1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja Bert! hahaha, ik had ineens een lol momentje toen ik dit las.
    Bert van Marwijk op xbw.nl :+

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Was een leuke wedstrijd vond ik. Wel een aantal fouten, maar aan beide kanten.

Soms verbaas ik me nog wel hoe snel die scheidsrechters fluiten. Als iemand al tegen je aan loopt ben je al de lul.

Die hands van Robben ging ook nergens over.

Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    +1
    Die gast kan niet eens verdedigen 8)

4. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Jezus, mag iemand tegenwoordig niet eens meer een slechte wedstrijd spelen? Van Persie er ook uit misschien:emo:?

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mensen ga nou niet wijs doen, dit is een loltopic, aub geen wannabee wijze discussies over wat Bertje eigenlijk had moeten doen.. Hij verdient er zijn geld mee, jullie niet.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vrees dat Nederland nu het maximale heeft gehaald uit het WK. Met dit spel haal je het echt niet tegen Brazilië. Dan loop je zowel aanvallend als verdedigend tegen de lamp. Er zit geen rek meer in. Het is op, afgelopen. Ik vrees dat we echt nu tevreden moeten zijn met de kwartfinale.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Oke bedankt voor je bijdrage, nu mag je weer gaan zitten op dat azijnzeikersbankje, gaat de rest van Nederland verder met supporten ok? Daaaaag _0/

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft gewoon een goed punt hoor, het elftal draait niet echt optimaal. En Brazilie kan je niet vergelijken met een Japan/Denemarken oid.

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dude:{..

Nederland gaat het inderdaad moeilijk krijgen,
    zeker als Brazilie onze tegenstander wordt (en we zo matig spelen). Maar je weet maar nooit!

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja brazilie heeft namelijk al wel verschrikkelijk goed gevoetbald
    en het verbaast me niks als Chili wint (of het ze heel moeilijk gaat maken)
    volgens mij speelt Nederland alleen maar beter tegen voetballende ploegen, die gaan geen 2 man op sneijder en robben zetten namelijk.

Ik ben voor Chili vanavond, die hebben echt een leuk team :)

11. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees hetzelfde maar het beide teams blijven een kans hebben om door te dringen tot de halve finale als ze spelen he. Misschien zit de scheids ons mee of haalt Nederland het beste in zichzelf naar boven als ze tegen één van de favorieten spelen...

Was terecht geel hoor 8)

Tuurlijk mag een speler wel een slechte wedstrijd spelen en v. Persie heeft al 4 slechte wedstrijden gespeeld. Maar in de verdediging ligt het wel iets gevoeliger en Boulahrouz heeft zich de vorige wedstrijd prima bewezen imo.

Er zijn toch echt ruim 16 miljoen bondscoaches in Nederland hoor 8) En hoezo is dit een loltopic, mogen toch best onze mening geven en reageren op opinies? Ik hoor het wel mods als het nie goed is :p

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop wel dat Brazilië wint, wil Nederland nou wel eens tegen een topploeg zien.
    ^^Boula is beter als verdediger, maar in aanvallend opzicht is van der Wiel velen malen beter (behalve vandaag dan)
    Een back is tegenwoordig toch meer aanvaller dan verdediger.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.140
    Wat heb jij voor dictatoriale opmerkingen? Iedereen mag toch zeggen wat ie wil? Ga jij aub niet zo moeilijk doen. Iedereen mag zijn eigen mening toch uiten?

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Gewonnen en er zit een stijgende lijn in het niveau. Wat een goal weer van Robben, al zijn tegenstanders weten dat hij het doet en toch lukt het :D

Hoop dat het team nu tegen de volgende tegenstander (waarschijnlijk Brazilie) weer een stap extra gaat voetballen. Tegen zo`n tegenstander moet de instelling toch anders zijn. Snap niet dat iedereen Nederland zo uitvlakt, Brazilie heeft ook nog niet echt super gespeeld en dit WK laat zien dat iedereen kan verliezen of winnen.

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0

Inderdaad, ik zat hetzelfde te denken tijdens de wedstijd. Het hele mondiale voetbal kent Robben nu toch wel doordat hij constant naar binnen trekt? En toch lukt het hem steeds weer. Er is toch wel tegen te verdedigen? :confused:

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Stekelenburg, Mathijssen, Kuyt en Robben (en Nigel de Jong) speelden echt goed.

Van Persie, Van der Wiel en Sneijder speelden echt waardeloos. Van der Wiel speelde eerste twee wedstrijden wel goed, maar vind Sneijder en Robin vandaag gewoon weeeeer slecht.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Het was inderdaad een nogal tegenvallend Oranje. Erg oncreatief, het liep gewoon niet. Sneijder en van Persie brachtten geen schwung die ze de hele voorbereiding wel hebben, en dat is gewoon jammer.. Van Persie, ik heb het al 4x gezegd, past niet als spits in dit systeem. Persoonlijk zou ik wel eens Huntelaar centraal willen zien, en dan Robben en Robin op de flanken. Het viel mij en mijn vrienden al op tijdens het kijken, dat het met Huntelaar weer een beetje ging lopen! Erg vreemd, maar raar om te zien dat vd Wiel de hele wedstrijd niet 60m van zn doel afkomt, en laatste 10 minuten opeens meerdere keren, echt wtf 8).
    Om nou te zeggen dat ze bij voorbaat als kansloos zijn, vind ik nogal kansloos :p. Echt he, eerst wordt iedereen boos als je Duitsland support, en diezelfde zijn nu zou pessimistisch als wat. Zelfde laken een pak denk ik dan! Het is een WK, elke wedstrijd staat op zich, en Oranje is meester in zich aanpassen aan de tegenstander. Ik vermoed dat als ze tegenover een sterke tegenstander staan, het niveau omhoog gaat. Let's hope so! Ik ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat wij die beker mee naar huis nemen :cool:.

18. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Zagen jullie de laserlampjes op v. Persie net? Komt wel vaak voor dit WK ? :p

Die spelers en staf hebben echt een hekel aan Bert van Malderink denk ik ...

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inter heeft dat gedaan tijdens de championsleaque. Toen heeft Sneijder voornamelijk Robben geblokt de hele tijd. Toen kwam hij er niet door heen. Bayern miste de andere dreigende man op links namelijk Ribbery. En kwamen er daarom helemaal niet meer doorheen.

Ik ben bang dat er straks een team komt dat precies hetzelfde doet. Want ik vond dat we vandaag ook al de Linker kant die soms helemaal open lag te weinig benutte. En kan een elia genoeg dreiging vormen via die kant?

Ik ga er vanuit straks een leuke match te zien, hoewel ik wel benieuwd ben naar een Nederland Brazilie ben ik toch voor Chilie. :)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, zag het ook. Wel zwaar verboden hea.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina