1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Leuk he dat voetbal. :+

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wedstrijden zonder spanning zijn leuk ja. Het spelletje zelf ook. Maar dit soort wedstrijden... Nah, not so much.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nouja wel als ze al snel 2-0 voor staan met veel beter spel, maarja zie het niet gebeuren:+ Zie ze wel winnen overigens.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik was volgens mij ziek die dag, daarom zag ik em niet. Om elf of twaalf uur moest ik naar beneden om flink te kakken. En toen het slechte nieuws.

Jij bent inmiddels wel wat gewend dit seizoen qua finales hè? Vraag ik mij af, wanneer had je meer stress, bij de CL-finale of nu?

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    En van der Vaart komt uit Heemskerk, niet Heemstede. Get your facts right nos:mad:

6. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Die tante van Van der Vaart! :'-( Wat een lelijk mens. Het zal je eigen tante maar zijn en die zo op tv zien :{

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Spanning voor morgen! Wilde eerst op museumplein kijken maar daar toch maar van afgezien want het gaat waarschijnlijk onweren en er zijn veeeeels te veel mensen. Ga gewoon lekker in een cafe kijken ergens in het centrum.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hier begint de spanning ook al toe te nemen...

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hier niet, die loopt pas heel hoog op tijdens de wedstrijd.. en vooral als we achter komen te staan...

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik denk, wie er ook moge verliezen morgen, dat er serieus mensen van een dak springen als hun land het niet red. 8)

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker op het leidseplein kijken morgen, vorige keren op het museumplein maar het was daar zo druk dat je geen ruk van de wedstrijd kon zien. Heb er zin in!

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Leidse lijkt me ook te druk, moet je echt al om 6uur staan ofzo wil je een goed plekje hebben. Kom je rond half 8 ofzo dan kom je nooit meer in de buurt van het scherm.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon alles gewoon goed zien op Museumplein hoor. Kwam zo'n 20 minuten voor de wedstrijd aan. Maar het irritante was wel dat er continu mensen langs moesten, echt tijdens de wedstrijd ook. Dan weet je gewoon dat die mensen niks om voetbal geven. :{ Maar ja, het feest tijdens de goals en na de wedstrijd was wel fantastisch, dus ben er morgen denk ik weer.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Totdat je wint. Dan is de ontlading des te groter.. ;)

Ik zit ook al vol spanning. Ik denk dat ik grote delen van de wedstrijd niet eens zal zien, omdat ik simpelweg een enorme schijterd ben en niet durf te kijken morgen.

Maar als we winnen.... Als we winnen ben ik de laatste die nog staat te springen zondagnacht/maandagochtend. :cool:

Strafschoppen kijk ik trouwens ook niet. Vorige keren ook niet. Toen was ik de enige die buiten liep en dankzij de eerste oranjefan die naar buiten kwam wist ik dat we verloren hadden. De voordeur van de tent waar ik zat konden ze na die dag namelijk niks meer mee.

Morgen gaaaaaan als een debiel!! (vu)

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geen enkel verschil. Het enige is dat ik nu een heel land heb om het mee te delen in de vorm van een feest.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Ik leef echt veel meer mee met mijn club dan met het Nederlands Elftal.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ga dan weg uit dit topic. :+

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij zegt toch niet dat hij niet meeleeft met het NL Elftal..

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook zenuwachtig hoor. Ik bedoel alleen dat ik bij een CL-finale van Ajax een week van tevoren waarschijnlijk al nerveus begin te worden. Maar goed, Ajax en Inter is natuurlijk ook wat anders. Voor Inter is het voor de hand liggender om in de finale te komen.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel erg dat Suarez zelfs nu word uitgefloten, die heeft echt maar een paar wedstrijden per jaar waar dat niet gebeurd:lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina