1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien offtopic, maar heeft iemand nog Hans van Breukelen sneu zien doen bij VI oranje gisteravond?
    Zat een beetje huilie te doen over een 20 jaar oude enquete van Derksen "of hij wel de geschikte keeper van oranje was"...
    Té tragische vertoning gewoon! :lol:

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    VI Oranje :{

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ruil Johan Derksen in voor bijvoorbeeld Hugo Borst, en je hebt een prima programma denk ik. Ik erger me alleen het ongans aan die snor.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee zat dan Borst en Derksen tegenover elkaar, dát is televisie :D.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet VI Oranje niet serieus nemen, dan is het een uiterst vermakelijk programma. Serieus over voetbal praten kan ik zelf ook wel, ik heb liever een wat luchtiger TV-programma over voetbal. Maar dat is natuurlijk persoonlijk en voor iedereen anders.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Studio Sportzomer is voor mij luchtig genoeg :)

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    VI Oranje is geweldig. Ik erger me juist aan het serieus geneuzel bij Studio Sportzomer, het lijkt wel of ze veel serieuzer zijn dan tijdens bijvoorbeeld EK 2008 of WK 2006. Toen keek ik dat wel veel. De humor bij VI Oranje ligt me nu veel meer.
    En Van Der Gijp natuurlijk. _O_

Dat is wel een keer geweest bij de NOS. In een soort bioscoop setting zaten ze naast elkaar beeld materiaal te kijken. Ik weet wel totaal niet meer waarom dat toen was. Misschien over Cruijff of Van Basten. Was top!

Laatst bewerkt: 29 jun 2010
  9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Studio Sportzomer kijk ik ook niet, dan val ik na 10 minuten in slaap. VI Oranje is ook geen slecht programma, alleen heb ik gewoon een verschrikkelijke hekel aan Johan Derksen. Helaas zit hij er elke dag weer :+

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind VI Oranje ook een stuk leuker. Veel humoristischer dan Sportzomer. Komt ook nog eens bij dat ze bij de NOS allemaal van die domme items hebben. Maar dan heb ik het vooral over het WK Journaal, met de Big 5 enzo. Erger me er kapot aan. Nee geef mij maar VI Oranje.

11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop dat Spanje wint, mag die Ronaldo niet, arrogante uitstraling heeft ie.:mad:

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mooi begin van spanje!!!

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha die is mooi, Ronaldo heeft een kutvoorzet en gaat tegen Almeida zeiken dat hij door moet lopen 8)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, ik zat al gelijk te denken wat er zou gebeuren als het andersom was geweest. Dat hij zo kut werd bediend!

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt een ramp om met hem in één team te zitten. Wat een arrogante kwal is dat. Kan hem niet uitstaan.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo wtf zeg, ik wist zeker dat die bal er na die 'redding' in zou vliegen. Wonderbaarlijk niet, zwak gekeept trouwens in eerste instantie.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je gaat toch bij een vrije trap van 45m gewoon met 11 man achter de bal staan als hij de vrije trap neemt :emo: Wat een aap. Zie 'm graag doorgaan \o/

Ik vind Spanje uiteraard beter spelen dan Portugal, maar ook daar komen een hoop dingen niet aan en mislukken passes over 5m met enige regelmaat.

En gewoon blijven proberen :emo::emo:

Laatst bewerkt: 29 jun 2010
  18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Same, kijk elke dag gewoon 2 keer VI Oranje. Nou gaat het misschien 75% van de tijd nergens over, maar voor mij is het toch wel vermakelijk :D

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, het is echt genieten van 16:00 uur tot een uur of 01:00 \o/\o/

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond de discussie gisteren echt heel erg genant vooral V.Breukelen. Wat is dat een labiele man. Constant Derksen aanvallen en 'Gijp' compleet afzeiken wegens zijn mentaliteit als voetballer. En dan bijna janken, omdat JD in 1990 een enquête had met de vraag of 'Van Breukelen wel moest keepen op WK1990. Wat een labiele man, die is echt niet goed in ze hoofd. Heb echt met krommende tenen zitten kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina