1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jap, onze grote vrienden:emo:gaan ook zum WM.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Bosnie staat 1-0 voor tegen Estland. Dus hoogstwaarschijnlijk geen WK voor Turkije.

3. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Was te verwachten dat Bosnie zou gaan winnen.

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Duh, zoiezo. Eigenlijk ben ik er blij om, Turkije is toch te dramatisch. Ze spelen gewoon dom, makkelijke wedstrijden laten ze punten liggen en dan word het stressen om het net net te halen (wat dit keer niet gaat lukken).

5. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    zegt ook niet alles. Als je zag hoe NL speelde tijdens de kwalificatie voor EK2008 en hoe ze speelde op het EK zelf.. was een wereld van verschil.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat dacht je van Turkije? Turkije kwalificeert zich nooit makkelijk, maar op het WK 2002 en EK 2008 plots toch in de halve finales tweemaal.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    :). Maar Fatih Terim is af en toe gewoon maf, heeft een voorkeur voor bepaalde spelers en geeft andere spelers nooit een kans. En soms heeft hij echt van die vage wissels waar niemand iets van begrijpt.

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Gisteren hebben zich weer een hoop landen gekwalificeerd.

[​IMG] Ivoorkust
    [​IMG] Chili
    [​IMG] Verenigde Staten
    [​IMG] Mexico
    [​IMG] Denemarken
    [​IMG] Duitsland
    [​IMG] Servië
    [​IMG] Italië

Vandaag mogelijk nog Tunesië erbij. Woensdag zullen zich nog twee Europese landen, één Zuid-Amerikaans land en één Noord/Midden-Amerikaans land zich bij de rest voegen. De laatste deelnemers zullen in november bekend worden.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Toch een paar grote afwezigen met Turkije, Kroatië, Tsjechië, Portugal of Zweden en mogelijk Frankrijk (play-offs) en Argentinië.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het wordt nog een leuke week, de wedstrijden die we niet mogen wissen zijn:

Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi overzicht, ik mis alleen de gelijkspel-scenario's. Maar dan wordt het wel een beetje teveel.

Uruguay-Argentinie, die wedstrijd wordt echt een schoppartij volgensmij. Zo mooi altijd die Zuid-Amerikaanse mentaliteit. Als het op een goeie stream te zien is dan ga ik hem wel kijken denk ik.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Het maakt voor Egypte nog interessanter als het volgende zich voordoet:

Egypte gaat door als het met drie doelpunten verschil wint van Algerije of met 2-0.

Als Egypte wint met twee doelpunten verschil, dan staan beide teams exact gelijk in punten, doelsaldo en doelpunten voor. Dan geldt het onderling resultaat. Eerder won Algerije thuis met 3-1 van Egypte. Dat betekend dat een 2-0 voor Egypte voldoende is op basis van uitdoelpunten. Bij 4-2, 5-3 etc. gaat Algerije weer door. Echter bij 3-1 wordt het nog interessanter. Dan komen Egypte en Algerije precies gelijk op alle gebieden. Dan zal de winnaar beslist worden door: Of een extra play-off, of door loting, of door verlenging en eventueel strafschoppen.

Als Ecuador overigens gelijk speelt tegen Chili, gaan ze niet door. Mits Uruguay met elf doelpunten verschil verliest.

Venezuela kunnen we eigenlijk al meteen afschrijven. Ze kunnen nog in punten gelijk komen met Uruguay, maar moeten A: een uitwedstrijd winnen van Brazilië en B: een doelsaldo goedmaken met Uruguay waar Uruguay een doelsaldo heeft van +9 en Venezuela een doelsaldo van -6

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Negatieveling:mad:
    Venezuela gaat het WK winnen :)

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ik zou het wel cool vinden als een team als ecuador oid zou doorgaan.
    Aan andere kant horen uruguay en argentinië wel gewoon door te gaan. Beetje afwisseling zou echter geen kwaad kunnen.. van mij mag Algerije ook wel een keer door bijv. En die afrikaanse teams zijn sowieso altijd tof op de tribune :cool:

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo?

In 2006 was Uruguay er niet bij (verloren van Australie) en Ecuador was er toen wel bij.
    Ecuador werd zelfs 2de naast Duitsland, Costa Rica en Polen (?)..

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Ecuador was de laatste twee WK's aanwezig. Heb zelfs nog goede herinneringen aan Ecuador. Ik keek de wedstrijd Costa Rica-Ecuador om de tijd te doden in afwachting voor mijn examenuitslag toentertijd. Was nog nooit zo zenuwachtig tijdens een wedstrijd waar Oranje of Ajax niet speelde:emo:

Doe maar gewoon Uruguay en Argentinië. Uruguay voor Suarez en Forlan en Argentinië omdat ze gewoon op het WK horen:)

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Yep, ik hoop ook op Uruguay én Argentinië. Laat dat maar een spetterende pot worden terwijl Ecuador de hele wedstrijd voor staat, en dat Ecuador dan in de laatste minuut het deksel op de neus krijgt en Uruguay en Argentinië alsnog allebei doorgaan (na een 4-4 gelijkspel en 6 rode kaarten ofzo).

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Twee nieuwe deelnemers: Zwitserland en Slowakije.

Slowakije is tot nu toe de enige debutant op het WK. Althans als zelfstandig land. Als Tsjecho-Slowakije was het wel ook present op het WK. Zelfde geldt voor Servië dat eerst al eens als Joegoslavië en Servië-Montenegro aanwezig was. Al verdient Slowakije eerder de debutantenstatus.

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Weet iemand of de loting van de play-offs live wordt uitgezonden?
    En waar / hoelaat..?

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die is al geweest lieverd:

Frankrijk-Ierland
    Portugal-Bosnië-Herzegovina
    Griekenland-Oekraïne
    Rusland-Slovenië

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.