1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Als de Jong geen geel meer mag pakken heb je toch niks aan hem? :+

Laat van der Vaart maar een keer naast van Bommel spelen (weliswaar met een anker aan zijn been zodat hij niet Sneijder in de weg gaat lopen).

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee ik verwacht niet dat de Jong speelt tegen Slowakije.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geweldige wedstrijden gezien vandaag, met de middagwedstrijd als uitschieter.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Engeland ging vol voor de aanval. Duitsland counterde oke, maar Engeland verdedigde zwaar onder de maat.

Ik had wel willen zien wat er zou zijn gebeurd als het 2-2 was geworden. Engeland moest blijven komen bij 2-1 en lieten dus veel meer gaten vallen.

Mexico was ook beter voor de 1-0 (althans dat heb ik via studio sportzomer vernomen, heb die wedstrijd niet gezien).

Normaal hou ik niet van het begrip "het was dan een hele andere wedstrijd geworden", maar zeker in het geval van Engeland kan ik me voorstellen dat er bij 2-2 heel anders gevoetbald zou worden.

Gisteren stond wat mij betreft in het teken van arbitraal falen van de bovenste plank. Ik denk ook dat die technicus bij Mexico - Argeniniƫ het zat was en gewoon bewust de herhaling op de stadionschermen liet zien :cool:

Wat een ellende.

5. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het word echt tijd dat ze me de tijd mee gaan qua techniek bij het voetbal. Want de VS had ook al dat er 2 doelpunten waren afgekeurd die wel gewoon goed waren. En nu Engeland ook weer die wedstrijd was zeker anders verlopen als het 2-2 was geworden want Duitsland was in die periode de mindere ploeg. En dat 1ste doelpunt van Argentinie was ook buitenspel. En als dat doelpunt niet had geteld dan was de wedstrijd waarschijnlijk ook weer anders verlopen aangezien Mexico goed stand hield toen het 0-0 was. Dus ik zeg FIFA ga alstublieft met de tijd mee. :)

6. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijven weinig scheidsrechters over zo die in aanmerking komen om de finale te fluiten.. Laat Pierluigi Collina maar over vliegen, diekan dat nog wel aan..

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Is de game WC 2010 niet door een Britse company gemaakt?

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Verkeerde topic :+?

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gister niet Engeland - Duitsland gekeken? :)
    Vind het wel leuke ironie als het door Britten gemaakt wordt en hun opdrachtgever verantwoordelijk is voor hun uitschakeling

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Euhm, ok.. :{

Een licentie kopen is wat anders dan een spel maken in opdracht van...

11. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zoekt het wel heel ver. 8) Daarnaast is de FIFA echt niet de opdrachtgever, die geven alleen de licenties af.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Doh, jullie hebben gelijk.. :mad: Ah well..

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was het wel een andere wedstrijd geworden, maar het huidige spel was gewoon dom van Engeland. Bij 2 - 2 houd je gewoon je normale spel aan, in de hoop nog de 2 - 3 te kunnen maken. Waarom zou je bij een 2 - 1 achterstand in de tweede helft vol op de aanval gaan? De kans op de 2 - 2 wordt groter, maar de kans op de 3 - 1 ook, vooral met het niveau verdedigers van Engeland, wat ze zelf ook wel weten neem ik aan.

Ze hadden gewoon moeten blijven spelen zoals in de eerste helft, die 2 - 2 had gemakkelijk kunnen komen.

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wel schandalig dat de fifa die bal die over de lijn was gewoon uit de officiele samenvatting heeft geknipt op fifa.com
    mafifa bah :{

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ik dacht toch dat dat soort momenten bij de charme van het voetbal horen en emotie opwekken. Toch iets wat je in de samenvatting moet zetten.

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af hoeveel doodsbedreigingen Blatter wekelijks ontvangt...

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Geenstijl bezocht zie ik. Ik vind het wel jammer dat we nu die passie moeten missen.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja maar het was natuurlijk al te verwachten dat ze het eruit zouden laten
    een grote censuur die organisatie. Netzoals dat ze 1,5 miljard euro winst maken en dat heel die afrikaanse bevolking amper profiteert, en maar zeggen dat het goed is voor de ontwikkeling =(
    Fifa draait echt al lang niet meer om voetbal, alleen maar om geld.

edit: Blatter is wel populair geworden op twitter, lekker schelden > http://twitter.com/#search?q=@seppblatter

Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik moest even glimlachen toen ik dit zag:

@seppblatter this picture shows you're right and we don't need goalline technology: [​IMG]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina