1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denken jullie trouwens dat we vrijdag weer net zo starten als vandaag? Dus met Kuyt op Maicon? Lijkt me een betere optie van Vd Vaart op Maicon. Ik zie Kuyt nog wel elke keer meegaan.

Je hoort er bijna niemand over maar ik vind het eigenlijk best knap dat hij zomaar ineens vanaf links speelt en ook daar gewoon zn werk doet. Maakt voor Kuyt blijkbaar geen bal uit.

Laatst bewerkt: 28 jun 2010
  2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dus in feite kun je hem overal kwijt:)

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, hij is deze wedstrijd bij mij toch bijzonder in aanzien gestegen hoor.
    Hoe hij ook het overzicht bewaarde bij die 2e goal, echt super.

4. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    Op naar vrijdag :p alsnog een historische WK wedstrijd Nederland-Brazilië, had liever Nederland-Chili gezien. Dan was ik minder gespannen maarja nu word het echt serieus.

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Chili liet zien dat aanvallend voetbal niet werkt tegen dit Braziliaans team. Goed ze maakte veel fouten, liepen niet goed vrij en onwijs veel ballen kwamen niet goed aan maar toch. Brazilie stond trouwens enorm vaak met 8-9-10 man in eigen elf meter te verdedigen. En de counters waren sneller dan het licht.

Ben eigenlijk nu al zenuwachtig voor de volgende wedstrijd. Wel al vrij van mijn werk^^.

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Chili vond ik het leukste team van het toernooi :) jammer dat ze eruit zijn, maar Brazilie was wel maatje te groot natuurlijk.
    Voorin zijn ze (Chili) in 4 wedstrijden helaas niet echt efficiënt geweest.

7. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

:lol: NOS loopt alvast op de feiten vooruit:+

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    EPIC FAIL!!! :+:mad:

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad.
    Wat een overgewaardeerde gast joh.

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die omschakeling gaat denk ik ook voor problemen zorgen vrijdag. Ik heb de wedstrijd van vandaag niet gezien van Brazilië maar je zag in de voorgaande wedstrijden ook wel dat ze een aantal keer binnen een paar seconden de overhand hadden op de helft van de tegenstander nadat ze vlak daarvoor nog met zijn allen binnen de 16 stonden.

Maar we zullen het wel zien, ik wil nog niet zeggen dat ik mijn hart vast houdt maar ik zie nog wel wat problemen. Misschien zien we dan ook eens wat voetbal, na de wedstrijden in de 8ste finale bekeken te hebben heb ik nog steeds het idee dat de landen denken dat ze in de poulefase zitten. Echt een waardeloos WK dit. Ik heb Chili vandaag dan gemist maar van wat ik hier lees waren ze maar een schim vergeleken met de vorige wedstrijden.

11. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hij stelt op dit moment maar weinig voor, dus dat sarcasme is nergens voor nodig |:-

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik denk dat vrijdag voor mij het WK écht gaat beginnen. Dat de zenuwen echt door mijn lijf gieren, ik niet stil kan zitten.. Damn, wat heb ik er zin in. Wordt een leuk feestje!

@Thomazi: sarcasme?

13. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ow als dat geen sarcasme was, dan kwam dat wel zo over :9

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doe niet zo idioot man. Je ziet toch zelf ook dat Nederland gewoon vier wedstrijden op rij gewoon niet draait? Het is allemaal veel te traag en te weinig creativiteit. Het is meer dan logisch dat Nederland wel wint van tegenstanders van het kaliber Denemarken, Japan, Kameroen en Slowakije. Dat doe je puur op individuele klasse. Maar er zit totaal geen stijgende lijn in het spel. Als Nederland zo speelt als vandaag tegen Brazilië dan staat het binnen dertig minuten 0-3. Dat weet je zelf ook dondersgoed.

Nee, ik ben nog altijd niet euforisch. Twee jaar geleden verwachtte iedereen dat we in de eerste ronde eruit zouden vliegen, en kregen we twee fantastische wedstrijden. Maar nu komt omdat een kwartfinaleplek volledig in de lijn van verwachtingen ligt. Natuurlijk ben ik blij dat het wereldkampioenschap nog even langer duurt voor Oranje, maar ik ga niet met een vuvuzela in mijn reet door de stad banjeren. Ik ben op dit moment gewoon een stuk realistischer. Tegen Brazilië moet het gewoon anders, anders kunnen we de spelers volgend weekend op Schiphol verwelkomen.

Ja we kunnen van Brazilië winnen. Natuurlijk. Dat mag je ook wel verwachten van een team met zulke spelers in de kwartfinale, maar dan moet Oranje het beste van het beste laten zien.

15. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    http://nos.nl/wk2010/video/168200-fifa-laat-pers-in-hemd-zitten.html

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hoe kan iets via internet sarcastisch overkomen vraag ik me dan af..

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Geniaal dat moment waar Mathijsen en Heitinga beide voor de keeper stonden en konden scoren _O_

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Bij de wedstrijden die NL tot op heden speelde had ik steeds het gevoel dat ze het niet op volle kracht deden. De opbouw is traag, er zit geen enkel idee achter het aanvallende spel. Als je mensen als van Persie, van der Vaart en Sneijder in je team hebt, dan zou je toch verwachten dat er meer creativiteit in het team zit.

Die duitser zei het gisteren goed: Het is klinisch, gedegen en zonder emotie. Ik zit naar een team te kijken die voor het WK soms prachtig voetbal lieten zien, en tijdens het WK ontdekten dat ze veel sterker waren als ze gedegen en geduldig voetballen. Verrek, ik vermoed dat NL echt express zo speelt. Het was niet de bedoeling maar die jongens zijn erachter gekomen dat je zo ook kunt winnen.

Ze hebben alleen nog geen enkele echt zware tegenstander gehad, Brazilië is dat natuurlijk wel. Het zal eens tijd worden, ik wil weleens zien wat ze tegen die omschakeling van de Brazilianen kunnen. Want ik zag gisteren genoeg foutieve passes op het middenveld en in de aanval, dat kan niet tegen Brazilië.

Het is absoluut niet leuk om naar het NL elftal te kijken, het is simpelweg niet ons voetbal. Daardoor heb je gewoon minder binding met zo'n ploeg, ze spelen gewoon niet leuk. Als je daar wereldkampioen mee wordt, hoor je daar niemand meer over. Maar die kans is gewoonweg heel erg klein, niet veel groter dan wanneer Oranje gewoon zijn eigen spel had gespeeld. Als we nu roemloos ten onder gaan tegen Brazilië dan heeft Oranje meer krediet verspeeld dan wanneer ze de vorige vier wedstrijden als een gek hebben aangevallen en na een mooie pot met 3-2 van Brazilië verliezen.

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nederland kan nu eindelijk voetballen zoals ze op hun best zijn. Iedereen zit wel te zeiken dat Nederland niet goed speelt, wat wil je met tegenstanders die niet durven te aanvallen. Ze zijn bang voor de counter van Nederland, die best effectief is (1-0 van gisteren was daar een perfect voorbeeld van). Als je tegen Nederland 1x niet oplet, dan hang je.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina