1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gifje laat toch wel zien dat hetecht geen overdreven harde overtredingen waren. Op de karateshop, die halve trap van Sneijder en de tackle van achter van van Bommel (duh) na.

De andere overtredingen zijn of geen overtredingen of twijfelgeval voor een gele kaart. Maar ja, je kan ook wel wat argumenten voor een kaart verzinnen.

Hoe dan ook heeft Spanje terecht gewonnen. En zolang van Marwijk geen spits opstelt zal er niks veranderen. van Persie is een 10, en heeft niet het neusje voor de goal dat een echte spits heeft. Hoe je het ook bekijkt.

Je moet ook zo eerlijk zijn om te zeggen dat veel van onze goals in dit toernooi allemaal goals uit het niets waren. Ze waren misschien wel afgedwongen, maar zonder dominatie win je het nooit van een echte tegenstander. Op Brazilie na.

Maar goed, het is maar Nederland. En dat is lang niet zo belangrijk als het clubvoetbal. Er is een leuk sfeertje als het goed gaat en ik heb me ook vermaakt met vrienden ed. maar eerlijk is eerlijk; het was over het algemeen een toernooi van schrikbarend laag niveau. Enige echte uitzondering was Spanje - Duitsland.

Een toernooitje om te vergeten.

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik moest net ook wel lachen bij dat gifje bij de overtreding van Sneijder op de knie van Sergio of dat vastpakken. Dat gezicht van Sneijder hahaahahaahhaha echt grappig. En telkens als ik Nigel erin zie komen kan ik niet stoppen met lachen en denk ik telkens aan Bruce. Maarja ik zeg het gewoon eerlijk ik vind dit ook niet kunnen hoor. Maar persoonlijk vind ik het er wel grappig uit zien.

3. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Deze man blijt bij mijn clubje ARSENAL:)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ok!
    Gefeliciteerd!!

PM me je adresgegevens en ik stuur je Gun voor de 360 op.
    Ik weet het, het is niet veel, maar dan is er iig nog een prijsje aan verbonden ;).

5. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt,
    Ik ben er blij mee hoor!

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    :'-(

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Zijn er eigenlijk al clubs voor Bert geïntereseerd, dan ben ik iig blij :).

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kon me eigenlijk al niet voorstellen hoe je daar zonder kleerscheuren vanaf zou moeten komen.:+

9. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Waarom is iedereen zo;n fan van het nummer van K'naan. Het is een leuk nummer maar ik zie totaal geen link met het WK |:-

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Te laat:+

11. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    :+

Wat vinden jullie er trouwens van dat Spanje de fair-play prijs wint? |:- Echt bullshit imo, geef het dan een Nieuw - Zeeland oid 8)

Janken om niks

Rollen om niks

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van die klap van Villa tegen die gast van Honduras. Blijft vreemd dat dat nooit bestraft is.

Staat op de Brouwersgracht al bijna vol met Oranje-fans trouwens. Volgensmij hebben we verloren... ach ja. Hebben ze weer een reden om te feesten.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Eindelijk een realist, namelijk Sneijder.

14. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik in principe nog door de vingers zien (die man uit Honduras provoceerde) . Maar die twee gifs zijn kleine voorbeelden van het ' fair-play' van Spanje.

Openingswedstrijd tegen Zwitserland. Casillas kon toendertijd ook rood krijgen want hij ging absoluut niet voor de bal...

Maar helaas, we doen er niks aan. MaFifa heeft de beslissing genomen en Nederland is 2e.

Leve de koningin ! (vu)

hoezee
    :+

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Beetje vreemd dat Ajax geen huldiging kreeg afgelopen seizoen. Ze werden toch ook tweede? Geen huldiging en geen rondvaart, belachelijk. Dat is over 34 wedstrijden, het is veel knapper om dan tweede te worden dan over 6 wedstrijdjes. Daarbij heeft Oranje in 1 wedstrijd meer overtredingen begaan dan Ajax in die 34 wedstrijden.

De Jong hoeft van mij never nooit meer een Oranje shirt aan te trekken. Belachelijke overtreding, echt te smerig. Ik vind het echt een schande voor ons voetbal.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die namen van de gifjes.:emo: Bij die tweede wordt Iniesta volgens mij heel licht geraakt door Van der Wiel zijn knie. Hierdoor slaat zijn been tegen de ander en valt hij om. Kijk maar naar hoe het rechterbeen reageert. Die eerste, van Capdevila, is inderdaad heel genaaid. Heeft overigens niks met een mietje te maken.

Ik vind het wel een beetje treurig dat jullie nu met die gifjes komen. Ik had ook liever Nederland als kampioen gezien, maar Spanje was nu eenmaal de betere ploeg.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, op basis van deze wedstrijd verdiende Spanje het meer dan Nederland. Maar ook ik heb me deze wedstrijd gigantisch zitten ergeren aan die Iniesta. Echt een walgelijk mannetje. Tegenstanders kaarten aannaaien, telkens vallen zonder aangeraakt te worden, zelf achterbakse overtredingen maken. Wat een misselijke speler.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Komt wel een beetje door je Oranje bril. ;)

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Valt wel mee hoor ;) Ik vond Oranje slecht spelen, te veel grove overtredingen maken, en dit leeft bij mij véél minder dan clubvoetbal, dus ik kan aardig relativerend naar het Nederlands Elftal kijken. Maar die Iniesta is de enige Spanjaard waaraan ik me kapot heb lopen ergeren. Ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan dit soort spelers.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nou ik vond het ook niet zo netjes dat Iniesta bij de rode kaart van Heitinga gelijk al om een kaart zat te vragen. Gelijk met z'n handje zo.
    Ik dacht dat je daar tegenwoordig ook geel om mag geven? Want dat is echt geen fair play.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina