1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    +1...

Hij heeft praktisch 4 jaar niet wekelijks gespeeld!.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Onderbouwen waarom iemand niets kan, lame.
    Serieus, hij komt nergens aan de bak, kan eigenlijk alleen mandekken, that's it. Opbouwen is niets voor hem.

En Denemarken wordt 2e.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er mis met een mandekker als je een andere opbouwer ( Johnny ) in je verdediging hebt staan? Mathijsen is wel een faal mandekker namelijk.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dat is onzin zeg, Mathijsen kan makkelijk een mannetje aan (ok tegen Braziliƫ gaat het een ander verhaal worden), en is gewoon rustig qua opbouw.
    Hij doet geen domme dingen, Boula is een ongeleid projectiel.
    En Mathijsen heeft ten minste minuten gemaakt dit seizoen.

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geef ik je gelijk in, maar gisteren ging hij ook weer ontiegelijk de fout in. We zullen het wel zien, slechter dan Ooijer kan niet ;)

6. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Typisch Nederlands weer dit, er word 1 verdedigings fout gemaakt en de verdediging is meteen niks meer. Kom op zeg! Dat de verdediging onze zwakste linie is dat moge duidelijk zijn maar met van bommel en de jong ervoor als blok maak ik me niet zoveel zorgen.

Daarnaast Schreeuwen veel van julllie dat Kuyt eruit moet maar vinden jullie dat de verdediding slecht is. Kuyt is verdedigend zeer sterk dus dan is het toch juist goed als kuyt speelt?

Zo slecht is die verdediging niet!

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    aanvallend wel meer dan redelijk hoor. Ik denk dat je hem toch een beetje onderschat.

@ Backs van Braziliƫ, Maicon is een geweldenaar en Alves is zwaar overschat imo.

8. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Zij maakten gisteren in mijn ogen ook een zwakke indruk. Goal van Ghana werd mede veroorzaakt door de Jong. Kan komen omdat het 'slechts' een oefenwedstrijd is maarja.

lekkere goal uit de corner trouwens! :)

En Afellay is nu officieel een knuffelmarokaan :lol:

Laatst bewerkt: 2 jun 2010
  9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    v Bommel en de Jong maken ons kampioen hoor!

Als ik zou moeten poten in Hoenderloo en zou winnen, kies ik Mark van Bommel als eerste :cool:

10. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha :p

Het zijn zeker goede spelers, zonder twijfel. Ik ben ook een groot fan van Von Bommel!

Maar ik vond ze gisteren geen frisse indruk maken op het veld. Wat vinden jullie daarvan?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Logisch, tegen zulke gorilla's kunnen ze niet echt in hun spel komen.
    Die Mensah, die zit meer in het krachthonk dan op het trainingsveld. :emo:

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, Afrikaanse landen zijn nou eenmaal fysiek he ;) .

Heeft de rode kaart van Eto'o eigenlijk effect?

13. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad die 2 zijn erorm belangrijk. Van bommel had trouwens wel een geweldige assist op vdv.

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dit is niet ineens hoor. Hier wordt toch al jaren over gesproken. Nederland heeft nou eenmaal geen top verdediging. Gelukkig hebben we van Bommel en de Jong er nog voor staan, die het hopelijk een beetje kunnen fixen daar achterin. Van der Wiel vind ik trouwens echt een groot talent, maar verdedigend is hij nog niet top. Ik denk dat als we eenmaal de groepsfase doorkomen en een groot land treffen, dat hij in verdedigend opzicht wel door de mand gaat vallen.

Verder ben ik van mening dat Van der Vaart gewoon basis moet staan. Hij heeft het dit seizoen uitstekend gedaan naar mijn mening. Als je de concurrentie ziet bij Real Madrid en toch nog zo vaak gestart bent vind ik dat je gewoon basis hoort. Wel mooi dat hij gisteren zijn voeten liet spreken, 1 goal en 2 assists \o/. Verder heeft Affelay dit seizoen weinig tot niets laten zien.

Ohja, Wim Kieft is echt een randebiel zeg. De eerste 20 seconden waren voor mij al genoeg om hem niet meer serieus te nemen. Begon die over Affelay die zo makkelijk scorend is etc. Die gast heeft er nog geen 10 ingelegd dit seizoen geloof ik....

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Was die 2e commentator Wim Kieft? Ik dacht dat ze Pierre van Hooijdonk niet meer konden overtreffen, maar dit sloeg werkelijk waar alles.

Wie zijn de commentatoren bij de NOS voor Nederland? Jammer dat televisie & radio nooit synchroon lopen, (L) Jack

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Frank Snoeks en Jeroen Grute (spel ik z'n naam vast fout).
    Evert ten Napel doet ook nog wat groepswedstrijden geloof ik.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ten Napel. :emo: "DIRK KUYT UIT KATWIJK" En Snoeks ook altijd met zijn nutteloze verhaaltjes, maar ja dat heeft elke commentator wel eigenlijk.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Frank Snoeks is geniaal, ik hoop dat die de finale doet.

En wat is er mis met verhaaltjes 8).

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat de inhoud bijna nooit over voetbal gaat. Leuk voor de gemiddelde tokkie die zit te kijken om te weten waar Kuyt woont en met wie hij getrouwt is en dergelijke, maar als ze dat willen weten kijken ze maar shownieuws o.i.d.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zo erg is het ook weer niet jongens.
    Volgens mij moeten die commentatoren nog meer kritiek slikken dan Ooijer en mathijsen samen, totaal onterecht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina