1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Robben moet echt op rechts, dat wil die zelf graag, plus hij is superdodelijk daar...

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goeid slot van de 2e helft geizien!!Goeie ploeg en vd vaart viel uitstekend in, jammer dat die bal over de keeper mislukte..

Ik zal maar niks over babel zeggen;)

3. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    toen vd Vaart erin kwam begin het wat makkelijker te lopen leek het. Redelijke wedstrijd gezien, vond hem niet echt heel leuk.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nou het spel heeft mij toch wel verrast. Ik was redelijk cynisch, maar nu is op een laag pitje toch bij vlagen leuk combinatiespel makkelijk gewonnen van een fysiek sterke en soms lastige ploeg als Ghana. Had het idee dat Ghana er wel echt voor ging ook, en dit voor Nederland echt een oefen- en probeer potje was. En dan 4-1.. netjes.

5. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kuyt laten invallen en hij brengt wat? Als er iemand geen invaller is dan is het wel kuyt. Wat moet kuyt brengen dan als invaller? Snelheid? Passeeractie? Dribbel?

Kuyt is een jongen die het moet hebben van zijn enorme werklust en dat kan zeker van belang zijn tegen de toplanden om defensieve zekerheid te creeër aan de rechterkant. Maar dan moet je hem wel vanaf het begin laten starten want een invaller is het absoluut niet.

Jongens als Elia en Babel dat zijn jongens die wat extra's kunnen brengen met hun snelheid en actie.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ----------V.Persie------
    ---vdVaart-Sneijder-Robben
    ---------bommel/jong-----
    Bronck-Mathijssen-Heitinga-Wiel

Lijkt me duidelijk, met dan afellay als wissel voor vdVaart moet een halve finale plek te doen zijn.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vond Kuyt bijzonder zwak spelen vandaag, en terwijl ik toch dacht dat v. Marwijk op safe zou moeten spelen met Kuyt. Misschien wordt het dan toch 'The Fantastic Four'

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    En toch zal Kuyt in de basis gaan starten denk ik.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mathijssen, klootviool dat je bent. Serieus. Waarom wacht die gast altijd zo lang met het wegtikken van die bal? De tegengoal mag hij zichzelf ook aanrekenen. Je ZIET toch dat Boschker daar NIET staat? Wat verwacht je dan? Maai die bal weg, klaar.

Met vd Vaart erin werd het toch wat leuker.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Onze verdediging is zo jammerlijk slecht. Echt enorm zonde met zo'n middenveld en voorhoede... :'-(

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Douglas neutraliseren :p.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet je ook weinig mee op, die is van hetzelfde niveau als wat we al hebben. We missen gewoon wereldtoppers in de achterhoede.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft iedereen tegen Kuyt?
    ik denk dat het elftal hem wel hard nodig heeft. Denk dat hij toch wat meer meeknokt dan Robben zal doen, tuurlijk heeft Robben bijzondere kwaliteiten, maar hij heeft ook de minpunten dat hij nooit 7 wedstrijd achter elkaar vol gaat houden.
    Ik ben geen grote fan van Kuyt, zeker niet als spits, maar het is een harde werker en hij heeft echt wel z'n kwaliteiten.

Mensen vergeten hier zo vaak dat je met 11 man nooit kampioen gaat worden, je hebt meer spelers nodig die moeten spelen. Dus Robben zal vaak geen hele wedstrijd spelen, Kuyt kun je prima in de rust wisselen. En wat is er mis met Robben op links, net alsof ie daar slecht is ofzo .. hij is tenslotte links 8) Alleen maar omdat hij het leuk vindt om te ego'en en vanaf rechts lekker zelf te schieten bij Bayern :9

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ja hopelijk kunnen die talenten van Chelsea ons wat meer vertrouwen geven
    samen met Heitinga en Maduro (voor het komende EK dan :) )

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Valt toch wel mee?
    De defensie van ons is wisselvallig... Zo is dat ook met Spanje, Italië en elk ander groot land.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Tijden lang wordt er gesproken over dat de verdediging crap is, dan begint het steeds positiever te worden richting het wk met name over het centrum en na een (domme) fout zijn we meteen terug bij af :+

Tuurlijk is het de minste linie, maar ik heb nog redelijk wat vertrouwen in Heitinga en Mathijssen centraal. Wat er achter zit is erbarmelijk slecht, maar dit duo speelt toch bij leuke clubs en ze hebben allebei de nodige ervaring. Sidenote: Ooijer mee naar het wk :emo:. We moeten het ermee doen en denk dat het niet wereldklasse is, maar je kan er best mee voor de dag komen hoor.

Zag na afloop overigens een of ander lied met hajoo enzo :emo: Je zou maar wereldkampioen worden en dat soort beelden zouden gebruikt worden op het journaal overal ter wereld. Ik schaamde me nu al dood.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zeg je nou dat je Stekelenburg erbarmelijk slecht is, of snap ik je zin niet 8)

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarschijnlijk de vervangers van mathijsen/heitinga.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt, maar onze backs en keeper spelen niet wekelijks op het niveau van de Italianen en Spanjaarden en Heitinga en Mathijsen spelen wel in topcompetities maar niet bij topclubs. Het is vergeleken met die andere verdedigingen toch net effe minder.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben ik het NIET echt met je eens.

Bij wedstrijden van Inter, Barçelona, Real Madrid, AC Milan of een andere soortgelijke club zie je ook dat de verdediging wel eens de fout in gaat. Zo staat mij bij dat Sergio Ramos de bal voor zijn doelman "stil legt" en zo een tegen doelpunt incasseert. Elk elftal heeft een zwakte ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina