1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tja, ik blijf erbij dat ze Maduro hadden moeten uitproberen.

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vindt heel Nederland alleen Bert van Marwijk niet. Net dat van Nistelrooij mee moet en Seedorf maarja, Bertje zal het wel beter weten :emo:

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ok, aan die heb ik eerlijk gezegd niet gedacht. Heb hem de laatste 2 jaar denk ik ook niet zien spelen dus geen idee hoe goed of slecht hij is. Was tijdens zijn Ajax tijd niet echt gecharmeerd van hem. Doelde meer op spelers als Brouwers en Bruma die de laatste maanden veelvuldig in de media genoemd werden

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hou toch eens op met die Seedorf. Begin er zo langzamerhand wel schijtziek van te worden.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is het vreemd dat ie Braafheid ineens boven Anita verkiest(ervaring boven ritme), terwijl Van Nistelrooy dan weer niet mee mag(veel ervaring, weinig ritme). Totaal inconsistente keuzes.

6. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Hij is al jaren een van de steunpilaren van AC Milan en ik zie hem veel liever dan Schaars |:-

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heb je AC Milan weleens zien voetballen? :lol: Hou toch op. Die gast is zo godvergeten traag. Bovendien hebben we voor die positie veel betere spelers en is hij keer op keer een dissonant gebleken binnen het Nederlands elftal. En heeft hij volgens mij zelf al bedankt omdat hij toch geen basisrol zal vervullen. Schaars speelt in een controlerende rol voor de verdediging in dit systeem, Clarence niet.

8. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft bedankt onder van Basten :):
    Traagheid kan zowel in je voordeel als in je nadeel werken maar ik vind dat Seedorf er gewoon bij moet :) .

:cool:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die goal is nog niks, check deze :D

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Gast, je argumenten zijn 'steunpilaar van Milan' en dat ie beter is dan Schaars. Milan is dramatisch, hij speelt daarin verre van denderend en hij speelt op een andere positie dan Schaars. Geef eens een argument dat wel steek houdt. Of zie je hem liever dan Vd Vaart en Sneijder?

En als we goals van 8 tot 10 jaar geleden gaan laten zien kunnen we misschien Patje Kluivert ook nog wel oproepen. Heb sterk het vermoeden dat je enkel redeneert op basis van onderbuikgevoelens.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Tuurlijk is hij al lang niet beter meer dan VdV of Sneijder en hij hoeft van mij ook echt niet mee (al ben ik ook niet weg van de bankzitters die nu mee gaan voor het middenveld) maar ik grijp elke kans aan om die goal bij Real te posten:D

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Lol met Patrick is gestopt \o/ .

Ik vind het trouwens bizar dat jij andere dingen leest dan wat ik zeg. Ik heb gezegt dat ik hem liever meeheb dan Schaars. Niet dat hij op dit positie moet spelen want daar hebben we al spelers voor ( v. Bommel, de Jong, Afellay, vd. Vaart) . Maar ik denk dat Seedorf wel van pas kan komen op grote toernooien. Seedorf heeft in de afgelopen jaren de succesen (CL, nationale titel) van Milan meegemaakt en heeft er ook een aandeel in gehad. Maar dat valt natuurlijk allemaal in het niets bij de succesen die Inter heeft gehad natuurlijk :emo:

13. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Hee, jij bent Inter-fan, toch...? Ik bedoel dit niet bijdehand, maar verklaard dat je heftige reaktie?

Aanhangen van een voetbalclub is wel, net als geloof, een katalysator voor eenheidsgevoel en het gevaarlijkste is nog dat mensen die geloven dogmatisch en kritiekloos zijn en vaak moeite hebben met ideeën van buitenaf.

Komt dit je bekend voor? ;) Zie onder:

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, ik lees juist wel wat je zegt en haal je argument onderuit. Het maakt helemaal niet uit of Schaars wel of niet meegaat, want met die positie heeft Seedorf niks van doen. Tuurlijk is Schaars een veel mindere voetballer dan Seedorf nu nog is, maar dat is totaal niet relevant.

En Patrick is overigens vorige maand pas definitief gestopt, want hij hoopte nog altijd op een club, maar je begrijpt natuurlijk wel dat dat een grapje was.

Dat geleuter over successen en Inter (wat dat er mee te maken heeft is me werkelijk een raadsel) negeer ik maar gewoon.

:emo:

Ik ben juist niet kritiekloos en kom met argumenten waarom Seedorf niets toevoegt. Als hij nog wat toe te voegen had zou ik hem er graag bij hebben, ook al speelt ie bij Milan. Zo kortzichtig ben ik echt niet.

15. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het helemaal niet over de positie van Schaars :confused: Ik vind gewoon dat Seedorf mee moet en dat er dan maar een matige speler af mag vallen. Voor mijn part is dat Huntelaar of Braafheid. Moet ik het voortaan uit gaan beelden voor je? :emo:

Je hebt gewoon een schijthekel aan Seedorf omdat hij niet is geslaagd bij Inter en wel bij Real Madrid en AC Milan

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, vent, maar je gaat toch niet drie spelers voor één positie meenemen en vervolgens voor één positie géén back-up meenemen? Godsammekrake, wat een figuur ben jij zeg.

17. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie in de gaten dat er een parallel te trekken is tussen "geloof" en "in discussie gaan op het internet"?
    :b:

18. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs::thumbs:

Seedorf gaat niet mee, jij vindt het terecht, ik niet. Jij kan er niet tegen dat ik een andere mening heb -> discussie afgesloten!

Lol

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dus je zegt nu dat je hem mee wil, maar toch niet, want we hebben al spelers voor die posities? :lol:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wel mee , niet spelen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina