1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Vergeet niet dat er ook nog een wedstrijd is voor 3/4de plek, neem aan dat die doelpunten ook gewoon tellen :p

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Suarez(vu)

3. Robben

Robben Guest

Spanje had moeite tegen Chili, Paraguay, waarom Uruguay dan niet? Zal Villa ook maar een keer scoren ofzo. (vu)

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje wordt echt zwaar onderschat hier. Denk dat ze Duitsland kunnen hebben, hun positiespel is beter en ze kunnen veel beter op balbezit spelen. Het wordt alleen waken voor de counter.

5. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef Duitsland-Spanje beide 50 % kans aangezien ze beide hun specialiteiten hebben

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    ik vind Spanje juist overschat.. Denk dat Duitsland aan het langste eind gaat trekken (de halve finale dan :D).

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Gewoon finale Nederland - Duitsland doen en we pwnen die dikke worstenvreters.

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zolang ze dat maar doen, winnen. Ik zie ze er liever nu uitvliegen tegen Uruguay dan in de Finale tegen Duitsland :+

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zeker omdat je weer een bet op Duitsland hebt staan? :+

Ik vind nog altijd dat Duitsland het enige "topland" is dat al sinds het begin aan het voetballen is, ze hebben genoeg kwaliteiten om Spanje te kloppen en ze spelen als een team. Ik zie ze ook niet verliezen van Spanje, die hebben eigenlijk nog geen wedstrijd écht goed voetbal laten zien, in ieder geval nog niet genoeg om Duitsland te verslaan. Toch wel jammer als je ziet wat er alleen al op de bank zit bij Spanje.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Spanje heeft nog niet overtuigd.. Xavi speelt een matig WK. Het is allemaal controlerend positiespel, maar niet effectief. Ze spelen niet gedurfd IMO.

11. Robben

Robben Guest

Vindt het wel raar, ze spelen niet als een team, terwijl er 8 barca spelers in de basis staan.

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is veelstekort door de bocht gast,

Kijk verder dan je neus lang is, er zijn behoorlijk wat mooie eilanden met gruwelijke stranden erbij.

Plus 95% van de filipijnse bevolking spreekt engels.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Juist. :)

14. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    +1(vu)

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En ze hebben allemaal een dakterras. (vu)

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Op de een of andere manier heb ik totaal geen zenuwen voor vandaag. Terwijl ik dat bij voorgaande wedstrijden wel had.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    idd, vorige wedstrijd zat ik de avond ervoor al van 8)8)
    nu ook niet echt

Laatst bewerkt: 6 jul 2010
  18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wel iig, hoop echt dat wij gewoon het WK winnen!

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dré kompt er maar in!

[yt]Pczv38Q81F8[/yt]

(vu)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    allemaal even stemmen hier :D

Over stemming gesproken:
    De Bild in Duitsland is een poll aan het houden wie van de overgebleven 4 WK-deelnemers er wereldkampioen gaat worden.
    In principe verliep deze poll voor Duitsland vrij goed…..86% van de bezoekers van de site dachten dat de manschappen van Joachim Löw wereldkampioen ging worden…….totdat “die Höllander” er zich mee gingen bemoeien en elkaar massaal aan het oproepen zijn om hun stem bij de Bild uit te brengen. Nu staat Nederland met 62% bovenaan en Duitsland op een schamele 34%. Moet je ff meestemmen, is wel leuk als de Bild morgen uit komt en de uitslag van de poll wordt gepresenteerd….
    De poll staat halverwege de site in een grijs blok, je moet eerst stemmen voor je de uitslag ziet.
    http://www.bild.de/BILD/sport/fussb...ew-erklaert/die-taktik-fuer-den-wm-titel.html

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina