1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    iedere 4 jaar ;),

says it all i guess :)

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja dan is Robben 30, Sneijder 30.. Ik heb er een hard hoofd in.
    Misschien EK, dat zou leuk zijn.

3. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHAHAH IK ZEI HET!!! :lol::lol:

"Hmm toch wel grappig dat beide landen geel in hun vlag hebben zitten.."

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Grootste kut moment ooit. Nu is het al kut maar dit zal alleen maar toenemen. Het moet allemaal nog tot je door dringen, je hoort al die verhalen van vroeger etc en nu maak je het allemaal zo dichtbij mee. En kut scheids btw, als hij gewoon voor die overtreding tegen Elia had gefloten (dat hij werd tegengehouden door 2 man op rand 16) was het nooit gebeurd. Sowieso was die kutzak opvallend tegen ons, elke keer ons maar geel geven en Spanje natuurlijk niet... :mad:

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Blijft gewoon erg jammer dat de wedstrijd zo verdomd saai was, en dat er zo weinig gebeurde. ik hoorde iedereen zeggen 'oooooch dit gaat me toch een spannende wedstrijd worden' en ik keek er dus echt naar uit en verwachtte een spannende wedstrijd. Ah well, it is what it is.

Ik heb niet meer na de wedstrijd gekeken wat Mulder en Van Gaal zeiden over de enige goal, maar was ie nou terecht of niet? Ik twijfelde er flink over, en mijn pa ook.

6. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu de hele tijd zo'n tering helikopter boven leiden. ik wil slapen!

7. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dit heeft iets te maken met dit topic, wannnnt.....

8. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel vanwege de voetbal zijn geweest he:+ lijkt me niet dat ze bij de politie voor hun hobby rondjes gaan vliegen snachts

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Godverdomme wat een kutsfeer. Ik weet niet of ik objectief kan zijn maar imo heeft Webb de wedstrijd kapot gefloten.

Overtreding op Elia door laten gaan om vervolgen buitenspel niet te zien om vervolgens buitenspel niet te fluiten. (was het hinderlijk buitenspel? Had grensrechter moeten fluiten?)

Dat was (is) het belangrijkste moment. Rest van de wedstrijd vond ik 'm zeer subjectief fluiten.

Mijn avond iig stuk. Morgen schade op maken.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, de scheids was echt niet foutloos, maar om hem nu partijdig te noemen of ons verlies aan te rekenen gaat echt te ver imho.

Zoals al vaker is gezegd hadden we ook al eerder rood kunnen krijgen (de jong), maar belangrijker is dat we gewoon niet goed genoeg speelden en de kansen die we hadden, waaronder twee joekels, niet hebben benut...

Jammer, maar helaas ... morgen just another day ...

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tja, wat moet ik er eigenlijk van zeggen. Het had net zo goed Nederland kunnen zijn vanavond, maar het was Spanje. Zoals ik had verwacht: fifty-fifty. Nederland heeft de kansen die het kreeg niet kunnen benutten en tja, dan doen de Spanjaarden het gewoon.

En de scheids. De tweede gele kaart van Heitinga vond ik zwaar overdreven en hij floot wel erg vaak. Tevens hadden de Spanjaarden ook hier en daar maar wat meer gele kaarten kunnen krijgen. Maar om te zeggen dat hij de wedstrijd om zeep had geholpen, nee. De rest van de gele kaarten waren terecht en we hebben enorm gemazzeld met De Jong en Van Bommel bijvoorbeeld.

Een enorm gemiste kans. Het team zou met deze potentie over twee jaar nog resultaat kunnen boeken. Over vier jaar is het waarschijnlijk te laat. Het is nu of nooit. Op naar het EK. Dan moet het gebeuren.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Verschrikkelijk, wat een deceptie. Robben......... :{ Altijd die bal OMHOOG godverdomme :'-(

Heb staan janken als een kind...

Terechte winnaar, helaas. Niets op af te dingen, behalve de kansen van Robben...

13. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    voorafgaan aan het doelpunt was het GEEN buitenspel. het leek er op maar bij vi oranje kon je het duidelijk zien!

14. Robben

Robben Guest

Waarom koos hij dan Duitsland als winnaar van het EK?

E: Die kopbal terug naar Stekelenburg van Braafheid. :emo:

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb in mijn leven niet veel voetbal gekeken dus ik wist dit niet, maar toen ik aan mijn pa vroeg of finales altijd zo kut zijn, zei hij dat het vaak zo is inderdaad. Ze willen winnen en niet teveel riskeren, dus helaas krijg je niet geweldig mooi voetbal te zien. Ik hoopte echt dat NL ging spelen zoals ze toen speelden tegen Uruguai op de tweede helft....maar nope. Snap niet waarom zoveel mensen dan een superspannende wedstrijd hadden verwacht eigenlijk.

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Moet bekennen dat ik net terug ben uit de kroeg en dat ik nog niets heb terug gezien. Maar volgens mij was het wel een overtreding (obstructie) op Elia, waaruit de counter werd ingeleid. Ik vond Webb de hele avond slecht fluiten (misschien iets subjectief).

Enig id hoe spannend het was?

17. Robben

Robben Guest

Omdat beide landen echt voetballende landen zijn, vaak aanvallend, maar omdat beide landen bang zijn om te verliezen gaan ze niet echt aanvallend voetballen. Maar het was ook echt een spannende wedstrijd, qua zenuwen en een aantal acties/kansen.

Rare zinsopbouw, maar tu comprendre?

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp het helemaal, maar vind het gewoon zéér jammer. Hoe tof zou het zijn als ze supermooi speelden? Als ze toen hadden verloren door zoiets als dit, dan pas was het ECHT kut geweest. Maar omdat de hele mikmak totaal niet echt boeiend was, was dit niet zo'n ramp. Tuurlijk was het cool als wij die goal hadden gemaakt, en dan waren we allemaal superblij geweest en al het slechte vergeten van de wedstrijd. Maar zou dat terecht ziijn? No way is dat terecht, maar zeker weten was het zo gegaan.

Maar goed, dat is mijn mening, en iedereen zal er wel anders over denken.

19. Robben

Robben Guest

Als beide teams niets te verliezen hadden was het een prachtige wedstrijd geweest, maar omdat dit de kans is op hun eerste wereldbeker overwinning, ach je weet het wel.

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo'n wedstrijd wie scoort die wint, Nederland had er echt een mega kans op door Robben .. en 2e keer had ie gewoon moeten gaan liggen.. maar hij wilde hem te graag maken

was op het museumplein, was echt supervet, supersfeer (L)
    helaas hebben we niet gewonnen, maar ik kan er wel mee leven :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina