1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Oranje kon er ook wat van hoor, met die schwalbes.

2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch een naam bedenken? :+

Maar ik kom met deze gifjes omdat ik het niet eens ben met de keuze van de Fifa om Spanje de p[rijs van fair-play te geven als we zo allemaal enkele voorbeelden kunnen noemen want schwalbes en onsportief gedrag.

Spanje is verder verdiend wereldkampioen en wil er ook niks mee afdingen door deze gifjes te plaatsen. Maar op[ de Fair-Play award heb ik wel commentaar

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat kaarten vragen is niet netjes, maar dat doen ze nu eenmaal allemaal in de Spaanse competitie. Ben ik zo langzamerhand wel aan gewend geraakt. Maar Iniesta heeft naar mijn weten geen zware overtredingen gemaakt, zo zit hij ook helemaal niet in elkaar. Die heupzwaai voor Van Bommel was dan nog het zwaarste (en zoiets zie ik hem echt werkelijk waar ook nooit doen), maar dat komt niet in de buurt van wat we bij spelers van het Nederlands elftal wel zien. Die trap van De Jong was exemplarisch. Verder valt hij makkelijk, maar dat doen Van Persie en Robben ook in een dergelijke situatie. Het is hypocriet om daar over te mekkeren.

EDIT: Wat betreft dat fair-play het volgende. De FIFA heeft haar keuze voor Spanje gemotiveerd. De keuze hing vooral af van gemaakte overtredingen en verkregen kaarten. Best een redelijke graadmeter. Bovendien moeten ze toch een keuze maken voor die waardeloze trophy.

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  4. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Wij winnen de Fair-play prijs ook niet ;)

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kreeg Noord-Korea eigenlijk niet de Fair-Play award? Die hadden maar 2 gele kaarten gekregen en ook de minste overtredingen (24 volgens mij) gemaakt. Oké, ze hadden 3 wedstrijden gespeeld, maar toch:+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Omdat je meer dan 3 wedstrijden moet spelen :)

7. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou denken dat een team goed chagerijnig is al ze met 7-0 verliezen van Portugal maar ze hielden het in mijn ogen heel erg netjes.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Militaire discipline heh, die laten zich niet zo snel gaan :+

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lolz zie ze gaan met hun gesponsorde Flip Mino HD's en Monster Beats :9

10. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Kansloze bedoeling. Ik schakel even in en een beetje slap gezever en herhaling van woorden die ik nu al anderhalve dag hoor. En dit gaat dan de hele dag door? :emo: Wachten totdat iemand teveel bier drinkt (of verkeerd valt) en we toch een rel hebben binnen Oranje :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad. Ik kijk lekker Tour de France, Col de la Madeleine _O_

12. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook maar net ingeschakelt, kijk normaal nooit de Tour maar de bergetappe's zijn altijd leuk :thumbs:

Ik zag overigens Bavaria-jurkjes.... Mag niet he, Amstel is de sponsor van de huldiging :emo:

Stekelenburg heeft echt een groot biertje :lol:

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij hoeveel KM komen ze daar?

14. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Nu :+

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Prachtig, die rondvaart!
    Ongelooflijk hoe druk het is, en ze vieren het alsof we kampioen zijn, mooi om te zien!

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kijk niet naar die shit. 2de plaats iets niks, het is geen eerste. We mogen best trots zijn, het is ook wel knap, maar we moeten niet gaan overdrijven. Een beetje een rondvaart gaan maken. Gekkenwerk.

Ik ben persoonlijk ook niet trots eigenlijk. De finale en vooral de manier waarop we hebben gespeeld heeft alle trots die ik voor die wedstrijd had toch wel weggenomen. Hoe langer ik erover nadenk hoe erger ik het ga vinden. Dat was gewoon simpelweg geen voetbal, en dan al die mensen en spelers zelf die de schuld bij de scheids durven te leggen...... Terwijl ze in de eerste helft eigenlijk al verder hadden gekund met 9 man.

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Niet zeiken, gewoon trots op het totaalplaatje. Laat ze ff lekker genieten zodat ze de volgende keer er voor 200% tegenaan gaan.

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ik ga niet zeggen dat ik de finale leuk vond om te zien, maar ze zijn wel even 2e geworden. Nee, geen kampioen, maar dit geeft misschien toch wat motivatie voor over 2 jaar bij het EK :+. En de mensen kunnen even laten zien dat ze trots zijn!

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ze zeggen echt 10x hetzelfde steeds. 8)

20. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    +1 Mooi om al die emotie te zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.