Noord - Korea wil wel even wat laten zien denk ik op het toernooi en de spelers zijn ook heel erg gemotiveerd. Maar ja, ik zou ook gemotiveerd zijn als ik de galg zou krijgen als ik slecht zou presteren haha Misschien hebben ze wel dezelfde praktijken als China met de Olympische spelen 2 jaar geleden : duizenden kinderen opleiden in korte tijd en de beste kiezen voor de discipline En met mijn andere uitslagen: ik ben gewoon realistisch of is het een afleidingsmanoeuvre zodat jullie niks van mij overnemen
Realistisch? Portugal - NKorea: 0-1 Portugal - Brazilië: 0-8 De laatste van wie ik wat ga overnemen ben jij.
Maar misschien ga ik het nog veranderen voor 11 juni? Maar als ik de Wk-poule win dan praten jullie wel anders hoor /evillaugh
Ja inderdaad wat is jou bron Portugal 4de slaat nergens op.. een kwalificatie waar ze geen moment zeker van de 2de plek waren en aanspraak op de eerste plaats leken te maken. En dan een oefeninterland tegen Cape Verdie 0-0
Duidelijk wie er af gaan vallen: Vlaar -> kan het tempo niet aan Engelaar -> Prutste gisteren te erg Braafheid -> Waar was hij gisteren mee bezig? Boulahrouz/Anita -> speelde te wisselvallig gisteren En voor mijn part mag Huntelaar ingewisseld worden voor van Nistelrooij. Die gast kan werkelijk niets
Babel valt ook nog af denk. Braafheid, Vlaar en Engelaar ook, daarna weet ik het niet. Anita moet vrezen denk, al speelde hij wel druistig gisteren. Affelay daarentegen, die speelde echt goed! Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen...
heb je serieus gedacht dat de Afellay thuis zouden laten? Afellay was eerste half uur de gevaarlijkste man op het veld en is ook enkele keren flink geschopt
Ipv Boula / Anita zou ik Schaars doen, want die gast kan ook niks, heb nooit begrepen wat de hele heisa omtrent zijn voetbalkunsten is.
Bouhlarouz mag van mij blijven. Die vond ik gisteren een goede indruk maken. De afvallers? Vlaar, Engelaar, Anita en Lens
Ohja, die heb je ook nog Wat hebben we eigenlijk veel matige spelers Dan heb je een andere Boulahrouz gezien als ik. Die gast heeft wat erg grote fouten gemaakt die je het WK kunnen kosten :')
Ik zeg toch dat die goed speelde idioot. Ik bedoelde ermee hoeveel die gaat spelen op het WK, kortzichtige boer .
Denk ook niet dat wanneer Robben en Sneijder meedoen dat Afffelllaay (ofzo ) speelt, maar zoals hij gister speelde krijgt hij zeker wel speelminuten ik zet in op Vlaar, Braafheid, Engelaar en over Lens/Babel twijfel ik wel. Babel is niet helemaal fit maar Lens kreeg gister niet eens speelminuten .. dus toch maar Lens