1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kamden

Kamden Guest

Dat klopt, maar daar hoef je geen Feyenoord-supporter voor te zijn. Die duikel partijen, overdreven reacties en zijn temperament (lees huil gedrag) is gewoon ergelijk.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom ben je dan Feyenoord supporter? Ik ben geen Feyenoord supporter en heb ook gewoon een grafhekel aan die vent. Als ik iemand uit de Eredivisie weg zou willen hebben zou hij het wel zijn.

3. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    shit ik heb die poulestanden niet meer kunnen invullen en ben nu dik gezakt.
    Gelukkig heb ik deze wedstrijd wel weer goed voorspeld :D

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah jammer van Zuid Korea. Maar mooie goal van Suarez.
    Beetje jammer dat Korea niet ging pompen in de laatste minuten heel vreemd.
    Jammer van het schema btw. Uruguay heeft het echt veel te makkelijk. Nu moeten ze tegen Ghana of VS en dan sta je in de Halve Finale....

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat vind jij van Tomasson?

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Luis, HELD.

Uruguay _O_

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Toffe wedstrijd, jammer voor Zuid Korea want was wel een leuke ploeg. Andere kant; Uruguay is ook een leuke ploeg dus boeiend. :+

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als Nederland wint, en dat dan ook nog even doet van Brazilië wordt het waarschijnlijk Nederland - Uruguay. Das toch weer een wat makkelijkere halve finale. O-)

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    deze Tomasson? http://www.zideo.nl/index.php?playzideo=6b34535a6d6c3571&zideo=6c4971586d31343d :D

Ik vind het eigenlijk altijd leuk al scoren er spelers op het WK die in de eredivisie spelen :)

ik had een sterk vermoeden ;) want dan is een discussie ook zinloos als de ander bij voorbaat alles wat bij ajax speelt of speelde haat (ging vooral over Huntelaar :) )

Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  10. Kamden

Kamden Guest

Tomasson kan beter stoppen, raakt geen pepernoot meer en is over the hill. Geloof dat hij 2 jaar droogstond en verkozen tot slechtste Deense speler.

11. Kamden

Kamden Guest

Ja, dat is net zoals zeggen dat jij Huntelaar goed vindt omdat je voor Ajax bent. Huntelaar vind ik gewoon een erg beperkte spits en zo'n iemand is alleen bruikbaar met twee goede flankspelers en een andere formatie dan die we nu hanteren. Huntelaar heeft niks speciaals behalve dat hij staat waar hij moet staan maar ik denk dat de ster-speler van Arsenal ook wel weet.

Huntelaar flopte bij Real, flopte bij Milan en heeft nooit weten te overtuigen bij het Nederlands-elftal. Natuurlijk 3 teams waar je niet zomaar even jezelf in de basis speelt maar als je echt zo 'geweldig' bent dan moet dat geen punt wezen. En daarom staat van Persie erin en niet Huntelaar.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke dat is jou mening dan. En dat is prima. :)
    Vind hem een sterke spits en een echte afmaker die we nu een beetje missen bij het Elftal.
    Van Persie is zeer goede spits/10 geen twijfel over mogelijk. Maar op dit moment vind ik dat er teveel van dezelfde types rondlopen. En ik denk dat het beter gaat lopen als je een vaste spits hebt die balvast is een zijn positie iets beter houd waardoor het minder een trechter wordt. :)

Spits reken ik af om zijn goals. En je kan niet zeggen dat die het nooit goed gedaan heeft bij het Nederlands Elftal imo.
    Hij loop nog steeds 1 op 2, bijna hetzelfde als Van Persie.

Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  13. Kamden

Kamden Guest

Maar je kan ook niet zeggen dat Huntelaar het wel goed heeft gedaan. Hoeveel beslissende doelpunten heeft de beste man nou gemaakt? En dan écht beslissende, niet een schoonheidstreffer tegen Kameroen.

Ik zie gewoon liever van Persie omdat hij veel beweegelijker is en een passeer beweging heeft. Huntelaar hangt maar een beetje voorin. En daarin heeft mijn clubgevoel echt geen aandeel in. Ik ben ook geen fan van een speler als Van Nistelrooy. Ik heb veel liever een spits die net wat meer brengt dan alleen scoren maar ook in de opbouw zijn steentje kan bijdragen. Ideaal voorbeeld is bijvoorbeeld een Drogba die enorm sterk is.

Bij Uruguay is het wel zo dat ik hun niet zoveel gun vanwege Suarez. Maar bij het Nederlands-elftal denk ik niet in Ajax-Feyenoord (dan zouden we sowieso dik overlopen worden) maar gewoon in het elftal dat het meeste kans heeft om te winnen.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2010
  14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Makkelijker? Ey ik ben echt bang voor Uruguay hoor. Ik heb de wedstrijd van vandaag niet gezien, maar die ploeg zou ik echt niet onderschatten.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dan zou ik Suarez toch wat minder aardig vinden als hij NL uitschakelt:+

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nederland - Schotland uit in de 85ste minuut. ;)
    Maar ik zie gewoon liever echte vaste spits in de punt. Zie ook graag Van Persie voetballen maar zoals ik al zei het is nu een beetje veel van hetzelfde voorin waardoor teveel mensen naar de bal toe lopen en en gaan dribbelen. :)

Maar de discussie is een beetje zinloos aan het worden. Jij hebt jou idee in ik de mijne. En daar komt geen verandering in. :)

17. Kamden

Kamden Guest

Je moet nooit een team onderschatten maar ook niet omhoog praten. Uruguay heeft wel wat leuke spelers maar een team als Nederland moet daar wel gewoon van winnen. Maar misschien heb je net zoiets als Rusland dat iedereen boven zichzelf uitstijgt en toch nog wint.

18. Kamden

Kamden Guest

Was dat niet Elia?

Daarbij blijft het gewoon karig, Van Persie heeft veel belangrijke doelpunten gemaakt. Maar we verschillen inderdaad van mening. Maar als we Huntelaar in de spits spelen dan moet je ook in mijn ogen met buitenspelers spelen. Dan moet je van Persie buiten het elftal laten. Tenzij je Robben op links wilt doen en Van Persie op rechts

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat vPersie bij Nederlands elftal meer als een nr10 speelt, daar liggen z'n kwaliteiten wat mij betreft ook. Bij een snelle aanval loopt v.Persie nog op 30m van het doel terwijl ik dan liever heb dat hij in de 16 is (paar keer gezien). Daarom scoort Kuyt (& Huntelaar) ook zovaak van die simpele intikkers omdat ze altijd diep in de spits op de goede plek staan. vPersie is een veel dynamischer en kan voetballend natuurlijk meer dan Kuyt en Huntelaar. Maar het verschil is dat Kuyt en Huntelaar echte spitsen zijn met een neusje voor de goal en vPersie minder. Bij Arsenal speelt hij toch ook niet als diepste spits? (spelen ze daar 4-4-2 ? )

vPersie
    Feyenoord 59 (15)
    Arsenal 125 (45)
    Nederland 47 (19)

Huntelaar:
    Heerenveen 46 (34)
    Ajax 92 (76)
    Real Madrid 20 (8 )
    Ac Milan 25 (7)
    Nederland U21 22 (18 )
    Nederland 34 (16)

Kuyt
    Utrecht 160 (51)
    Feyenoord 101 (71)
    Liverpool 202(36)
    Nederland 66 (16)

maarja een echte vergelijking met goals is niet te maken, aangezien Huntelaar altijd in de spits staat, en Kuyt en vPersie aan de buitenkant/10 :D

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon jammer dat we 3 spelers hebben die allemaal op dezelfde plek het beste spelen (Sneijder, v.d. Vaart en van Persie zijn allemaal het beste op 10) Je zou dan zonder buitenspelers kunnen gaan spelen met Huntelaar in de spits en hun 3 er zwervend achter. Maar dan kan je Robben weer nergens kwijt. En lopen ze elkaar in de weg. Het is gewoon lastig om ze allemaal in het team te krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina