1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die Melo is niet helemaal lekker , maar dat bleek gister tijdens de wedstrijd ook al wel

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast kan beter uit Brazilie blijven de komende maanden, wordt denk ik helemaal afgemaakt daar door iedereen. Dat is voetbal, op het ene moment ben je de held(na die mooie pass op Robinho) het andere moment word je uitgekotst door je eigen volk. Doet me denken aan die Nike reclame. :p

Laatst bewerkt: 3 jul 2010
  3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahahaha, Oranje XBW _O_

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nou nog die knopjes enzo ook oranje maken want groen/oranje is niet zo mooi. _O_

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    (L)!!!!

Ik zat voor het toernooi elke wedstrijd Kuijt af te branden, maar het is toch een belangrijke schakel in dit elftal, evenals van Bommel. Wat heb ik zitten genieten van Mark, beetje vriendjes worden met de scheids :D

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kuijt speelde echt geweldig, vond ik zelf. Wat een werker zeg, overal stond hij. Hij heeft echt het uithoudingsvermogen van een.. uh.. paard op drugs.

7. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Kuijt is inderdaad toch wel sterk bezig, je ziet gewoon dat die gozer alles geeft en altijd blijft doorgaan. Zijn doorkoppen tijdens die 2e goal was ook fantastisch. Gewoon toch maar laten staan imo.

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een wedstijd gister zeg _O_
    Museumplein was echt heerlijk \o/

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Kan het nog steeds niet geloven... Echt.. prachtig gewoon.

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang we de cup niet hebben blijf ik realistisch en kritisch. Overwinning was prachtig maar als we niet in de finale staan en niet winnen hebben we hier niks aan:lol:

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    18 Septemberplein scheen inderdaad gekkenhuis te zijn:D! Balen dat ik moest werken, dinsdag even overdoen dan:). En stratum was helemaal leeg:emo:, Maarja wie gaat er dan ook in die snikhitte binnen kijken|:-

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Je kunt wel realistisch en kritisch blijven, maar je moet in het toernooi ook genieten van een overwinning, vind ik.

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    En positief blijven.. Als iedereen nou eens positief was en niet ging zeggen van: Ja, maar we hebben 'm nog niet.. Dan weet ik zeker dat ze 11 juli met die beker omhoog staan!! Gewoon positief en overtuigend zijn!

WTF, dat commentaar van v. Gelder:9. 'Hij is 22 cm groot' ...

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gekkenhuis, ik keek op het strand, dat was echt relaxt daar, alleen het publiek in die tent was een beetje irritant, als ze alleen al in de buurt van de 16 waren ging iedereen al los.
    Maar als er werd gescoord was het natuurlijk wel mooi, dat iedereen zo losgaat. Daarbij kwamen die goals elke keer zo onverwacht, geen grote kansen ofzo, maar gewoon spelhervattingen waarbij je er niet van uitgaat dat ie er zomaar ingaat. Ik wil nog wel een keer een goede samenvatting van de wedstrijd zien, want ik geloof dat we voor die 2 goals geen kansen hadden, daarna speelden we wel beter, maar misten we ook nog een paar supergrote kansen.

Toch wel respect voor Suarez dat hij gewoon alles geeft om die goal tegen te houden, en dat ze daarna ook nog doorgaan :lol:, Asamoah Gyan, als hij die penal gewoon beheerst inschiet zoals in die penaltyreeks, waren ze er gewoon geweest, ongelofelijk.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zou het wel zielig vinden als hij voor meer dan één wedstrijd wordt geschorst, is toch wel logisch dat hij hem eruit sloeg? Anders was Uruguay écht uitgeschakeld.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Boeiend, hij speelt dit WK toch niet meer mee..

19. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja die wedstrijd zelf was ook wel ziek, ik heb de samenvatting gezien omdat ik werken moest maar echt top.

Op naar de finale!

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ;) Daar gaan we wel vanuit ja! (vu)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina