1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik de enige met een hekel heeft aan die Piet de Visser? Wat krijg ik de kriebels van die vent.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nou, ik vraag me echt hardop af of dit Argentinië kan winnen van Duitsland, wat speelde ze vanavond toch matig.. Het was me allang duidelijk dat Argentinië het puur van de individuele klasse moet hebben en niet van teamgeest. Zou kan het team totaal niet de deur op slot gooien, zoals Europese landen dat wel kunnen. Daarvoor is de organisatie niet goed. Die Demichelis ziet er niet alleen uit als een wijf, hij verdedigt ook als eentje. En Romero is toch ook zeer matig gebleken.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind hem ook een idioot. Kan niet eens namen uitspreken...bij iedere speler waar 'van' voor de achternaam staat laat hij gewoon weg.

4. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het juist een geweldige vent!:9

Volgens mij een hele aardige kerel.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helemaal mee eens.

Iemand toevallig VI aan het kijken? Wat denken jullie van de analyse van het buitenspel moment? Vind het vreemd dat de grens alsnog de vlag op steekt. Lijkt op dat moment uit Nederland-Rusland waar die rode kaart weer ingetrokken wordt.

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu Studio Sportzomer aan het kijken. Echt raar dat ze nu ineens die buitenspel streep tonen op het grote scherm in het stadion.

Iedereen stond al rond de middenlijn en toen zagen die van Argentinië het scherm en gingen naar de grensrechter/scheids toe.

Wahaha hypocriet foutje van Fifa. Geen technische hulpmiddelen... :lol:

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het is een knock-out duel, dus alles kan gebeuren. Maar Duitsland is imo echt HUGE favoriet om te winnen. Als het een beetje loopt, rollen ze die Argentijnen zo op.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    4e offcial gaf al aan dat het buitenspel was en toen stak de grens alsnog de vlag omhoog. Snap niet dat ze dan alsnog zeggen dat het geen buitenspel was. Echt schadalig.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb nu gewoon precies hetzelfde gevoel als toen Rasmussen uit de tour werd gezet. Of het nu de UCI is of de FIFA, het zijn allemaal een zootje corrupte mafketels bij elkaar. Als de UCI het ergens niet mee eens is dat zetten ze zoveel druk op de andere partijen dat zij wel actie moeten ondernemen en de FIFA doet het gewoon aan de hand van geld. Ik kijk morgen nog Nederland en dan vind ik het wel gezegend, vandaag sloeg echt alles en de arbitrage heeft misschien nog niet eens zijn dieptepunt bereikt want het was al een aantal wedstrijden duidelijk dat deze steeds meer achteruit gaat.

Het blijft zo ontzettend hypocriet dat de FIFA maar blijft komen met fair play en respect onderscheidingen. Er is tegenwoordig geen sprake meer van Fair Play, als er een speler beter is dan de rest dan wordt hij door 11 man onderuit getrapt en als er een doelpunt wordt gescoord dan wordt het toch afgekeurd omdat de menselijke factor nog te groot is bij dit spel. Het is leuk dat ze vinden dat respect zo'n groot ding is maar zelf hebben ze niet eens respect voor het spelletje zelf, eeuwig zonde wat er vandaag is gebeurd en het is niet de eerste keer. Soms heb ik echt het idee dat alle uitslagen van te voren al vast staan :emo:

Wel te hopen dat de Duitsers Argentinië eruit knikkeren, ik ben die Maradona meer dan zat nu. Daarnaast voetballen de Duitsers, hoe kut het ook is, gewoon goed.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Waarom heb je zo'n kutvuvuzelagadget op youtube?

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Blablabla, wat een hoop onzin.

Rasmussen werd uit de tour gezet door zijn eigen domme schuld, niets corrupt. Je moet zeuren over al die renners die doping gebruiken, niet over de UCI die ze er uitkickt.

Verder is de FIFA natuurlijk ontzettend corrupt, was allemaal vooraf geplanned dat Tevez buitenspel ging staan, de bal zo aangespeeld kreeg, de keeper paar meter verder stond. Are you serious?

Hoezo is het hypocriet dat de FIFA blijft komen met dat soort onderscheidingen? De FIFA wil respect en fair play, dat de spelers zich daar niet aan houden is wat anders, daar staat de FIFA buiten. Ze delen de prijzen voor Fair Play ook uit aan spelers die aan.. Fair Play doen, niet aan degene die iedereen onderuit trappen.

Leg mij eens uit in welk punt van hierboven de FIFA het spel niet respecteert? Scheidsrechters maken fouten, kan de FIFA niets aan doen, tenzij ze camerabeelden invoeren, maar dat heeft niets met respect voor het spel te maken.

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Daar ben ik gestopt met lezen.

Dit is ook zoiets:
    Hij ziet dus liever dat een team iets wordt ontnomen door een menselijke fout, iets waar ze 4 jaar lang voor hebben gevoetbald, dan een eerlijk spelletje. Voetbal zal nooit écht eerlijk worden maar van dit soort opmerkingen word ik altijd misselijk, helemaal als je nagaat dat 99% van de supporters al genoegen zouden nemen met een camera op de lijn en dat dat ontzettend makkelijk is uit te voeren. I.p.v. daarvan gaan ze nu weer mannetjes achter de doellijn neerzetten bij CL wedstrijden. Ze geven dus ook niet eens hun eigen fouten toe want we hebben bij de EL wedstrijden gezien dat die lui ook te laf zijn om een beslissing te nemen. Bij dat soort uitlatingen en momenten zoals vandaag kan ik echt kwaad worden, dan hoeft het van mij ook niet meer. Argentinië was nergens als die goal niet werd toegekend. Die lui snappen nog altijd niet dat het voetbal niet meer het voetbal is van 40 jaar geleden =( Het is ook elk toernooi weer hetzelfde gezeik.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dan kan je ook niet verwachten dat jou stuk gelezen wordt.. ben het met Orange eens.
    Al ben ik voor een hawk-eye systeem.

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja joh, argentinie eruit omdat je je ergert aan maradona ????

Argentinie speelt top ! Messi is misschien niet zo spelbepalend als vantevoren werd gehoopt maar het is wel een solide team.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zal me verder ook een zorg zijn, ik gebruik dat soort (overdreven) posts zo vaak als uitlaatklep. Even mijn gal spuwen en dan weer verder, zal me verder weinig uitmaken hoeveel waarde eraan wordt gehecht, je kan ook niet altijd 100% inhoudelijk correct posten. Wat er vandaag is gebeurd is gewoon weer een aderlating voor het voetbal en dat zat me ff dwars :) Zo vond de commentaar van België het ook goed als de grensrechter eens goed hard een bal tegen zich aan kreeg, Borst die weer een preek hield, Hiddink die "erachteraan gaat", de Engelsen die helemaal lijp zijn geworden enz. enz. Uiteindelijk gebeurd er net zoveel mee als met mijn post, namelijk wat reacties die het er niet mee eens zijn en vervolgens ebt het weer langzaam weg en gebeurd er helemaal niets meer mee.

@Hierboven, zie hieronder.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Looool, over welke wedstrijd heb jij het?
    Vanavond hebben ze niks laten zien, was een onsamenhangend zootje. Alleen Veron kreeg ze nog een beetje aan het voetballen.
    Het was lachwekkend om te zien hoe Messi tevergeefs door Marquez heen probeerde te lopen, maar dat gaat toch echt niet :p.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]NIkWoavM3Ak[/yt]

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Buitenspel moet in de handen van een "mens" blijven. Geef die bal een sensor en prop er een stel in de doelpalen en je bent klaar. Is de bal over de lijn? Seintje naar het scorebord en de scheids en voila, goal.

Vind het gewoon opvallend dat er in 2 achtstefinales zulke fouten gemaakt worden. Heel de groepsfases amper fouten en nu dit ... 2x achter elkaar. Dat niet alleen, maar ook nog is in het voordeel van 2 favorieten. Toeval? Hmmm, geen idee.

19. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    sympathiek:+

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben echt benieuwd wie tussen Argentinië en Duitsland gaat winnen, ik denk persoonlijk Duitsland. Dat team zit erg goed in elkaar en ze zouden zomaar Argentinië kunnen oprollen, zoals ze dat vandaag ook bij Engeland deden.

Ik ben bang dat als Duitsland Argentinië oprolt ze zo in de finale komen (en dan is het maar de vraag of Nederland ze kan terugpakken voor '74 :+.)

Laatst bewerkt: 27 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina