1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Echt, die 1e goal was: _O_ _O_

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Geluksgoal??? Dude heb er denk 1 gemist, 2 blunders van onze keepert (bad day) maar die staat er de finale gewoon. En verder 3 goede doelpunten, goed schot van Bronckhorst net zoals toen tegen psv waar ik toen bij was _O_

2e doelpunt geweldig gevoetbalt, tik tik tik, en de 3e is perfecte voorzet en nice ingekopt.

Oh en van Persie speelde goed vandaag! Die gaat in de finale scoren :thumbs: en beetje optimistisch mag wel, we gaan die duitsers/spanjaarden verslaan, heb alle vertrouwen in onze jongens net zoals ze het zelf hebben.

(vu)

3. Remco

Remco Guest

QFT!

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Vond van Persie ook prima spelen, maar ook in vorige wedstrijden helemaal niet zo heel belabberd als iedeeen vind. Hij krijgt gewoon veel te weinig ballen aangespeeld en je ziet hem er steeds om vragen.. vaak moet ie dan wel actie maken of weer terugspelen. Maar hij deed het prima. Zo komt ie alleen zelf weinig in scoringspositie.. nja die bal van Robben had ie gewoon moeten passen dan stond ie al op 1.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    NIET ZEIKEN!!! Iedereen heeft altijd wel wat te zeiken zeg!! We hebben gewonnen, dat is toch goed! Nederland was gewoon beter en geluk moet je altijd hebben. Altijd dat negatieve gedoe over 'geluk dit geluk dat' en 'we waren niet goed'. We hebben wel de finale hiermee gehaald dus Nederland speelt wel degelijk opperbest!!

Dus ik heb gewoon liever dat je ff je mond houdt hier of naar Duitsland verhuist!

Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  6. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    FIIIIIIIIIIIIINAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(vu)

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Lol, ik ben zelf niet zo iemand van voetbal, maar nu nederland blijkbaar blijft winnen ben ik helemaal into voetbal, alleen was deze wedstrijd best wel een drama hoor om eerlijk te zijn... :+, alleen wel mooi dat Nederland toch gewonnen heeft.

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Geluk moet je afdwingen en dat kunnen we misschien heel goed en dat doen we dan gewoon in de Finale weer (vu) of het komt gewoon door die magneetbandjes.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    tjah geluksgoals, 3x binnenkant paal 8)8)8)8) (oh dit is niet zeiken btw, maar als je pech hebt gaat ie er 3x niet in ;) )

vdVaart en deJong zaten bij Jack aan tafel, en opeens was Sneijder er ook, die ging op schoot zitten bij Jack :D Zegt ie later, nou ik ga wel ff staan .. voel wat in m'n been prikken 8)
    en daarna zaten ze alleen maar grappen te maken, leek net alsof ze al aangeschoten waren. Zegt vdVaart aan het eind iets van, wanneer wordt dit dit uitgezonden? uhhh dit is live 8)8)

Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mensen, binnenkant paal is geen geluk. dat is gewoon goed geplaatst.

FINAAAAAAALE

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dan kunnen we ook zeggen dat Duitsland geluk heeft gehad dat Engeland niet die 2-2 kreeg en dat Argentinië geen fatsoenlijke coach heeft zodat de spelers niet als kip zonder kop aanvallen.. Nederland heeft gewoon het beste team van de wereld, dus niet zeiken maar supporten!

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Was echt geweldig, maar verwacht dat ze morgen weer met de koppen bij zondag zitten. Wat een wedstrijd word dat, ongelofelijk. Na de 1-1 en dat kick and rush van Uruguay begon ik even te twijfelen, maar wel lekker dat ze hem gewoon binnen slepen.

Zondag Spanje nog een kater bezorgen en dan zelf naar een kater drinken 8)

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die goal van Robben was gewoon geweldig ingekopt, zeker geen geluk. We worden kampioen, we worden kampioen!!

edit: excuus voor de dubbele post O-)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Anders ga je ff zitten zeiken over Nederland damn.. Geniet hiervan!

16. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ik genoot meer van de winst op Brazilie
    zat nu eigenlijk met m'n hoofd al gelijk bij zondag :)

maar hebben gewoon verdiend gewonnen vandaag, Uruguay scoorde wel 2 lelijke goals 8)

17. Remco

Remco Guest

Ik zie niet in wat er lelijk was aan die 2e
    Die was meer slecht verdedigd ;)

18. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    elke goal die wij niet maken is lelijk :9

kut..de vi-poule niet ingevuld :mad:

19. Remco

Remco Guest

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    FINALE!!!
    Dit voelt echt geweldig! Moet eigenlijk nog tot me doordringen dit het heel bijzonder is wat we meemaken! 32 jaar geleden dat Nederland een wk-finale voor het laatst heeft gespeeld.

Vind de mensen die dachten dat Uruguay makkelijke tegenstander zou zijn dom!
    Ze komen niet voor niets in de halve-finale....

Weet nog niet waar ik zondag ga kijken trouwen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina