1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Finale]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jul 2010.

?

Wordt Nederland wereldkampioen?

Peiling gesloten op 12 jul 2010.
  1. Ja!!!

81,5%
  2. Nee...

18,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Moment van de avond

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Eh..8)

3. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Hoezo teveel bier? :+

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    =( Tja, precies wat ik zeg. We hebben ons voor lul gezet en we zijn er nog trots op ook. Dan nog willen huldigen ook, incl. rondvaart? Lachwekkend. We hebben niets gewonnen, alleen maar verloren.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    We hebben ook een aantal vieze overtrediging gemaakt, ben ik zeker met je eens. We konden gewoon niet mee met de snelheid van Spanje, en dan moet je overtredingen maken. Al vind ik wel dat er een aantal kaarten onterrecht waren, maar daar staat wel tegenover dat we ook een aantal keer goed wegkwamen.

Ben benieuwd wat V.Marwijk gaat doen. Hij zegt dat hij blijft, maar dit is ook niet het moment om eventueel ontslag te nemen. Ik denk dat hij de komende dagen/weken wel goed gaat nadenken, en dan zien we het wel.

Moet V.Marwijk gaan, of blijven? Vind zelf dat hij het prima heeft gedaan, al vond ik het spel vaak niet om aan te zien.

6. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Meest trieste moment van de avond (van het WK). Dit heeft niks met voetbal te maken. En dan zit iedereen te zeiken over het 'spelbederf' van de handsbal van Suarez.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :):

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vertrekken. Ik wil het mooie spel weer terug. Degelijkheid heeft ons ver gebracht alleen als we het van een schoppartij moeten hebben dan liever niet.

Ik weet nog wel hoe mooi ik de verschillende kranten/websites in de wereld vond na de winstpartijen tegen Italië en Frankrijk. Dat was écht genieten.

Dit waren eigenlijk allemaal kutwedstrijden, met uitzondering van de 6-1 in de voorbereiding.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    (vu)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dat jij ook weer overdrijft zeg. In 2006, toen schaamde me ik. Nu heb ik een aantal trieste overtredingen gezien -Nigels Chuck Norris roundhouse kick uiteraard-, maar over het algemeen vielen er toch aan beide kanten belachelijk veel gele kaarten.
    Ik was bang dat het Nederlands elftal zich daardoor zou laten meeslepen en ruzie zoeken, maar dat is imo niet gebeurd.

Maar misschien ben ik niet snel meer onder de indruk sinds Portugal 2006. :+

Laat hem lekker groeien, zou ik zeggen.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :):

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    +1

13. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag van mij wel blijven. Hij heeft het prima gedaan met op sommige momenten mooi voetbal. Als er een mooie club komt voor Bert gun ik hem dat sowieso!

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina