1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond beiden kut. In 2002 lieten de toplanden het nogal afweten en kwamen al die kleine landjes echt ver. Affiches zijn toch mooier vind ik dan Senegal - Turkije ofzo. En in 2006 was het voetbal werkelijk niet om aan te zien, alleen Duitsland speelde opzich wel leuk(voor Duitse begrippen dan) en Argentinie was toen ook aardig.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Argentinie was in 2006 geweldig, fantastisch voetbal met geweldige goals, alleen heeft zo'n klassieke offday waar Mtthz het over had daar ook plaatsgevonden.
    Toen scoorden ze ook de mooiste goals met Tevez, Rodriguez en die combinatiegoal met Cambiasso (?).

Maar 2002 vond ik mooier, dat Zuid Korea door al die omkoopschandalen de halve finale haalde, dat de Belgen het aardig deden, Senegal wat met Frankrijk,Denemarken en Uruguay groepswinnaar werd en al die mooie bewegingen als die ene van een Turk tegen Roberto Carlos..

3. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet de schwalbe van Rivaldo niet, die was ook epic. :lol:

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

Blijft een klassieker _O_

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De wedstrijd Argentinië - Servië-Montenegro van 2006 was met ruime voorsprong dè beste wedstrijd van het hele toernooi toen. Die 6-0 en die schitterende goal waar eerst de bal 20 keer werd rondgetikt. Geniaal_O_

Van 2002 heb ik veel wedstrijden gemist omdat ze vaak zo verdomde vroeg waren en ik ook gewoon naar school moest. Toch wel de betere wedstrijden nog mee weten te pikken. Zoals het glorieuze moment waar de (net daarvoor uitgeroepen) beste keeper van het WK blunderde in de finale. Oliver Kahn_0/

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    serieus..dat jullie nog alles weten van wk 2002..:{
    herken ze wel, maar zou ze niet zo uit blote hoofd kunnen opnoemen.

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb een zeer uitgebreid geheugen als het om voetbal gaat, en weet nog veel uitslagen uit mijn hoofd op te dreunen. Maar dat wordt stukje bij beter wel minder. De harde schijf raakt een beetje vol denk ik:cool:

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de harde schijf wordt kleiner, Matthijs. Dat woord zocht je. :)

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Excuses! Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat je de volley van (Maxi) Rodriguez bedoelde |:-

Maar wát een goal was dat!

[yt]ZHd5nR9OXe0[/yt]

Gooooooooooooolazooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!! _O_

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wat een goal. _O_

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar krijg ik spontaan een glimlach van op m'n gezicht. Zo maak ik ze in Fifa nog niet eens:D

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Mijn Prognose:

Algerije
    Australië
    Ghana
    Griekenland
    Honduras
    Kameroen
    Mexico
    Nieuw-Zeeland
    Noord-Korea
    Portugal
    Slovenië
    Slowakije
    Verenigde Staten
    Zuid-Afrika
    Zuid-Korea
    Zwitserland

Chili
    Denemarken
    Frankrijk
    Ivoorkust
    Japan
    Nigeria
    Servië
    Paraguay

Argentinië
    Brazilië
    Duitsland
    Italië

Nederland
    Uruguay

Spanje

Engeland

Rood: Uitschakeling eerste ronde
    Groen: Uitschakeling achtste finale
    Blauw: Uitschakeling in kwartfinale
    Roze: Uitschakeling in halve finale
    Geel: runnerup
    Oranje: Winnaar WK 2010

Laatst bewerkt: 21 nov 2009
  13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Een gewaagde voorspelling. Ach, het kan alle kanten op met die WKs. Het hangt van zoveel verschillende factoren af dat kwaliteit echt niet de doorslag geeft.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik gok op een finale Spanje - Brazilië met de Spanjaarden die aan het langste eind trekken. Nederland en Engeland eruit in de kwartfinales en Duitsland uitgeschakeld door Brazilië in de halve finales.

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga nog geen voorspellingen doen voordat de loting er is. Is me dan toch nog te vaag. Analyse van de teams ben ik overigens al wel mee bezig inclusief WK-kansen. Die verschijnt hier binnenkort in de startpagina.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, voorspellingen zijn natuurlijk puur speculatief en gebaseerd op een onderbuikgevoel. Wat mij betreft spelen de Spanjaarden het meest attractieve maar ook het beste voetbal waardoor ze voor mij gewoon de gedoodverfde kandidaat zijn. Nederland mist diepte in de breedte, dat was ook de afgelopen (oefen)potjes weer pijnlijk duidelijk. Sneijder is onmisbaar op het middenveld en ook Van Persie moet in de aanval aanwezig zijn wanneer we echt wat willen behalen. Met blessures van die twee - en dan met name van eerstgenoemde - speelt het elftal gewoon een klasse minder. En het Nederlands elftal is al niet bijster goed op elkaar ingespeeld. Engeland gaat denk ik tegen de toplanden tekortkomen in aanvallend opzicht. Veel te afhankelijk van Rooney.

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ach het blijft gewoon niet te voorspellen
    kijk maar naar successen van Z-Korea, of Griekenland

ik hoop nog steeds op een mooie loting met Nederland in de Poule bij Spanje/Brazilie/Italie/Duitsland/Engeland ofzo :cool:

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie Nederland graag Brazilië of Spanje loten. Dan weten we meteen waar we aan toe zijn. En dan gewoon twee mindere goden zodat we dan sowieso door gaan. Ja doe maar Algerije en Nieuw-Zeeland ofzo:)

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer worden de potten eigenlijk officieel bekend gemaakt voor de loting (van 4 dec)

of was die spaanse krant zo goed geïnformeerd dat deze al juist is?

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Meestal doen ze dat vlak voor de loting. Maar die Spaanse krant zit wel goed denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina