1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Alsof iedereen het nog over 78 heeft. Dat was nog een ergere schoppartij dan dit!

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is juist het probleem. Dat is ook mijn uitgangspunt, maar met mooi voetbal word je helaas eruit geknikkerd tegenwoordig.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie ook lomp gaan voetballen wanneer ik tegen zulke pussies zou spelen die bij alles gaan liggen en vragen om kaarten :emo:
    De Jong _O_

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Met resultaatvoetbal hebben we nu ook geen resultaat behaald dus waarom niet gewoon naar mooi voetbal.

Overigens was die rondvaart echt ongelofelijk. Ik was er totaal op tegen en ik ben er ook niet heengegaan terwijl het hier op loopafstand vandaan was, maar wat ik op TV zag was echt ziek. Dat vind ik dan wel weer mooi. Spelers vonden het ook mooi, zag ik, die zijn de nederlaag wel ff vergeten. Die beelden gaan de wereld wel over denk ik.

5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Het was ook mooi (het resultaat) en we moeten zeker trots zijn op 'onze jongens'. Ik was misschien iets te negatief hierboven, maar ik schaam me nog steeds hoe we die finale speelden.

Ik vind die huldiging gewoon iets te overdreven. Ik vind dat ze wel één of andere party verdienen, maar vindt dit iets te veel van het goede. Lekker doen als we echt winnen!

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tweede plek voor een land als Nederland is al goed, maar ik snap wel wat je bedoeld. Ze verdienen het gewoon :+

Met mooi voetbal kom je er ook niet altijd, de tactiek van Bert heeft goed gewerkt IMO. Dat die Spanjolen gewoon zo lelijk moeten 'voetballen' om te kunnen winnen, tja.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Die actie van De Jong had helemaal niks met voetbal te maken en ik vind het dan ook ongelofelijk dat mensen zoiets goed kunnen keuren.

Maarja, zal wel aan mij liggen...

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vond het echt een geniaal moment, jammer dat het niet Iniesta, Xavi of Ramos was. Dan hadden ze tenminste écht een keer pijn, ipv die schwalbes elke keer.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Jij bent duidelijk geen voetballiefhebber..
    Een moment waar iemand een gebroken rib heeft geniaal noemen... :emo:

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het belachelijk.

Ik vind die ophemeling van Van Bommel ook een beetje te ver gaan eigenlijk. Ik ga niet ontkennen dat hij een goed WK speelde en belangrijk voor ons was. Maar hij maakt elke wedstrijd zo verschrikkelijk domme overtredingen. Dat kan je zo de wedstrijd kosten, vind hem op die manier een zwakke schakel.

Sorry dat ik verder ga op deze negatieve toer, hij speelde een prima wk maar vind dit een groot zwak punt.

:9

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Mark van Bommel domme overtredingen? Wat is dat nou voor een onzin.
    Mark van Bommel was de beste man aan Nederlandse zijde, speelde voortreffelijk.

O wacht, jij maakt zulke beslissingen zeker alleen op basis van de finale?

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Idd bij Bayern heeft van Bommel dit seizoen nog wel eens zo een domme overtreding gedaan maar dit heb ik tijdens het WK (op de finale na) niet zien doen

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, op basis van meerdere smerige overtredingen en schwalbe's.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Pf, dat is heel wat anders dan dom.
    En smerig spel is het niet.. Mark heeft er een handje van om in de beginfase even te laten merken aan zijn man dat hij er is. Dit is zeker niet dom, en al helemaal niet smerig.
    Alleen die ene overtreding in de finale was niet echt goed getimed.

Maar over welk overtredingen hebben jullie het dan? Wees wat concreter, welke wedstrijd enz. Die waren er namelijk niet. Jullie lopen een beetje in het wilde weg te roepen.

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb van Bommel dit WK minstens 3 overtredingen per wedstrijd zien maken waar je geel (soms zelfs rood) voor kunt geven. Hij probeert dan een zogenaamd signaal af te geven, maar dat vind ik ook een gelul. Als je daar gewoon geel voor krijgt ben je weg de rest van de wedstrijd.

Verder speelt hij prima, dat zeg ik toch ook. Alleen dit vind ik echt een hele zwakke factor van hem.

Voorbeeldje: Iniesta gaf van Bommel een duw/trap waar hij geel/rood voor had moeten hebben. Maar vlak daarvoor stond van Bommel hem even lekker op zn tenen. Als de scheids dit ziet krijg je ook geel. Maar Nederland heeft het dan over een schwalbe. (niet het fragment hieronder)

Dit soort dingen zie je elke wedstrijd bij hem. Vind ik gewoon lomp en onnodig.

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wut

Hebben we onze volgende 'aartsrivaal' gevonden na Portugal? :emo:

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Spanje is alles BEHALVE een rivaal van ons. Als Nederland gewoon had gespeeld i.p.v proberen de wedstrijd te ontregelen had het misschien gelukt. Spanje had kansen ... maar Nederland had echt de betere kansen om de score te openen. Twee keer Robben, Mathijssen, Kuyt in het begin ... Jammer dat ze er niet in gingen. Dat maakt het verschil.

EK2010, Huntelaar achter van Persie ... Wat meer aanvals kracht, want dit was niks :+

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Als ik die acteur(s) elke keer zag janken en schwalbes maken zou ik hem (+teamgenoten) ook een keer een flinke ros geven :thumbs:

Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland speelde dit toernooi lelijker dan Spanje hoor :{ Één goede helft gezien, de tweede tegen Brazilië. Voor de rest was het niet veel soeps.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina