Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk maakt iedereen een fout, of je nou amateur ben of de beste speler ter wereld. Maar het is gewoon zo dat onze verdedigers van mindere kwaliteit zijn. Ze zijn niet mega slecht, ze spelen wel op een goed niveau, maar niet de absolute top. Zoals de verdediging van Italie en Spanje wel.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind dat voor een keeper dus absoluut niet uitmaken hé, wat verdedigers betreft heb je gelijk.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat is de zwakte van Inter dan? }:]

Nee grapje. Tuurlijk, elke verdediger maakt weleens een foutje, maar als je gewend bent aanvallers van hoog niveau tegen je te hebben kan je daar beter mee omgaan en maak je waarschijnlijk minder fouten.

Mjah oké, keeper valt over te twisten.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inter? Zwakte ... hmmm, ik denk toch dat Inter niet altijd effectief genoeg is. Het is nu dat Mourinho tactisch gewoon begaafd is maar met een andere coach hadden ze, DENK IK, niet ver gekomen. Tactisch is Inter goed ... dit seizoen op weinig fouten kunnen betrappen.

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @discussie van vorige pagina. Waarom niet mathijsen uit het elftal kicken en kuyt als back zetten? Inzet genoeg. En hij heeft wel eens vaker verdedigd. Heb je ook het probleem voorin (en achterin) opgelost.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel meer als inzet nodig om op een positie te kunnen spelen. Als we Kuyt rechtsback gaan zetten worden we het lachertje van het WK denk ik.

Zelf ben ik nog steeds van mening dat je niet zwart wit kan zijn, en kiezen voor de grote 4 of met Kuyt. Het verschilt per wedstrijd, een persoon als Kuyt heb je in bepaalde wedstrijden gewoon nodig.

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Omdat je dan ook van bronckhorst uit het elftal kan kicken..ik heb het idee bij onze verdediging altijd van 'het moet maar'.. kan er ook geen opnoemen die echt wereldniveau aankan zoals vroeger Stam, Frank de Boer. Dat waren zekerheidjes..

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind Van Der Wiel anders niet slecht hoor.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Met die "zekerheidjes" wonnen we anders ook geen prijzen.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vd Wiel is nonchalant en slaperig en kan niet verdedigen. Dat gaan we waarschijnlijk op het WK wel zien zodra we tegen een fatsoenlijke tegenstander spelen.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Kom op zeg, hij draait 1 seizoen leuk (geeneens fantastisch, paar slechte wedstrijden zeg kanonnen), maar het WK is eigenlijk nog te ver voor hem.
    Hij staat er in bij gebrek aan beter IMHO.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toen was de rest ook echt kut, met Davids en Kluivert en Bergkamp.. :+

We hebben al sinds het begin der tijden een team staan dat in theorie de wereldbeker moet kunnen winnen. Alles moet gewoon kloppen, dat zag je aan Griekenland een paar jaar terug. En dat doet het vrijwel nooit.

Ook met dit team moeten we gewoon weer in staat zijn om potten te breken. Het is nauwelijks veranderd ten opzichte van 2 jaar terug, en die wedstrijden tegen Frankrijk en Italië vergeten we nooit meer met z'n allen.

Dus als we die wedstrijden nu ook weer gaan spelen ,en dat ritme dan wat langer vast houden, worden we gewoon kampioen.

En ja inderdaad ik praat over 'we' want ik ben godverdomme zo nationalistisch als de pest als het op Oranje komt.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind van der wiel zelf ook niet echt een geweldenaar inderdaad. Het is een groot talent, maar er zijn toch zeer belangrijke punten die eerst verbeterd moeten worden alvorens hij echt kan schitteren op een groot toernooi. Nu kan hij het nog verbergen/herstellen met zijn pure snelheid in de kleinere internationale wedstrijden/competities, maar er moeten nog zeker stappen gemaakt worden. Wellicht dat dit sneller gaat als hij een stap omhoog zet straks, maar ik hoop iig nog één seizoen bij Ajax.

Jep, dacht dat het wel duidelijk was. Ik heb het over de befaamde "goede bank" waarmee je volgens de kenners, in de eredivisie kampioen wordt. Voor het wk heb je uiteraard ook goede vervangers nodig, en we zitten nogal krap in de verdedigers. Enige waar ik het nog een beetje(!) in zie zitten is Boulahrouz door zijn killer-mentaliteit. Ooijer is de grap van de selectie, daarna Babel.

We moeten gewoon zo starten en bidden dat er niemand uitvalt:

Steek
    Greg - Joris - Johnny - Gio
    Mark - Nigel
    Arjen - Wesley - Rafa
    Robin

Dirkie hoort niet in de basis. Eerst was ik fan van de tomeloze inzet en de longen om de hele rechterkant te bestrijken, maar dat is inmiddels ondergeschikt aan de kwaliteiten van de andere drie. Van Persie en Sneijder zijn de twee grote meneeren en zijn onomstreden in de "voorhoede".

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik denk dat van der wiel het zeker niet slechter zal doen dan een v.Bronckhorst. Er zijn maar weinig rechtsbacks die over zijn kwaliteiten beschikken (alleen Brazilie heeft ze, 2 zelfs 8) ).

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we gewoon schijt hebben aan de verdediging en alles vol op de aanval inzitten. En hopen dat we er meer scoren dan dat we er tegen krijgen.

''Der Tod oder die Gladiolen ... ''!! _O_

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    van Bronckhorst is het kwijt, dat weten we allemaal. van der Wiel is aanvallend wel redelijk, maar verdedigend zeer zwak en zeker niet te vergelijken met de backs van Brazilië.

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    What about Boulah? Ik weet niet of ik joris nou beter vind dan Boulahrouz..Dan kom je ook wel wat tegen als die achterin staat.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Boulah is echt enorm zwak vind ik, zag je bij die oefenwedstrijden. Komt misschien omdat hij nauwelijks gespeeld heeft, maar dan heb ik toch veel liever Joris.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Wat heeft iedereen met Boula, die gast kan TOTAAL niks. Echt, wat een drama.
    Hij kan niks, heeft totaal geen wedstrijdritme en hij kan niks.

Of gaat dit nog steeds over Nederland - Portugal? :emo:

20. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    goede onderbouwing man :thumbs:
    maargoed ik ga geen tijd meer aan deze nutteloze Oranje discussie voeren

wie denken jullie dat er 2e gaat worden in de Poule bij Nederland (ja of eerste, maar Nederland hoort toch wel 1e te worden)
    Kameroen of Denemarken .. of toch Japan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina