Rood = Goed Groen = Geweldig Die aanval, omg. ;D Keeper en verdediging valt mee, middenveld kan ook beter. Zanetti en Cambiasso zijn wel nodig denk ik.
weet niet precies hoe ze spelen bij Argentinie (weten ze zelf volgens mij ook niet) maar met Messi, Higuain, Tevez, Aguero, Milito .. dan heb je toch aardig wat dezelfde type spelers :{
die gaat ook niet mee. Kan ik op zich nog wel inkomen, maar dat Zanetti en cambiasso niet meegaan en bijvoorbeeld Veron , Heinze en Colocini wel snap ik echt niet. Ik zou juis cambiasso, samuel en zanetti als basis neerzetten. Die spelen al weet ik hoe lang samen en met veel succes. Als je dat aanvult met demichelis en een goede rechtsback dan heb je toch een aardig blok staan en kun je daarvoor kiezen uit de overvloed aan goede aanvallers die ze hebben mwoah, Milito is toch een wat steviger type dan een messi of aguero. Denk dat het wel lastig word om ervoor te zorgen dat een paar van die sterren zich aan de zijkanten houden en je niet bijvoorbeeld messi, aguero en higuain allemaal rond de 16 hebt staan Want eerlijk is eerlijk, ik vind messi vaak pas echt excelleren als hij vanuit de as in een vrije rol speelt en alle kanten op kan. Vanaf de zijkant zal hij altijd naar binnen komen en als je dan Aguero aan de andere kant hebt staan die dezelfde neiging heeft dan wordt het allemaal wat krapjes
Dat middenveld doet IMO onder voor dat van Nederland, Engeland, Duitsland, Spanje, Brazilie én Frankrijk. Die voornamen alleen al: Jesus Jonas Javier Javier Juan Juan Jose En dat is dan alleen het middenveld! Nu hebben ze in de verdediging nog een 3de Juan lopen.. Logisch dus dat Maradona de verwarring niet compleet wilt maken en hij Javier Zanetti lekker thuis laat.
Klopt, alleen Jesus Datolo (Olympicacos, GRE), Angel Di Maria (Benfica, POR), Javier Mascherano (Liverpool, ENG) en Maxi Rodriguez (Liverpool, ENG) zijn vrij goed. Rest valt mee. Aanval is wel goddeijk.
Inderdaad, is een flankspeler voor zover ik weet. De aanval is inderdaad geweldig, maar het middenveld en de verdediging vind ik niet erg indrukwekkend om eerlijk te zijn. Sowieso zijn er door de verschillende bondscoaches een aantal aparte keuzes. Met als hoogtepunt natuurlijk Frankrijk
Nederland heeft wel het meest naar de verwachting geselecteerd 2 debutanten maar er is niemand op het laatst niet geselecteerd.
Slaat inderdaad totaal nergens op. Benzema (niet veel gespeeld, maar toch..), Viera (lekker bezig, altijd hendig), Nasri (.. meester), Cissokho en Boumsong hebben allebei een kei goed seizon gehad. En dan neemt hij 5 debutanten daarvoor mee in de plaats van de bovenstaande 5. Slaat totaal nergens op, bah. Klopt, want Van Marwijk durft geen risico's te nemen. Leuk:
Willen mensen serieus Bruma mee? Die gast speelt amper. En is ook nog eens piepjong met bijna geen speelervaring. En die moet dan in de verdediging gaan staan op een WK? Dan kan je dat WK wel op je buik schrijven, want hij gaat geheid fouten maken. Mathijsen en Heitinga moeten gewoon spelen. En Vlaar als reserve, Ooijer hoeft van mij ook niet mee. Maar alsjeblieft geen Bruma.
Mathijssen en Heitinga als basisspelers, en dan als wissels zou ik Vlaar en Boulah erbij willen hebben. Bruma absoluut niet. En ik had liever Brouwers in de voorselectie gezien dan Bruma
Bruma moet het eerst maar is waar zien te maken in Engeland (of ergens anders) dan mag ie bij het EK misschien wel mee
Eens, als ze iemand moeten thuislaten is het wel Ooijer. Verder is het wel een reële selectie, of je er ver mee in het toernooi komt is een tweede..
Mijn Prognose: Achtste finales: Frankrijk - Nigeria Engeland - Servie Duitsland - VS Argentinie - Uruguay Nederland - Paraguay Brazilie - Zwitserland Italie - Denemarken Spanje - Ivoorkust Kwartfinales: Nederland - Brazilie Frankrijk - Engeland Uruguay - Duitsland Italie - Spanje Halve Finales: Engeland - Nederland Duitsland - Spanje Engeland - Spanje Engeland!