1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Eerlijk gezegd een makkelijke poule voor nederland. Geen poule des doods zoals de afgelopen jaren. Maargoed moet dus te doen zijn. De biertjes in het cafe smaken toch wel

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wedstrijd tegen Denemarken is dan om half 2 op 14 juni? Nog een reden om te zorgen dat ik geen herkansingen heb straks. 8) Moet er niet aan denken dat ik straks een wedstrijd moet missen.

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Opnemen?

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    S'middags toch?8)

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De Denen hebben best aardige spelers maar ik denk dat Kameroen met jongens zoals Samu, Kameni, Makoun, Assou-Ekotto en Song niet onderschat moeten worden. Zeker omdat ze er extra op gebrand zullen zijn omdat het hele feest in Afrika plaatsvind.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ligt eraan, krijg jij je herkansingen s'nachts..? welke opleiding doe je..?O-)

WTF!

Dat is toch heel anders, hoe durf je.
    Livevoetbal is onder andere het meemaken van livemomenten en het dan vertellen aan mensen die het nog niet wisten :cool:
    Kan je later vertellen, ja die 6-6 tussen de VS en Algerije heb ik live gezien!

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Prachtige en gunstige loting tegen allemaal subtoplanden. Moet uiteraard te doen zijn, maar het is natuurlijk oppassen. Als Nederland goed de kop erbij houdt moeten ze gewoon eerste worden.

8. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, we mogen zeker niet klagen.

En een dikke +1 voor Charlize

9. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opleiding nachtbewaker.:p Nee was bang dat de wedstrijden s'nachts gespeeld zouden worden.

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ach, ieder land die zich gekwalificeerd heeft dient rekening mee te worden gehouden, echter zouden we ons kapot moeten schamen als we deze poule niet door zouden komen.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    jammer van de poule
    had graag een sterker team erbij gehad (uruguay of mexico)
    Denemarken kwam dan wel in een lastige poule verrassend door maar dat kwam natuurlijk ook wel omdat portugal en zweden verschrikkelijk slecht waren :9 maar bij het EK zijn we beetje erg verwend geweest natuurlijk *)

zaterdagmiddag en donderdagavond zijn prima tijden, jammer van die maandagmiddag (al maakt het voor mij denk niet echt uit :9 )

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Waarom wilt iedereen toch Uruguay? Zeker omdat Suaréz daar speelt, want het zijn een stel houthakkers 1e klas. Dan kom je de poule door en dan zonder onze voorhoede van glas.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag avond? Fuck dan mag ik wel alvast vrij gaan vragen.. 8)

Of gewoon meteen door de kroeg in. :+

14. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch wel een motivatie om mn eidexamen in 1x goed te doen. Ik heb toch echt geen zin om voor mn herkansing te leren terwijl het WK op volle toeren bezig is.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Voorkant van een Engelse krant vandaag:

E ngland
    A lgeria
    S lovenia
    Y anks

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    De arrogantie...

Nu dus maar hopen dat ze meteen eruit vliegen!

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat één krant dat zo brengt is meteen heel Engeland arrogant en moeten ze er maar uit? Kom op zeg... Bovendien is het ook een easy poule voor een ploeg als Engeland.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    dat zal ook wel een beetje aan de krant liggen ;)

Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind het echt stuk voor stuk prachtige pouls! Portugal is ook in een leuke poule ingedeeld.. dat mocht van mij wel. Ik hoopte juist niet dat we weer tegen portugal moesten, vorige keer was nou niet echt leuk..(qua kaarten dan nieteens over het verlies)

Is eigenlijk geen een wedstrijd die me totaal niet boeit. Mooie indeling :thumbs:

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Volledige speelschema is toegevoegd aan de startpost.

Hebben sommige nog ideeën voor leuke dingen die in de startpost kunnen?

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien een bestandje maken met de speeltijden enz. Dan kun je de uitslagen voorspellen en de eindstand in de poule enz. en dan wie het meeste goed heeft wint iets ofzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina