1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fout :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat is maandagochtend 8).

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Net hoe je het interpreteerd. :+

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Enige keer dat Spanje 2 doelpunten maakte was teen Chili en Honduras..

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nou en, de enige keer dat Nederland met 2 doelpunten verschil won was tegen Denemarken.
    Wat is je punt?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat een grote uitslag voor Spanje voorspellen niet voor de hand ligt als je kijkt naar de resultaten tot nu toe op het WK?

Ik zou persoonlijk echt niet weten wie vanavond zal gaan winnen. Ik denk dat Spanje individueel de betere spelers heeft en als ze draaien ze erg moeilijk uit hun spel te halen zijn. Maar aan de andere kant zijn de duitsers dit toernooi enorm effectief en enorm goed in de omschakeling. Wordt in ieder geval een hele boeiende wedstrijd.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb ook erg veel zin in de wedstrijd van vanavond. :)
    Lekker ontspannen kijken!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja want 2-0 is ook echt een grote uitslag 8).

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wel als je kijkt naar hoe Duitsland zn wedstrijden wint en daar tegenover zet hoe Spanje ze wint toch?

Ik zeg niet dat het niet kan maar als het vanavond in Spanje's voordeel beslist wordt zie ik dat niet gebeuren met veel doelpunten verschil. Terwijl de Duitsers echt op mij de indruk maken dat ze niet stoppen met scoren tot het laatste Eindsignaal. Spanje lijkt meer te controleren.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik denk ook dat Duitsland gaat winnen, daar niet van.. Maar het is zo raar om een score te voorspellen op basis van vorige wedstrijden. Zeker omdat 1-0 en 2-0 helemaal niet veel verschillen (zie Denemarken).
    2-0 hoeft geen klinkende overwinning te betekenen.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk ook dat Duitsland wint, maar heb wel liever Spanje. Voetbalstijl vind ik mooier (voordat jullie zeggen dat ze niks hebben laten zien; zoiezo mooier dan wat Duitsland speelt: countervoetbal), spelers vind ik leuker en denk dat Nederland grotere kans heeft om te winnen tegen Spanje dan tegen Duitsland.

Denk dat Nederland het héél zwaar zal krijgen tegen een ploeg als Duitsland.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt gewoon Spanje, denk ik. Die zullen de slag op het middenveld winnen, het spel maken, de wedstrijd controleren en geduldig zoeken naar de goal. Duitsland zal dan via counters nog gevaarlijk kunnen worden maar Spanje is heel zorgvuldig en voorzichtig in balbezit waardoor er minder mogelijkheden tot counters zijn voor Duitsland. 2-1 voor Spanje, dat ene goaltje omdat het Duitsers blijven natuurlijk.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    93e minuut Klose :b:

Ben het wel met je eens, Spanje zal waarschijnlijk het middenveld controleren met spelmaker Xavi en stofzuiger Xabi. Ondanks dat Özil, in mijn ogen, een geweldig toernooi speelt.

Wordt hoop ik in ieder geval een top-wedstrijd! 8)

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nederland - Duitsland vind ik een mooiere finale dan Nederland - Spanje. Maar als ik naar de wedstrijd Spanje - Duitsland kijk dan heb ik liever dat spanje wint. Dus eigenlijk maakt het weinig uit :)

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Geef mij ook maar Spanje, maar wat zou het voor onze vaders mooi zijn als die wraak kregen voor 1974. Over 4 jaar wint Brazillie het wk weer en hopelijk in 2018 wij in onze eigen landje. Belgie zou niet eens mee mogen organiseren. :+

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Over 4 jaar wint Nederland het WK (weer)

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    FINALE MOFOCKASS!

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    FINALE MUDDAPHUCKAS!

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zit een beetje te twisten. Qua kansen kunnen we beter Spanje treffen, maar voor het sentiment is een finale tegen onze ''vrienden'' het mooiste natuurlijk.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelfde hier, het is het mooiste als je van Duitsland wint maar ook het allernaarste als je van ze verliest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina