/Nigeria. Ook stukken minder dan Brazilie of Portugal(of misschien Spanje). Dus wat mij betreft zit het wel vreemd in elkaar.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    ??
    Je had sowieso Portugal of Brazilië kunnen treffen in de halve finale.
    Of bedoel je dat niet?

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet meer. :+

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Nederland - Slowakije hoor en Japan - Paraguay

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    het zit niet vreemd in elkaar, landen presteren gewoon slecht waardoor je nu bijv al Engeland-Duitsland hebt
    kon ook gewoon frankrijk/servie/engeland/korea voor die plek in de halve finale zijn natuurlijk, ziet er op papier al een stuk lastiger uit

Als spanje en nederland(brazilie) eerste worden in hun poule komen ze elkaar pas tegen in de finale

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, als Brazilie 1e wordt komen we ze tegen in de kwartfinale.

8. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Brazilie is overrated! Dus daar ben ik niet bang voor.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heeft iemand Vittek ingevuld als topscorer?:+

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Misschien wel handig om te weten voor het invullen van de 1/8 finales in de poule

Dacht altijd dat alleen naar de 90 minuten wordt gekeken maar hier (bij gelijkspel) ook nog naar de verlenging

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Groepswinaar en dat is altijd mooi. Daarnaast heeft Nederland op papier de makkelijkste weg naar de finale, waar ze alleen in de kwartfinale een topland zullen treffen. De mogelijke tegenstander in de halve finale bestaat uit het groepje Uruguay, Zuid-Korea, Ghana en de VS.

Maar toch niet al te veel hopen. Slowakije moet je sinds gisteren niet te licht opnemen en tja, wat als we tegen de aanstaande wereldkampioen Brazilië moeten? Lastig lastig.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nope, daarom heb ik een paar x gelijkspel ingevuld ja ;).
    Sowieso niet vergeten om alles ff in te vullen.

13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    sorry had het beetje raar geformuleerd
    maar ik bedoelde dat wanneer spanje en brazilie 1e in hun poule worden dat ze elkaar pas in de finale tegen kunnen komen
    maar ik ga er natuurlijk niet vanuit dat brazilie de finale haalt want die schoppen we er gewoon uit :9

maar ideaal zou zijn als Portugal vanmiddag wint
    en Spanje vanavond verliest of gelijk speelt ... of wint en dan van brazilie verliest :+

slowakijke, portugal, uruguay, finale *)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Gegen Deutschland!
    Das komplette Land eine freie Tag! jawohl!

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Allemaal leuk en aardig hier op de feiten vooruit gaan lopen maar dat schiet geen hol op. Dat deed ik 2 jaar geleden ook. "Ach, we komen wel in de finale!" ... dus niet.

Nederland speelde gisteren een DRAAK van een wedstrijd, wederom en weet gewoon van gekkigheid niet waar de bal naartoe moet. Is toch erg? Is het dan ZO afhankelijk van Robben? :mad:

Met Slowakije houd ik m'n hart vast, die aanvallers zijn groter als onze centrum verdedigers ... daarna treffen we Brazilië of Portugal en dan is het ver afgelopen.

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig doe je het zelf niet :thumbs:

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    owned.

Laat ons Nederlanders lekker positief zijn, dan komt de klap straks alleen maar harder aan ;) Al zie ik ons helemaal niet kansloos tegen bovengenoemde teams, geen één team heeft nog wereldvoetbal laten zien.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Precies!
    We hebben de eerste schifting het makkelijkst overleeft van de favorieten..
    Ok, Argentinië heeft ook alles gewonnen, maar ik vind onze poule ietsjes sterker. Daarnaast hebben we zeker geen super geweldig voetbal laten zien, maar wel dat je we nog lelijk kunnen winnen.
    En zoals Ronald de Boer ooit zei: Ik verlies liever dan dat we met mooi voetbal winnend verliezen (:lol:). Dus ik ben lekker positief. Kwartfinales staan op ons te wachten.
    Slowakije heeft eigenlijk alleen Hamsik en Stoch/Vittek waar ik voor vrees. Skrtel is helemaal niet zo fantastisch. Ik verwacht gewoon dat wij het middenveld in handen nemen, want Hamsik is niet echt in vorm. Tja, dan is het beetje uitkijken met Slowaakse uitvallen, maar ik verwacht dat wij dat toch wel moeten winnen.

19. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Afellay wou de eerste bal afspelen naar v. Persie die (wederom) slecht liep. De tweede kans werd weggehaald door de verdediger..

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben (als één van de weinige) nog steeds niet overtuigd van dit elftal.
    Hoewel, met Elia én Robben in de basis(!) moeten we ver komen. Maar met een spits op rechtsbuiten en een spelverdeler op linksbuiten gaan we het niet redden vrees ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina