Precies! Inderdaad mooi hoe dat het Ajax uit de 90's nog leeft, van Gaal is echt een held daar. Iedereen wil zo spelen. Mooie van Chili is ook dat ze niet aan 1 systeem vast zitten. Bert van marwijk hamert er al maanden op, continuïteit, etc vasthouden aan een systeem. In Chili experimenteren ze er op los, zijn niet bang om te veranderen en hebben spelers die op meerdere posities en zelfs in meerdere schijven kunnen opereren. Fantastisch team, ik geef ze een redelijke kans tegen Brazilië.
Bankzitter ipv de ster-speler van Arsenal is geen prob? Vast geen ajacied of wel? Dus hij speelt maandag gewoon
Na drie wedstrijden op het WK vind ik de resultaten van de afgelopen drie wedstrijden van de spelers relevanter dan van afgelopen seizoen. Robin van Persie is nog geen sterspeler geweest bij Oranje. Huntelaar ook niet, maar Huntelaar staat in ieder geval wel op de juiste positie.
Ben het hier mee eens, en Xabi Alonso valt soms wel op hoor. Met die poeiers van hem, dit WK nog (minimaal) twee. Een uit die corner, onderkant lat. Ramos is gewoon zwaar overschat. Op de Real Madrid site werd vorig jaar een poll gezet van welke spelers ze zeker moesten behouden en Ramos kwam op de één naar laatste plek terecht, zegt ook genoeg over de eigen supporters. Lijkt dus dat alleen de trainers en bondscoaches iets in hem zien.
Dat is dus ook het enigste wat huntelaar goed kan. Op de juiste plek staan. V persie is niet in een goede vorm maar hij staat altijd tegen 2 verdedigers. Als je straks robben op rechts heb staan dan krijgt de spits vanzelf iets meer ruimte en dan denk ik dat van persie gaat laten zien wat die kan! En het doelpunt tegen kameroen was erg goed gedaan.
Beetje lucky was het wel voor Uruguay, wat een slapende verdediging zeg. Jammer dat het Suarez was, nja.