1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje tegen Portugal, grappig :)

In ieder geval leuke 8ste finales!

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Spanje - Portugal
    Duitsland - Engeland.

Niet verkeerd nee! :D

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk dat Brazilie ook nog moet oppassen met Chili, leuk team hoor!

4. Kamden

Kamden Guest

Je kan als Brazillië zijne beter een leuk team als Chili treffen dan Spanje.

En ze toonde inderdaad veel lef tegen Spanje en eigenlijk had dat beloond moeten worden

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    WTF..
    Ik neem al mijn uitspraken over voetbalkennis en geluk + toto's terug.
    Het is wel te zien dat de echte bazen bovenaan staan! :cool:

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Sta echt ongekend laag op de totos :lol: er gebeuren zoveel rare dingen dat er geen pijl meer op te trekken valt

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nou nu zijn wel al zo ver dat er van rare dingen geen sprake meer is.
    Dat zijn hoogstens incidenten :D

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ja uiteraard, Mtthz gaat ook heerlijk in deze toto. :p Ik ga voor mijn gevoel nog altijd goed en zie of een brazilië - spanje in de finale of een nederland - spanje. Is het het laatste dan ben ik persoonlijk voor Spanje maar zal ik ook zeker niet treuren als Nederland de finale wint. :p

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Spanje gaat het sowieso nog moeilijk krijgen. Nederland en Brazilië links maar Portugal, Duitsland, Engeland en Argentinië rechts van de streep. Worden iig 3 moeilijke wedstrijden voor Spanje om de finale te bereiken. Daar komt bij dat ze niet echt overtuigend spelen. Denk dat Argentinië de eindhalte voor Spanje wordt. En dan Argentië - Nederland / Brazilië de finale.

10. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0

Maar vergeet landen als Uruguay en de VS niet, die kunnen onverwachts ver komen als ze ons (of Brazilië) op een slechte dag treffen!! Alle landen die nu over zijn van een dergelijk niveau dat ze wereldkampioen kunnen worden.

Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje viel me echt zwaar tegen gister. De eerste 20 minuten werden ze gewoon vastgezet op eigen helft door Chili, ze konden totaal niet in hun spelletje komen. En Chili. _O_ Wat een ploeg, niets dan lof voor hen. Die aanval ook in de 10e minuut ofzo, zo geniaal. Daarnaast hielden ze in de 2e helft gewoon knap stand met 10 man en scoorden ze zelfs nog. Die Buelsa is een topcoach, en las ook dat hij de oude Ajax-stijl als voorbeeld heeft. Een soort Van Gaal dus, wil altijd aanvallend spelen.

Het is alleen jammer dat ze een beetje doorsloegen met die rode kaart en dat die keeper een blundertje maakte. De 2-0 achterstand was zeer ongelukkig. En daarnaast schort het ze een beetje aan scorend vermogen, dat kan ze nog wel eens opbreken tegen Brazilie. Maar ik geef ze zeker een kans tegen Brazilie.

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    idd erg genoten van Chili eerste half uur :) Ze domineerden het spel gewoon, het leek eigenlijk dat spanje in het Rood speelde tegen een zwarte counterploeg :p
    Eerste goal was natuurlijk wel ongelukkig, wel knap ingeschoten door Villa, 2e goal was ook beetje fout van de verdediger en daarna wel goed afgewerkt door Spanje. Jammer van die 2e gele kaart bij die goal, je had als scheids kunnen beslissen om hem niet te geven aangezien het toch een goal was, daarna was het wel over met de wedstrijd.
    Vind Spanje het hele toernooi al niet sterk, gister een uur tegen 10 man en totaal 3 schoten op doel =(

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap ook niet wat die Ramos en die Xabi Alonso er zoeken, vind het beiden grote prutsers! Ramos voorop, die heeft echt het inzicht van een kind van 3.

Chili heb ik in mijn poule heel ver laten komen, ben dan ook benieuwd hoe ze zich staande houden tegen brazilië, volgens mij heb ik chili van brazilië laten winnen haha!

Had gister nog geld gezet op Honduras en net zoals ooit een keer Real Madrid - Lyon ( die spits misde toen voor open goal, anders was ik 140 euro rijker haha) heb ik me weer dood zitten ergeren aan de legio gemiste kansen :mad:

14. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ramos vind ik inderdaad echt een overschatte speler maar Xabi zeker niet. Hij is niet de man van de actie of van de passjes maar altijd de stofzuiger. Bijna altijd onopvallend in het veld maar oh zo nuttig.

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Xabi Alonso is zeker een belangrijke speler voor Spanje! :thumbs:

Alleen vind ik hem niet op een Spanjaard lijken :+

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Gelukkig lijkt Elia wel op een Nederlander:+

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Surinamer !

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien is X.Alonso dat ook wel..

19. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Hoe laat speelt Nederland als we in de kwartfinales terecht komen? Moet werken tot 5 maar wil 't niet missen eigenlijk, mis de 1/8e finales ook al:mad:.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vrijdag 16:00

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina