1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    <--- Wij hadden ook een paar keer rood moeten hebben he;)
    Webb had alleen die kutcorner moeten geven. Dat dan weer wel.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ben je het hier niet mee eens dan? Jesus, wat zat ik me te ergeren aan dat voetbal en Webb zeg.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij trapte er ook keer op keer in als Spanje weer ging liggen, en strooide met kaarten voor het Nederlands elftal. Als hij dan tenminste ook nog kaarten ging geven aan Spanjaarden, maar nee hoor.. Natuurlijk niet.

Klopt wel, die van Nigel de Jong was rood. En Sneijder kwam ook wel een keer lomp in.
    Maarja, die na-beuk van Iniesta was ook gewoon rood. En Spanje had ook gewoon 9 gele kaarten verdiend.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waar Siemenn ook gewoon GROOT gelijk in heeft.

Iniesta was een zeikerd, samen met z'n mede middenvelder Xavi. Ik dacht dat Webb had gezegd het "kaarten" vragen ging aanpakken? Niks van gezien. Het enigste wat ik heb gezien is een vent die gewoon NOOIT meer mag fluiten.

5. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Webb is in mijn ogen een van de beste scheidsrechters op dit moment (op Rosetti na) maar floot gisteren onder zijn niveau. Spaanse spelers gingen soms makkelijk liggen (Sergio Ramos) maar ik ergerde me aan het belabberde niveau van Nederland. Een echte wereldkampioen kan ten alle tijden winnen; zelfs al de scheids tegen je is..

Overigens heb ik nog steeds erg veel respect voor Webb, hij is de enige die eigenlijk scheit heeft aan de regels van Fifa mbt de pers.

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

Voor alle webb fans:+

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Jawel, Matthijsen & Sneijder kregen hiervoor een gele kaart. Spanje natuurlijk niet.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heeft hij dit gezegd? :lol:
    Die Spanjaarden stonden meteen met tien man er om heen en Xavi vroeg al om een gele kaart terwijl hij viel. Vreselijk jammer als je zo moet winnen, wat een mietjes.

Wat een vent zeg die Webb, altijd zo'n sterke scheids gevonden en dan maakt hij gister in mijn ogen toch even de wedstrijd kapot.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kan me er niet echt druk om maken zoals velen hier.
    Het was leuk geweest als ze hadden gewonnen, enorm feest.. maar het is nu niet zo dat met een dikke kater zit. Uiteindelijk is Oranje toch niet je "club" maar voor velen (dwz vooral neutrale supporters) wel en dan begrijp ik het wel als ze op het belangrijkste toernooi de finale verliezen dat je een behoorlijke kater hebt.

Vooral om het feit (en dat heb ik met voetbal in algemeen) dat je er zelf 0,0 invloed op hebt, vooral als je niet aanwezig bent ben je als supporter vrijwel machteloos. En kan me wel kut voelen om iets waar ik zelf geen invloed op heb maarja het zij zo.

edit; oja zeiken @ scheids is kansloos, net zo kansloos als de missers van robben gisteravond.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Webb floot gister VER onder zijn niveau, godverdomme.
    Iniesta, Xavi, Ramos gingen allemaal snel liggen. Zelfs Villa.

Jammer voor Torres nja.

Arbitrage floot zo pro-spanje :emo:

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daarom. Je kunt wel een paar dingen tegen elkaar wegstrepen. Persoonlijk blijf ik met 2 momenten in m'n maag zitten na deze finale.

1=Robben die mist.
    2=Webb die de corner had moeten geven.

2 kutmomenten die me voorlopig nog wel blijven achtervolgen. Helaasch..

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Beter gaat Bert weg. Ik vond het hele WK geen ene donder aan, behalve Brazilië en Spanje. Dat waren echte spannende wedstrijden maar niet hoogstaand. Ik kan het amper geloven, maar ik vond zelfs met van Basten het NL elftal een leuker elftal om naar te kijken. Prachtige wedstrijden destijds tegen Roemenië, Italië en France!

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Heb jij dan wel een club?
    Ik herinner me namelijk nog iemand die blij was dat zijn "club" verloren had omdat het zijn toto ten goeden deed. :+

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hij had nooit van Persie in de basis moeten zetten, wat een dramatisch slechte speler. Beter had daar het hele toernooi een goaltjespikker zoals huntelaar gestaan en niet zo'n faler als van Persie.

Als m'n clubje 13e of 14e wordt, doe mij dan maar 14e met 200 euro op m'n rekening erbij. :)

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk Nederlanders moeten altijd de schuld aan iemand anders geven.
    Onze Robben, die supergeweldige voetballer (?), hoort in een finale gewoon die 1 op 1 kans erin te schieten. Even later, z'n hele leven gaat ie bij elk duel liggen, verzuimt hij het om te gaan liggen en Puyol een rode (/2e gele) kaart te laten krijgen.

Die 2 momenten waren cruciaal.
    Zeuren over de scheids is beetje kansloos :emo:

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
  17. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik ook iets? :+

De teleurstelling in 2008 was wel groter dan nu bij mij...
    Toen speelde we prachtig voetbal maar wonnen we niet, nu was het ballenspel, het moest ooit fout gaan...

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Er moeten nog een aantal punten bijkomen toch?

Zoals voorspelde gele/rode kaarten over het hele toernooi, de winnaar van het toernooi en hoeveel doelpunten etc?

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Mwa niet helemaal met je eens, liever eerlijk verliezen dan zo kansloos iemand een rode kaart aan smeren á la suarez, daar walg ik echt van. :x

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Oja, dan wacht ik nog wel ff.
    Waarschijnlijk zak ik dan alleen nog maar..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina