1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als z'n been iets korter was waren we godverdomme wereldkampioen. :mad:

Het is zooo kut om te verliezen in de finale. Voel me nog kutter toen PSV eruit lag tegen AC Milan een aantal jaren geleden. Spanjaarden waren zeker goed en je kan de scheids ook niet overal de schuld van geven. Maar dat maakt voor mij niks uit. Wat een kut gevoel is dit... :mad:

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Iniesta is nog steeds een held voor mij.

Robben kon dat ook zijn...

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Mwuah, datzelfde kan je zeggen over Stekelenburg. Die had precies zo'n redding.

4. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik zit op het station, ik wil nr bed... wat een nachtmerrie..

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben blij dat ik ga verhuizen hele buurt heeft ruzie hier, en er staat nu 10+ politie agenten :+. ik vond zelf dat spanje wat beter had gespeeld dan nederland, misschien was de goal wat onterecht, maarja shit happens.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tyfus scheids!
    Kunnen we WK worden moet zo kut scheids weer de man zijn.
    Als Sneijder gewoon een corners krijgt. Krijgt Spanje die kans niet.

7. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ban deze gozer voor 6 weken alsjeblieft, gvd heel Nederland treurt en hij zit hier beetje te lachen flikker op man..

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sure, ik bedoel alleen maar te zeggen dat het niet veel scheelde. Ik zeg ook niet dat wij de betere waren? We waren allebei goed maar de Spanjaarden hadden op het laatst wel dat kleine beetje geluk dat je nodig hebt om een finale te winnen.

Maar kom op zeg, 3 keer verliezen in de finale... WTF man :{

Als je de hele geschiedenis van het voetbal mee telt hadden wij verdiend om te winnen.

Woede zakt nu wel een beetje gelukkig. Heerlijk van me afgeschreven en van Marwijk heeft het goed gedaan. :9

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee. Voorlopig niet althans. Ik ga nog eens een uitgebreide samenvatting terugkijken in alle rust om dan echt een oordeel te vellen. Ik heb niet alle delen van de wedstrijd goed kunnen zien en heb Iniesta in die periodes ook niet heel kansloos op de schwalbe zien spelen. Ik weet nog wel een reactie van iemand naast me, rond het eind van de tweede helft geloof ik, die aangaf dat het een schwalbe was van Iniesta. Maar toen raakte een speler van Nederland zijn been met de een beetje met de knie waardoor hij achter zijn andere been bleef haken. Dat werd toen dacht ik verkeerd beoordeeld door Webb. Kun je dan dus ook niet op Iniesta zijn bord schuiven. Nogmaals, ik wil dit allemaal morgen met een helder en rustig hoofd terug zien. Als ik dan rare dingen zie geef ik het natuurlijk toe.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was DE generatie, iedereen had een topseizoen achter de rug. Drie man in de CL-finale, Robben die hoogstpersoonlijk Bayern naar de dubbel heeft geloodst met een fantastisch seizoen. Het moest nu gebeuren. En dan sta je in de finale, ben je verdomme zo dichtbij en dan gaat het weer mis gewoon.

Over 32 jaar een nieuwe kans!! :emo:

En die Gijp moet echt zijn kutbek gaan houden nu. Spanje was echt niet veel beter dan Nederland en hij doet alsof Nederland is weggespeeld. Alsjeblieft zeg.

11. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    :x:b:
    Wel contact houden he:x

12. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die scheidsrechter was wel bepalend voor de uitslag. Nederlanders kregen voor de kleinste overtredingen al geel en moesten daardoor met de handrem erop spelen en die Spanjaarden werden slechts toegesproken. Hij had ze ook wel kaarten kunnen geven voor die schwalbes. En dan die hoekschop die we niet kregen. Iedereen zag dat het een hoekschop was behalve de scheidsrechter. Echt triest dat je op zo'n manier geen kampioen word

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Zelf ben ik ook een enorm Barca fanaat, maarja ik ga hierdoor Barca niet haten. Je kunt het ook zien als het slimme spel van de Spanjaarden hea! Iniesta heeft een paar schwalbes gemaakt, maarja dat is ook slim. Je moet eerder kijken naar de scheids vind ik dan naar de speler. Dan had Webb maar beter moeten opletten vind ik.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En nog te bedenken dat Spanje dit eigenlijk aan Johan Cruijff te danken heeft.

Weer niet...... Ik schud het verlies van me af. Drink nog even mijn biertje leeg. Loop teleurgesteld naar mijn douche, al mijn zweet van spanning en verdriet wegdouchen. Dan ga ik slapen en hopelijk dromen an de dag dat Oranje alles uit het verleden begraaft en opstaat als wereldkampioen.

Ooit zal deze dag komen.........ooit zal de wereld het gebrul horen van onze Oranje Leeuwen.

Slaap lekker nederland en hou de hoop dat die ene dag nog in het verschiet ligt. Welterusten .... Ik ben trots op ons elftal en zal hun opwachten en applaudiseren wanneer zij weer voet zetten op hollandse bodem.

Laatst bewerkt: 11 jul 2010
  16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik weet niet waarom, maar deze tekst doet me toch iets :).

17. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het word nu wel tijd voor extra hulpmiddelen (camera's enz) voor de scheidsrechters. Dat heeft dit wk wel duidelijk gemaakt

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    MJa, jammer.

We hadden ook kunnen winnen. Twee kansen vrij voor de keeper. Bergkamp had ze erin gestift!

Spanje was net iets leiper, slimmer, gejaagder. En onze ster spelers lieten het een beetje afweten, Robben, Schneider...

We hebben hier wel echt met strakke billen zitten kijken, tering wat spannend :)

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Zoals Van Marwijk zegt:'De beste team heeft gewonnen.'

20. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Het.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.