1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk liedje van Guus en Youp! (vu)

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wij spelen niet :p

En het is gewoon belangrijker om reeël te zijn, want hoe je het ook wend of keert: Nederland is niet onverslaanbaar! Wij maken ook onze fouten. Dat zie je gewoon als we spelen. We zijn goed, dat zeker. Maar 1 fout is al genoeg voor de tegenstand om de beslissende goal te maken ;)

3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wilde het net zeggen!
    Top!(vu)

@ Kaasstengel dus.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
  5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom droom ik van een fucking herhaling tegen Rusland? :+

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je ons geen pleziertje gunt?

(vu)

Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb op pagina 1 al 2 waarschuwingen te pakken.. tsja:+

Heb er heel veel zin in!
    Ga morgen me gekste pakkie aantrekken, zo'n oranje lab uniform/bijenpak die de praxis (?) een aantal jaar geleden weggaf. Kan alleen geen foto vinden op google, zeker niet als ik bijenpak invul 8)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat het ongeveer hetzelfde scenario is, alleen dat we dit jaar 'maar' één topland hebben verslagen ipv. twee op het EK2008? En jawel hoor, iedereen onderschat Uruguay natuurlijk weer, net zoals men (volgens Tyrant; mensen zonder voetbalkennis) op dit forum ook deed tegen Rusland.

Ik heb al dagen zo'n donkerbruin (:+) vermoeden dat iedereen Uruguay te erg onderschat, en dat we in de verlenging onderuit gaan.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja iedereen in Nederland onderschat ze .. op papier is het natuurlijk ook een zwakkere ploeg.
    alleen de spelers van Oranje onderschatten ze niet :) Volgens mij zit dat dit toernooi wel goed :b:

Maar er kan morgen van alles gebeuren, snelle tegengoal/rode kaart/penalty/blessures .. of je staat gewoon 2-0 voor met rust.

(vu)(vu)(vu)(vu)

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten we dan met zijn allen roepen dat we gaan verliezen van Uruguay? Omdat dat twee jaar geleden ook onverwacht gebeurde. Zeggen dat we winnen is niet onderschatten, dat is gewoon de meest realistische kijk!

Daarnaast slaat onderschatting (binnen het Nederlands elftal) sowieso nergens op, geloof niet dat ze twee jaar geleden zo op het veld stonden: 'Oh, tegen Rusland, makkie, we gaan vandaag even rustig aan doen. Oh, we staan achter, tja, och het is Rusland, komt wel goed.'

Dat wij zeggen: 'Het wordt een makkie' is misschien onderschatting, maar wij kunnen verder geen invloed op de wedstrijd uitoefenen. Mijn punt: Roepen dat we gaan verliezen vanwege onderschatting, onzin. (vu)

We winnen met 2 - 0, het wordt gemakkelijk. (vu)(vu)(vu)(vu)

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nederland heeft wel geleerd van het debacle tegen de Russen. Ze weten wel dat ze echt met een andere instelling tegen Uruguay moeten spelen. Ik heb er wel vertrouwen in. Maar toch. Finale WK: Nederland? Dit heb ik nog nooit eens gedroomd man8)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Denken dat alles wat wij roepen ook echt invloed heeft op de wedstrijd, dát is pas onzin :p.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat er van onderschatting geen sprake meer is in deze fase. Het is wel de halve finale, we zitten nu niet meer vlak na de poulefase waarin de landen nog niets hebben bewezen. De onderschatting van Rusland kwam op een moment waar Nederland nog vroeg in het toernooi zat en waarin Rusland ook nog niet al te veel had uitgespookt terwijl Nederland Frankrijk en Italië al had opgerold. Nu hebben zowel Uruguay als Nederland zich al op meerdere vlakken laten zien in het toernooi en de spelers weten ook dondersgoed dat je een kans als deze maar één keer in je carrière krijgt en dat je die niet om zeep helpt door te denken dat je tegen een land als Mali speelt. Ik kan me daarom ook niet voorstellen dat ze morgen het veld opstappen met de gedachte dat ze dit klusje wel even gaan klaren.

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    WE GAAN FUCKING WINNEEEEEEEN!!!!!1

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Misschien leest een of andere xbox gek van het NL elftal ook wel eens rond op dit forum? :9

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Kan niet wachten tot de halve finale van het EK 2012.. tegen Hongarije.
    Dan ga ik jullie quoten. Be warned}:]

Neejoh dat zijn echte PS3-ers

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zou me ook vrij weinig verbazen wanneer Heitinga Stilwater blijkt te zijn.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    WE GAAN FUCKING WINNEEEEEEEN!!!!!1

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    En Babel is GG met een fake Hyves acccount :cool:

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP