1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Van der Gijp. :emo:

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik zeg dat we eens een buitenlandse coach moeten proberen, Domenech bijvoorbeeld. :+

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel. Ook hij wist dat als hij Van der Vaart op 10 had gezet, dat het spel veel beter was geweest. Alle wedstrijden in de voorbereiding waar Vaart en Persie samenspeelden zorgden bijna altijd voor mooi snel combinatiespel. Maar Bert durft dat niet want dan moest Sneijder of op een andere plek(waardoor Kuyt er niet meer in zou komen) of moest hij banken. En ja, Sneijder banken. Dan krijg je problemen he.

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien dat Aad de Mos wel wilt komen!

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dat ook nog steeds zo'n kontregel. Buitenlandse coaches bij het nationale team. Wat een onzin is dat zeg 8)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Geschiedenis heeft ook aangetoond dat je met een buitenlandse coach niet WK kan worden :p.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wtf was die wissel met Braafheid nou weer...... verdomme man heel Nederland zat te wachten op Huntelaar bij een WEEEEER tegenvallende van Persie. Die man kon zichzelf gewoon niet vrijspelen......

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Bronckhorst was geblesseerd.

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, vond ik ook onbegrijpelijk. Gio was een van de betere en belangrijkere spelers gisteren, waarom dan Braafheid erin :{

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Gio was obvious geblesseerd, natuurlijk wissel je geen verdediger als het niet hoeft 8)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik had gewoon Huntelaar willen zien, van Persie speelde alsof ie geblesseerd was

ik ga mijn oude avatar maar weer eens terugzetten

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Anders horen we nooit meer iets van Afrikaanse landen :+

Verlies van gisteren was wraak van Spanje vanwege het slopen van de Spaanse Armada :+
    En nog steeds krijgen wel geld :+ *)

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  13. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Van Bronckhorst wilde gewisseld worden, kramp. Huntelaar :mad: Waarom Van der Vaart erin? Huntelaar!!!

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1

Aha, hij wil natuurlijk niet zijn afscheidswedstrijd tegen Mallorca in gevaar laten komen...en terecht;)

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat is dan maar zo. :)

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt helemaal gelijk. Omdat ik meer lette of het geen buitenspel was was dat me nog niet eens opgevallen. Maar Als Braafheid gewoon mee had gelopen met Iniesta dan had hij waarschijnlijk niet kunnen scoren. Die gekke Braafheid denkt dat het buitenspel is, loopt dus niet mee en steekt alleen zijn hand omhoog voor buitenspel.:emo: Waar ik voor het wk voor gevreesd heb is waarheid geworden. Braafheid meenemen in plaats van Anita kost Oranje mogelijk de wereldtitel.

17. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
  18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een kansloze scheids hadden wij zeg, en wat een speler die Iniesta. Heb altijd respect voor hem gehad, omdat het gewoon een goede voetballer is. Maar jesus, die vent kon ik gister wel neerschieten. Wat een pussy is dat zeg, bij elk tikje gaan ze weer liggen en dan vooral hij.

Triest hoe Spanje moet winnen, allemaal mietjes. Gaan allemaal al liggen voordat er iets aan de hand is. En die kut Iniesta had allang rood mogen hebben.

Als Robben nou gewoon had gescoord en was gaan liggen; 1-0 bij eerste, rood voor Puyol bij tweede actie.

Wel raar dat Nigel gewisseld werd, die hadden we gewoon echt nodig.

19. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    |:-|:-|:-
    Dat je dit zegt =(

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee, mijn fout. Het was Elia, maar dan nog had Matthijsen dichter bij Iniesta moeten staan vind ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina