1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar dan moet er toch echt iemand uit.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Schaars toch?

Eigenlijk vind ik het wel prima zo deze selectie. Jammer dat we niet wat betere spelers achterin hebben (en dat Vd Sar niet nog 1 keertje mee wil) maar qua aanval en middenveld denk ik dat van Marwijk de beste spelers wel heeft uitgezocht. Er zitten er natuurlijk een paar bij waarvan je je afvraagt of ze nou echt veel gaan toevoegen (Babel bijvoorbeeld) maar goed, ze kunnen niet allemaal Robben en Sneijder heten..

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    :lol:

Dit slaat werkeljk als een tang op een varken. Elke positie moet dubbel bezet zijn. Schaars is met De Zeeuw een natuurlijke vervanger voor Van Bommel of De Jong, die andere spelers allemaal niet. Seedorf kan daar niet spelen, dus zou hij als back-up moeten gelden voor de positie waar hij wél speelt (achter de spits). Dat zou dus inhouden dat Vd Vaart of Sneijder moet afvallen.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Sluit dat hoofdstuk van Van der Sar bij het Ned. elftal nou maar gewoon. Dat heeft hij zelf allang gedaan. We moeten gewoon vertrouwen hebben in Stekie. Prima keeper.

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gooi Huntelaar maar eruit, voorhoedespelers zat, seedorf kan overal spelen, jammer dat je hem onderschat. Maar dat vind een hele grote groep, en grote groepen zijn dom, toch :lol:

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  6. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het, laat Stekie gewoon thuis en prop Seedorf in het doel. Z'n dikke reet doet de rest.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het wordt steeds mooier dit :+

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dacht dat Kaasstengel dat op de vorige pagina suggereerde.

Denk trouwens dat VdV tegen een niet al te aanvallend ingestelde tegenstander ook wel op de plek van van Bommel kan spelen als dat nodig is

Wil ik niet :mad: Ik wil Vd Sar terug , Stam en De Boer daarvoor en Bergkamp en Van Basten in de spits

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd leuk dat mensen de meest verschillende spelers met elkaar vergelijken alleen maar omdat ze ergens ook op het middenveld lopen 8)

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En vooral heel erg triest dat Kaasstengel een onderbouwde mening direct afschuift op mijn clubvoorkeur. Alsof ik Clarence niet mee wil hebben omdat ie in het rood-zwart speelt :emo:

Die gast is gewoon over the hill en we hebben betere spelers voor zijn positie, zo simpel is het.

11. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind toch wel dat Seedorf altijd wel wat toevoegd aan een ploeg. Maar hij is inderdaad een beetje out of date om het zo maar te zeggen. En we hebben ook betere spelers voor zijn positie.

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    En daarbij zelf nog zo'n rare mening op nahoudt. Seedorf meenemen om het meenemen wetende dat hij toch niet zal spelen |:-

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Meer dan logische keus van Van Marwijk. Had eerst gedacht dat Babel en Braafheid af zouden vallen en Vlaar en Anita erbij zouden blijven. Wat betreft het oog op de verdediging is het wel logisch. In theorie is de verdediging niet dubbel bezet, wat wel de bedoeling was. Zeven verdedigers voor vier posities. Echter is de keus voor Braafheid begrijpelijk, aangezien deze ook in het centrum kan spelen. Dat zorgt ervoor dat je met Boulahrouz, Heitinga, Ooijer, Braafheid en zelfs Van der Wiel zowel op de flank, als centraal kunnen spelen. Vlaar kan alleen centraal en dat is een beperking als invaller en Anita kan alleen linksback. Ik kan me herinneren dat hij wel een paar keer centraal heeft gespeeld, maar daar moet je hem eigenlijk niet voor hebben. En hij is ook nog in te zetten voor het middenveld op links, maar daar hebben we al genoeg kwaliteit.

Keuze voor Schaars in plaats van Engelaar als vierde controleur is begrijpelijk en Lens, die mag het gewoon na deze zomer maar weer proberen. Groot talent. Hij komt er wel.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Enige verassing vind ik dat Braafheid erbij zit, had misschien gedacht dat Anita toch de voorkeur zou krijgen ivm zijn goede prestaties op het (trainings)veld. Dat Vlaar afgevallen is vind ik persoonlijk jammer, hoor veel kritieke geluiden over hem, maar dit seizoen speelde hij erg goed en was hij samen met Bahia (die ook uitblonk) toch voor mij een van de beste centrale verdediging van de Eredivisie dit jaar. Maarja, dat voetbalt hij in Hoenderloo weer drama en dan kan je het blijkbaar vergeten. En die blessure er ook nog bij.

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Niet om het een of ander, maar Seedorf wil zelf al niet eens mee als ie geen basisplaats krijgt en we zijn het er allemaal over eens dat we Van der Vaart en Sneijder liever op die plek hebben. Dus totaal geen 'realistische' discussie dit. Daarbij mag ook wel gezegd worden dat Seedorf enorm kan zeiken, zeuren en aan éééén stuk kan blijven praten over wat hij belangrijk vindt en een ander niks kan schelen. Schijnt een enorm irritant persoon te zijn om (lang) mee om te gaan. En op zo'n toernooi zit je toch een aardige tijd bij elkaar op de lip. Mocht hij dan ook nog eens teleurgesteld worden omdat hij niet in de basis start, wordt het helemaal mooi.

Dat en het feit dat hij genoeg kansen heeft gehad in het Nederlands elftal en iedere keer jammerlijk faalde. Seedorf in het NL elftal is sowieso nooit de Seedorf in clubverband geweest.

16. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Zien jullie nou nogsteeds over Seedorf aan het discussiëren? :emo:

Valt vies tegen, welk land zal het meeste zijn, Argentinië, Engeland of Spanje?

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Frankrijk. Hun hele bank speelt zelfs bij de Europese top.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik denk dat Messi al meer waard is als onze hele verdediging.

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat toch over wat de spelers verdienen en niet wat ze waard zijn?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Nee wat ze in totaal hebben verdiend... Nouja, C. Ronaldo dan :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina