1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik denk dat Van Marwijk heeft gezegd: "Het beste team heeft gewonnen." :+

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    B,ijft een probleem he :p

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Blijft*

:+

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Normaal had ik je niet gequote, maar nu zeg je dat Van Marwijk dat heeft gezegd. :+

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Men, dit is niet te geloven.

:'-(

Scheids maakte er helemaal niets van. Robben die de kansen niet afrond. Iniesta die de Oscar wil winnen. Dit voelt zo ongelofelijk ziek aan. Echt, wat een kut zooi. Ik baal echt zo hard. Zo dicht bij. Wat een verschrikkelijke pauper zooi. Men, :'-(

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    _O_

8. Remco

Remco Guest

Vol vertrouwen vertrokken we richting Amersfoort. Deze keer zou het wel lukken, deze keer zou de beker voor Oranje zijn. De spanning steeg met de minuut, m'n hart zat in m'n keel. Nog nooit had voetbal zoveel bij mij teweeg gebracht.

De deceptie is onbeschrijfelijk. Xavi en Iniesta. Voetballers die voor mij het voorbeeld waren van goede, maar vooral, sportieve spelers. In een klap veranderde mijn beeld. Iniesta met de ene schwalbe na de andere. Xavi die ook nog even een duit in het zakje doet. Het smeken om kaarten. Het onbegrip steeg. En dan, de goal, met na luttele minuten het eindsignaal.

Ik had nooit gedacht dat ik hier zo kapot van zou zijn. Ik zakte door m'n knieën gevolgd door tranen in m'n ogen. Hoe was dit mogelijk?

Het vertrouwen was groot, te groot allicht? Het lijkt me niet. De aftocht werd geblazen. De terugreis was verschrikkelijk. Een stille tocht per fiets lijkt de beste omschrijving. Allemaal hadden we maar een doel voor ogen, naar huis en zo snel mogelijk. De snelheid steeg, mijn kilometerteller ging richting de 35. Ik kon niet eens gedag zeggen.

Weer net niet.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Eeuwige tweede :mad:

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik snap niet waarom er zoveel over de scheids lopen te zeuren, we hadden met 9 man moeten staan in de eerste helft en met 8 in de 2de.

Die scheids zal me verder een zorg zijn, het was vooraf al wel te verwachten dat hij het dood zou fluiten. Het valt me in ieder geval mee dat ik niet zo baal als 2 jaar terug. Het is alleen jammer dat de wedstrijd één groot drama was. Nederland wat maar niet ging draaien, Spanje wat zich continu liet vallen. Ik heb nu ook helemaal niet het idee dat het WK klaar is, normaal sluit je een groot toernooi af met een toffe wedstrijd, zo niet qua spel dan wel qua spanning maar geen van die factoren waren (voor mij) aanwezig. Ik vind het wel jammer allemaal, maar het geeft wel weer de toon aan van het hele WK want dat was (IMO) toch wel een aanfluiting. Het enige goede is de 2de plek van Nederland maar uiteindelijk is dat wéér geen prijs.

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Scheids zit de rest van z'n leven in een villa aan de Spaanse kust. Klootzak :mad: Er uitgespeeld worden door een beter team, ok. Maar verliezen door een duidelijk partijdige en waarschijnlijk omgekochte kutscheids...

Heb normaal niet zoveel met voetbal maar het zou zo vet geweest zijn om dit meegemaakt te hebben.

Bah.

12. Remco

Remco Guest

Eens met Cookie, als Robben gewoon die bal erin had gepeerd...

13. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga spontaan catalonie supporten omdat hun SPANJE HATEN .

14. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Die iniesta, wat een vieze gore tering mongool is die vuile flikker

en die scheids, wat un gore klootzak, beetje toevallig dat er zoveel Spanjaarden zitten bij de FIFA? Nederland mocht niet winnen!!

/Mod Doe eens even normaal. - Pim

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 scheidsrechters en dan geen corner geven op een cruciale fase in de westrijd terwijl iedere aap nog kan zien dat het een corner was.. in de laatste 4 minuten... het was echt een kutwedstrijd om te zien al, maar dat maakt het wel echt misselijk.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Terechte winnaar...Volgende (2) WK's zijn voor Duitsland, wellicht dat we over 12 jaar weer mee kunnen doen. Tenzij er komende jaren wat talenten doorbreken om vBommel en Gio op te vangen en er nog 1-2 wereldklasse talenten aansluiten zie ik het somber in voor de komende periodes. Dit was het moment, maar we hebben geen seconde de schroom van ons af kunnen gooien. Ook onwijs slecht afgemaakt van Robben, wat als je die erin knalt zeg, maar ik ga de wat als tour niet beginnen. Dan kan je ook over de Jong beginnen of die corner of die simpele kaarten. Ik vond Webb overigens nogal marchanderen gedurende sommige periodes.

Om de een of andere reden (wellicht door het oersaaie en zwakke spel) nooit echt helemaal in dit WK gezogen, ja bij vlagen door Duitsland (kan je nagaan), dus het verdriet is niet heel groot. Wel zonde echter, dit was de kans.

17. TDF GANGSTER NL

TDF GANGSTER NL STB MEMBER

Leuk Bevonden:
    0
    DIE VIEZE VUILE FACISTISCHE HOMOSCHEIDS DACHT ZEKER DAT IE PARKEERBOETES AAN HET UITDELEN WAS!!!! WAT EEN VIEZE VUILE ROTTE EIKEL!!!!!

NEDERLAND HAD MOETEN WINNEN!!!!(vu)(vu)(vu)(vu)(vu)(vu)

/Mod Tot over een paar dagen. Dat je niet vrolijk bent snap ik, maar doe even normaal. - Pim
    /Mod Edit: Tot over 2 maanden zelfs, daag. - Pim

18. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje was op alle denkbare fronten beter als Oranje, dan krijg je die overtredingen vanzelf, de rode kaart was mischien een beetje overdreven maargoed, dat weet je van Wep/Web/Wab/Wap

19. Remco

Remco Guest

Webb.

Niks mis met de scheidsrechter. Vrijwel alle kaarten waren terecht imo. Nederland heeft het aan zichzelf te danken, alleen maar omdat we dat niet willen zien, zoeken we, zoals altijd, de zondebok in de arbitrage. Robben had die bal er gewoon in moeten peren, zoals een echt aanvaller betaamd.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, stop met zeiken. De jong en van Bommel moesten beiden rood hebben

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina