1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2014, Voorbeschouwing

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 12 jul 2010.

?

Moet Bert van Marwijk blijven, of opstappen?

1. Blijven!

172 stem(men)
    90,5%
  2. Opstappen...

18 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Volgende keer dus gewoon weer lekker voetbal spelen. Als we toch niet winnen:9

Goed voetbal is tegenwoordig 187 keer terugspelen op de keeper of wat?
    We hebben gewoon slap gespeeld vind ik, je kunt wel leuk de bal achterin rondspelen, maar echt gevaar sticht je er ook niet mee. Zie je Robben bij de zestien van Spanje denk je nu komt het! Nee hoor gaat ie via Mathijssen terug op Stekelenburg, en dat noemen ze 'zakelijk'. Ik noem dat eerder onkunde.

Normaal gesproken ben ik fan van Spanje en vooral Xavi en Iniesta, maar nu ik een keer tegen ze was viel me wel op hoe vies ze speelden. Maar wij mogen echt totaal niet zeuren over het vieze spel van de Spanjaarden, want wij speeden nog veel erger. Alleen jammer dat Webb alleen tegen ons floot, soms wel te erg. Maar daar lag het niet aan dat we verloren. Spanje was beter.

Gelukkig wint een aanvallend team het wk.

Laatst bewerkt: 12 jul 2010
  2. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn memorabele momenten van dit wk:

Maradonna, geweldige gast _O_

Bavaria Jurkjes, ofcourse

Vuvuzela herrie

Doelpunt

:lol:

Rollende Arjen tijdens Brazilie

Kut octopus

Jack van Gelder

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik mis de chick uit Paraguay?

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

5. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tyrant had geloof ik Gun (xbox 360) beloofd aan degene met de meeste punten uit onze poule. Maar pin me er niet aan vast.O-)

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben er eigenlijk niet eens zo heel erg kapot van. Gister avond wel maar vandaag niet, heb toch echt 100x meer spanning met club voetbal! Toch had ik ons natuurlijk graag kampioen zien worden!

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat komt over een paar jaar denk ik wel, als je terugdenkt dat we gvd voor de 3e keer weer geen WK zijn geworden helaas. Maargoed, wat is gebeurt dat is gebeurt. Nu maar verder met club voetbal.

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Lekker makkelijk zo zeiken op Robben, tuurlijk hij had hem wel mogen maken, maar dat gaat allemaal zo snel en ook bij hem was er een enorme druk. Daarnaast vind ik dat Robben een van de beste aan onze kant gister was ( en het hele toernooi ). Goed terug gekomen van de blessure en elke wedstrijd beslissend voor ons. Zonder hem waren we waarschijnlijk nooit zover gekomen. Ik vond Robben de enige bij Oranje die een actie durfde te maken en waar dreiging van uitging. Dit miste ik bij Sneijder en van Persie.

Daarnaast was Robben gister een van de hardste werkers, je zag hoe graag hij het wilde.

Nee Oranje heeft super hun best gedaan dit toernooi. Dat gezeik over mooi voetbal. Ze waren eindelijk eens een team en niet een groepje egoïsten. En eindelijk een verdediging waar we trots op mogen zijn. Gio die op zijn laatste krachten super speelden ( met de mooiste goal van het WK en ook gister paar keer beslissend achterin )
    Heitinga en Mathijssen die alle grote spitsen het leven zuur hebben gemaakt waar iedereen dacht dat ze weg werden gespeeld. Een geweldige keeper die het moeilijk heeft gehad met een voorganger als van de Sar. Stekelenburg heeft ons vaak gered en net een blunder gemaakt. Van der Wiel die nog veel moet leren maar voor zo'n broekkie speelde die super.

De Jong en Van Bommel, iedereen was bang dat ze omver werden gelopen en alleen maar rode kaarten zouden krijgen. Tot gister speelde ze fenominaal en ik vind het jammer voor hun dat ze nu vooral in het buitenland nu worden gezien als schoppers.

Kuyt is een klasse apart, je kan zeggen wat je wil maar elk land wil wel een jongen als hem.

De enige die tegenviel was van Persie maar hielt zich toch sterk.

Heel leuk dat mooie voetbal, vooral als je er niks mee bereikt. Geef mij maar effectief dat is het enige dat werkt.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Blatter = :emo:

11. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +1 (vu)

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9

Het is uiteindelijk wat je zelf wil. Ik wil een mooie wedstrijd zien. Met weinig charme(Blatter's charme :emo:) Jij vind die wereldbeker blijkbaar belangrijker dan kijken naar een leuk potje voetbal?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik moet nog ff kijken of de stand veranderd met die laatste punten erbij, maar de winnaar krijgt inderdaad een game toegestuurd.

14. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet.

:+

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Is de finale niet ergens de downen? niet dat ik hem niet heb gezien (:emo:), maar gewoon.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja, kopbal van het jaar gaat toch wel naar Braafheid trouwens.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja dat mag je vinden, ieder zijn ding. Ik haal liever de finale ( winnen nog mooier ) met effectief voetbal dan mooi spelen, de groepsfase doorkomen en dan door een slimmer spelend team te worden uitgeschakeld in de 8e of kwartfinale elke keer.

Met mooi voetbal hadden we niet van Brazilië gewonnen, dan waren we vernederd, juist door het slimme spel van ons hebben we het gehaald ( met wat geluk erbij )

Over Blatter, die man snijdt zichzelf vies hard in de vingers met zulke opmerkingen. Hij vind het dus mooi als een scheids dingen fout beoordeeld en er enorme discussies ontstaan. Die man begint dement te worden!

18. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh word spannend of ik dan ook echt 1ste blijf :D
    Mocht het trouwens inderdaad het spel Gun worden, zoals hierboven gemeld, dan mag je die van mij ook wel aan de nummer 2 geven aangezien ik die al heb.
    Als het gaat om een spel wat ik nog niet heb dan merk ik het graag :thumbs:

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Iemand Waving Flag voor me? Zonder David Bismal erbij..kan em maar niet vinden.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    [yt]WTJSt4wP2ME[/yt]
    [yt]amXeJrA-wDc[/yt]

Met wil.i.am vind ik zelf de beste. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina