1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    +1

Klinkt misschien een beetje raar maar ik ben het met Blatter eens dat verkeerde beslissingen qua buitenspel (en gele en rode kaarten) gewoon bij het voetbal horen. Over het algemeen heb je in een seizoen even veel geluk als pech hierin (al is dat bij zo weinig wedstrijden op een WK lastig). Aan de andere kant vind ik dat ze gewoon camera's oid moeten gebruiken om te bepalen of de bal over de lijn is of niet

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Schande voor de sport dit. Als Argentinië of Duitsland Kampioen worden hoop ik niet dat ze er trots op zijn. Bah. En Blatter moet zo snel mogelijk weg. Hoe oud is die btw? :9

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zou hij geschorst worden naar aanleiding van camerabeelden?:+

Maar goed, bizarre dag vandaag. De FIFA moet eens uit die hoge toren klimmen en het spel verbeteren, samen met die oude zakken die de regeltjes in elkaar knutselen. Schandalig allemaal. Tuurlijk het is niet op elk niveau toe te passen, maar op elk hoog niveau zeker wel. Dat is ook zo met rugby en tennis dan. Videoref inschakelen die het meteen kan doorschakelen en we zijn van al het gezeik af!

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heb sinds de rust naar BBC1 gekeken, was wel mooi met dat commentaar, de analisten ware ook helemaal van hun stukkie.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    lol alsof Duitsland of Argentinië hier wat aan kunnen doen :emo:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zeg ik niet. Maar ik zal er niet trots op zijn.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja ik heb ook ff zitten kijken, maar ze praatten echt teveel door elkaar.. Dat was storend.
    Ik hou het gewoon bij Sporza, die gast was echt duidelijk, en ging verder dan alleen becommentariëren zoals bij de NOS.

8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    ja het is ook echt de schuld van de teams dat zulke beslissingen worden genomen:emo:

edit: wat tim zei :+

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Het zal mij echt niet boeien als Nederland de finale wint door een buitenspel doelpunt

10. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ...... al vanaf zijn twaalfde jaar. Dat komt omdat ik een pupil had van dezelfde leeftijd en zijn vader was de beste vriend van de vader van..... :x

(.... = random topspeler)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    'Ja dat kan Tevez gewoon. Dat kan die echt'

JA DAT ZIE IK TOCH, HIJ SCHIET HEM ER TOCH ECHT ZELF IN!

8)

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb de 40 seconden durende samenvatting gezien van de 22:00 journaal.

Argentinië speelde daarin topvoetbal !

13. Robben

Robben Guest

Daar heb ik één woord voor: ''Momentopnames''

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Individuele klasse, ja.
    Systeem, lopende aanvallen, nee.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja ... dat krijg je aan de hand van een samenvatting. Mexico was de eerste ... 30 minuten ( ? ) toch echt wel de dominante partij. Een blunder van Mexico en van de arbitrage. Feitelijk had het na 90 minuten 1-1 kunnen zijn. Vooral na de lef die Maradona toonde. 2 aanvallers eruit, middenvelder en verdediger erin :+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Jonas was niet echt een verdediger he, ook middenvelder ;)

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Iedereen is natuurlijk al bezig met de wedstrijd Nederland - Brazilië, en ja ... ik ook natuurlijk. Van Slowakije moet er gewonnen worden, hoe dan ook. Ik hoop dat Oranje zich gedraagt, met name de Jong want die zullen we hard nodig hebben. Eenmaal in de kwart-finales maakt het geen sodemieter meer uit, geloof ik. Dan kan je een kaart pakken die toch niet van toepassing is want na de kwart-finales ben je alles kwijt. Tenminste, de gele kaarten, niet de rode.

Iemand een side-by-side vergelijking met spelers van Oranje en Brazilië? :+

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    als De Jong/Persie/Kuyt/vdWiel dan geel pakt tegen brazilie dan zijn ze natuurlijk wel geschorst voor de halve finale ;)

vandaag was een trieste dag in het voetbal, het verpeste mn humeur wel .. zo naar voetbal kijken is niet leuk.
    Leuk team trouwens Mexico, het had net zo goed 3-3 kunnen worden :)
    Voor morgen verwacht ik weinig problemen met Oranje, Slowakijke is van het niveau van de laatste 3 tegenstanders en die overleefden we probleemloos .. dat mooie voetbal hoeft van mij niet, ik wil gewoon winnen. Hopelijk is Bert verstandig en haalt hij bij een voorsprong De Jong/vdWiel eruit na de rust.

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    De wedstrijden vandaag zijn qua doelpunten misschien overtuigend besloten, maar qua spel zeker niet. Vooral in Duitsland-Engeland was het de gigantische fout die leidde tot een manier van spelen die de Duitsers zo'n kansen gaven. Die Engelsen speelden echt niet zo slecht, die wedstrijd is gewoon totaal verkloot door die fout.

Argentinië-Mexico had ook een andere kant op kunnen gaan, maar daar was vooral die blunderende #5 vernietigend voor de moraal. Toch heeft Mexico geen slechte wedstrijd gespeeld, maar er waren zeker zwakke plekken, veel slordigheidsfouten. Maar één ding: Argentinië zie ik die Duitsers zeker niet kloppen.

Maar vandaag, jongens, is toch echt een zwarte dag in het voetbal. Twee wedstrijden die totaal verstoord zijn door fouten die zo voorkomen zouden moeten worden. Erg zonde, want zo is het geen kwestie meer van de beste zijn hoor, en sport moet gaan om de beste zijn, niet om mazzel. Het is geen roulette.

Niet nee, maar hoe die Argentijnen gingen janken toen de Mexicanen protesteerden tegen valse doelpunt, dat was echt triest. Ik hoop dat die Argentijnen er door de Duitsers uitgeknald worden.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als de Jong in de kwartfinale geel pakt is hij de halve finale geschorst.
    Alleen als je een enkele kaart heb wordt die kwijtgescholden ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina