1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oooh wat een wedstrijd. Het hele restaurant stond hier op zn kop, er was helemaal niemand en wat een wedstrijd! GENOTEN :D:D

2. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wilt hij dat?

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, maar Suarez mag doodvallen. :{

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alleen als het met fair play gebeurt en zonder overtredingen. Als onze jongens tikjes gaan uitdelen of een penalty versieren of iemand een kaart aansmeren of een paar meter smokkelen bij een vrije trap of een bal van de lijn afhalen met de hand haak ik af. Dan vind ik het maar onsportieve klootzakken

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Als Forlan het had gedaan was mijn standpunt hetzelfde gebleven, jouwe dus schijnbaar niet. Ga dan maar geen discussies voeren. _0/

Doorspelen toen hij die speler zag liggen vond ik dan wel weer wat minder.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ga nou maar niet zo ontzettend triest doen. :emo:

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    GOOODVEERDOOMM EEEEE YEAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!! FUCKING BRAZILIË OPZIJ GEZET :D:D:D:D:D:D:D

O damn wat ben ik blij. Totaal geen stem meer over!! Echt helemaal kapot geschreeuwd. 1e helft omdat ik heel oranje heb zitten uitschelden, tweede helft omdat je gewoon de hele straat met z'n allen bij elkaar schreeuwt. Heeeeerlijk!
    We hebben gewoon ijzersterke kaarten om nu in de beste opstelling de finale van het fucking WK te halen! OMG, kan het nog niet echt bevatten :D:D:D.

En dat van Suarez is natuurlijk gewoon slim. Hij heeft toch niks te verliezen, die bal ging er geheid in, dus stopt ie hem met z;n handen. Big deal, rode kaart, en een 2e kans om de penaltyserie te halen. En dat is gelukt, dus dan heeft Suarez toch z'n zin?

Snap niet wat Thomazii hier nu komt zitten huilen dat clubliefde blind maakt :emo:
    Vind het een schijt irritant ventje (Suarez dan :p), maar zie niet wat hier dom aan is.

Morgenw eer lekker verder feesten! 9 uur 's ochtends richting Goes, slaapplekken opslaan, eventjes kijken in Rotterdam naar de proloog, dan terrasje zoeken en eens kijken hoe onze concurrenten elkaar uitschakelen. De wereld is prachtig!

O btw, volgens mij zag ik Viktor nog voorbij komen op TV? :D

8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gast je snapt wat ik bedoel ...

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er was niemand en toch stond het restaurant op z'n kop? :p

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens ander onderwerp. Hoe moeten we spelen Dinsdag?
    Boula ipv van der Wiel en de Zeeuw ipv van de Jong. Of Engelaar?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet wanneer ze de bal op volleybal-stijl van de lijn halen? Ookal gaat die penalty er daarna niet in, dan zou ik het nog steeds een kneus vinden.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jij ook hypocriete knuppel.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Boulah en de zeeuw lijkt me het meest logisch

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen die dit van Suarez afkeuren zijn gewoon DOM!:emo:
    Het was gewoon de laatste kans voor Uruguay...
    Suarez is in mijn ogen juist de held van Uruguay...:thumbs:

Als een Nederlandse speler dit had gedaan en Nederland had hierdoor gewonnen was het op eens een held natuurlijk. Anti-Suarez-Ajax-bril noemen we dat.

15. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    morgen komt ook een leuke wedstrijd om te zien :p

Ik weet nog niet wie ik de voorkeur geef :p Finale met Duitsland is leuk :p en Argentinië is sterk (Hoewel de laatste wedstrijd slapjes was). We zullen zien :p Nederland gaat sowieso Winnen UITERAARD

Laatst bewerkt: 2 jul 2010
  16. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om de persoon, maar om de manier. Dat siemenn daarnaast Suarez een snelle dood wenst, is irrelevant. Dit is eerloos en respectloos. Ik zou dit bij het NL elftal ook niet goedkeuren.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je goed had gelezen, wist je dat ik had gezegd dat ik dat ook zou vinden bij een Nederlander die dat zou doen. "_0/"

Wil geen ruzies opzoeken, maar wat jij post slaat gewoon nergens op. ;)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook , ik zou dan echt de nederlands elftal speler die ons ten koste van zichzelf de finale bezorgt uitvloeken en voor flapdrol uitmaken

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat een dag, ik kon niet eens meer normaal mijn flesje bier vasthouden, ik liep het laatste kwartier helemaal te shaken :lol: Ben echt 10 jaar ouder geworden vandaag, maar wat een dag. En dan ook nog een afsluiter met Ghana daarnet, wat een laatste minuut van die verlenging. Bizarre en historische dag vandaag, geweldig _O_

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Engelaar is niet mee toch. Zeeuwtje maar doen, geen Schaars.

Oh, volgende pagina al weer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina